Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

ZUNO so ziskom troch ocenení v Zlatej minci



Už tretí rok za sebou zbiera direct banka ZUNO ocenenia v súťaži finančných produktov Zlatá minca. Tentokrát si zo slávnostného galavečera odniesla symbolicky ďalšie tri. ÚČET za 0 ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 30. októbra (WBN/PR) - Už tretí rok za sebou zbiera direct banka ZUNO ocenenia v súťaži finančných produktov Zlatá minca. Tentokrát si zo slávnostného galavečera odniesla symbolicky ďalšie tri.


ÚČET za 0 € sa podobne ako pred rokom dostal medzi najlepšie produkty v kategórii Bankové účty. Tentoraz bol odmenený striebrom, rovnako ako ďalší produkt z portfólia ZUNO – bezkontaktná kreditná karta.

„ZUNO pôsobí na Slovensku už tretí rok a sme hrdí na to, že sa nám podarilo v každom roku nášho pôsobenia vyhrať rádovo v niekoľkých kategóriách,“ hovorí Peter Lakata, riaditeľ pre marketing a obchod direct banky ZUNO, ktorý za banku ocenenie preberal. „Tento týždeň prekročíme hranicu 200 000 klientov na slovenskom a českom trhu. Tieto úspechy sú pre nás dôkazom toho, že ideme správnym smerom a určite sa nechystáme v tomto trende poľaviť, práve naopak.“ dodáva Peter Lakata.

Okrem dvoch strieborných umiestnení získala direct banka aj bronz za svoj mobile banking v kategórii Elektronické bankovníctvo. Ten však nie je jediným dôkazom toho, že banka komunikuje moderne.

Už pred rokom bola v Zlatej minci ocenená titulom Najinovatívnejšej banky na Slovensku a momentálne patrí medzi 12 finalistov v celosvetovej súťaži o titul bankového inovátora. Od vstupu ZUNO na slovenský trh v decembri 2010 získala banka už mnoho ocenení nielen doma, ale aj v zahraničí. Produktové portfólio ZUNO sa odvtedy rozšírilo niekoľkokrát. V aktuálnej kampani banka garantuje najvýhodnejšiu pôžičku na trhu.

Direct banka ZUNO vznikla na Slovensku v roku 2010, v polovici roka 2011 ju nasledovala Česká republika. Patrí medzi vôbec prvé online banky pôsobiace v regióne strednej a východnej Európy. Počas niekoľkých rokov sa zo start-up spoločnosti stala direct bankou s takmer 200 000 klientmi, ponúkajúca široké portfólio produktov (bežný účet s debetnou kartou, sporiaci účet, online pôžičku a refinancovanie, kreditnú kartu alebo kontokorent). Nekonvenčná značka zameraná na jednoduchosť podľa motta Less bank, more life.

Ďalšie informácie o slovenskom zastúpení ZUNO BANK AG nájdete na www.zuno.sk

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Posledná dekáda októbra v Hurbanove bola najteplejšia od roku 1901
<< predchádzajúci článok
Preddavok pri návrhu na konkurz firmy ostáva, návrh Jurinovej neuspel