|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 6.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Renáta
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
ZUNO so ziskom troch ocenení v Zlatej minci
Už tretí rok za sebou zbiera direct banka ZUNO ocenenia v súťaži finančných produktov Zlatá minca. Tentokrát si zo slávnostného galavečera odniesla symbolicky ďalšie tri. ÚČET za 0 ...
Zdieľať
BRATISLAVA 30. októbra (WBN/PR) - Už tretí rok za sebou zbiera direct banka ZUNO ocenenia v súťaži finančných produktov Zlatá minca. Tentokrát si zo slávnostného galavečera odniesla symbolicky ďalšie tri.
ÚČET za 0 € sa podobne ako pred rokom dostal medzi najlepšie produkty v kategórii Bankové účty. Tentoraz bol odmenený striebrom, rovnako ako ďalší produkt z portfólia ZUNO – bezkontaktná kreditná karta.
„ZUNO pôsobí na Slovensku už tretí rok a sme hrdí na to, že sa nám podarilo v každom roku nášho pôsobenia vyhrať rádovo v niekoľkých kategóriách,“ hovorí Peter Lakata, riaditeľ pre marketing a obchod direct banky ZUNO, ktorý za banku ocenenie preberal. „Tento týždeň prekročíme hranicu 200 000 klientov na slovenskom a českom trhu. Tieto úspechy sú pre nás dôkazom toho, že ideme správnym smerom a určite sa nechystáme v tomto trende poľaviť, práve naopak.“ dodáva Peter Lakata.
Okrem dvoch strieborných umiestnení získala direct banka aj bronz za svoj mobile banking v kategórii Elektronické bankovníctvo. Ten však nie je jediným dôkazom toho, že banka komunikuje moderne.
Už pred rokom bola v Zlatej minci ocenená titulom Najinovatívnejšej banky na Slovensku a momentálne patrí medzi 12 finalistov v celosvetovej súťaži o titul bankového inovátora. Od vstupu ZUNO na slovenský trh v decembri 2010 získala banka už mnoho ocenení nielen doma, ale aj v zahraničí. Produktové portfólio ZUNO sa odvtedy rozšírilo niekoľkokrát. V aktuálnej kampani banka garantuje najvýhodnejšiu pôžičku na trhu.
Direct banka ZUNO vznikla na Slovensku v roku 2010, v polovici roka 2011 ju nasledovala Česká republika. Patrí medzi vôbec prvé online banky pôsobiace v regióne strednej a východnej Európy. Počas niekoľkých rokov sa zo start-up spoločnosti stala direct bankou s takmer 200 000 klientmi, ponúkajúca široké portfólio produktov (bežný účet s debetnou kartou, sporiaci účet, online pôžičku a refinancovanie, kreditnú kartu alebo kontokorent). Nekonvenčná značka zameraná na jednoduchosť podľa motta Less bank, more life.
Ďalšie informácie o slovenskom zastúpení ZUNO BANK AG nájdete na www.zuno.sk
ÚČET za 0 € sa podobne ako pred rokom dostal medzi najlepšie produkty v kategórii Bankové účty. Tentoraz bol odmenený striebrom, rovnako ako ďalší produkt z portfólia ZUNO – bezkontaktná kreditná karta.
„ZUNO pôsobí na Slovensku už tretí rok a sme hrdí na to, že sa nám podarilo v každom roku nášho pôsobenia vyhrať rádovo v niekoľkých kategóriách,“ hovorí Peter Lakata, riaditeľ pre marketing a obchod direct banky ZUNO, ktorý za banku ocenenie preberal. „Tento týždeň prekročíme hranicu 200 000 klientov na slovenskom a českom trhu. Tieto úspechy sú pre nás dôkazom toho, že ideme správnym smerom a určite sa nechystáme v tomto trende poľaviť, práve naopak.“ dodáva Peter Lakata.
Okrem dvoch strieborných umiestnení získala direct banka aj bronz za svoj mobile banking v kategórii Elektronické bankovníctvo. Ten však nie je jediným dôkazom toho, že banka komunikuje moderne.
Už pred rokom bola v Zlatej minci ocenená titulom Najinovatívnejšej banky na Slovensku a momentálne patrí medzi 12 finalistov v celosvetovej súťaži o titul bankového inovátora. Od vstupu ZUNO na slovenský trh v decembri 2010 získala banka už mnoho ocenení nielen doma, ale aj v zahraničí. Produktové portfólio ZUNO sa odvtedy rozšírilo niekoľkokrát. V aktuálnej kampani banka garantuje najvýhodnejšiu pôžičku na trhu.
Direct banka ZUNO vznikla na Slovensku v roku 2010, v polovici roka 2011 ju nasledovala Česká republika. Patrí medzi vôbec prvé online banky pôsobiace v regióne strednej a východnej Európy. Počas niekoľkých rokov sa zo start-up spoločnosti stala direct bankou s takmer 200 000 klientmi, ponúkajúca široké portfólio produktov (bežný účet s debetnou kartou, sporiaci účet, online pôžičku a refinancovanie, kreditnú kartu alebo kontokorent). Nekonvenčná značka zameraná na jednoduchosť podľa motta Less bank, more life.
Ďalšie informácie o slovenskom zastúpení ZUNO BANK AG nájdete na www.zuno.sk