|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 6.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Renáta
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
14. mája 2009
ŽSR začali súťaž na dozor pre Nové Mesto - Zlatovce
Železnice Slovenskej republiky (ŽSR) vyhlásili verejnú súťaž na výkon stavebného dozoru pre prvú a druhú etapu modernizácie železničnej trate Nové Mesto nad Váhom - Púchov v dĺžke 58,6 kilometra ...
Zdieľať
BRATISLAVA 14. mája (WEBNOVINY) - Železnice Slovenskej republiky (ŽSR) vyhlásili verejnú súťaž na výkon stavebného dozoru pre prvú a druhú etapu modernizácie železničnej trate Nové Mesto nad Váhom - Púchov v dĺžke 58,6 kilometra na úseku Nové mesto nad Váhom - Zlatovce. Predpokladaná cena za poskytnutie činnosti stavebného dozoru počas viac ako štyroch rokov predstavuje 8,371 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty. Výkon stavebného dozoru má byť podobne ako samotná stavba spolufinancovaný z európskych prostriedkov Kohézneho fondu prostredníctvom Operačného programu Doprava. ŽSR o tom informovali v Úradnom vestníku Európskej únie.
Lehota na požiadanie o súťažné podklady je 3. júna, na predloženie ponúk a otváranie obálok s ponukami 6. júla tohto roka. Pri vyhodnocovaní ponúk rozhoduje najnižšia cena. Minimálne jedna zmluva uvedená uchádzačom v zozname realizovaných zmlúv v rokoch 2000 až 2008 musí mať rozpočtované náklady stavby dopravnej infraštruktúry na železnici a cestách najmenej 100 mil. eur. Modernizácia úseku má zvýšiť traťovú rýchlosť vlakov do 160 kilometrov za hodinu. Realizácia stavby má umožniť lepšiu prístupnosť k Transeurópskej dopravnej sieti a k dopravnej sieti susediacich štátov.
ŽSR zriadila vláda SR ako štátny podnik začiatkom roka 1993 po rozdelení Československých štátnych dráh. V súlade s Projektom transformácie a reštrukturalizácie železníc na Slovensku sa 1. januára 2002 rozdelili na ŽSR a Železničnú spoločnosť. ŽSR odvtedy zabezpečujú výhradne správu a prevádzku železničnej dopravnej cesty, ako aj poskytovanie prepravných a dopravných služieb súvisiacich s jej obsluhou a zodpovedajúcich záujmom dopravnej politiky štátu. ŽSR disponujú základným imaním vo výške v prepočte 958,097 mil. eur. K hlavnému predmetu ich činnosti patrí aj zriaďovanie a prevádzkovanie železničných, telekomunikačných a rádiových sietí, ale aj výstavba, úprava a údržba železničných a lanových dráh.
SITA
Lehota na požiadanie o súťažné podklady je 3. júna, na predloženie ponúk a otváranie obálok s ponukami 6. júla tohto roka. Pri vyhodnocovaní ponúk rozhoduje najnižšia cena. Minimálne jedna zmluva uvedená uchádzačom v zozname realizovaných zmlúv v rokoch 2000 až 2008 musí mať rozpočtované náklady stavby dopravnej infraštruktúry na železnici a cestách najmenej 100 mil. eur. Modernizácia úseku má zvýšiť traťovú rýchlosť vlakov do 160 kilometrov za hodinu. Realizácia stavby má umožniť lepšiu prístupnosť k Transeurópskej dopravnej sieti a k dopravnej sieti susediacich štátov.
ŽSR zriadila vláda SR ako štátny podnik začiatkom roka 1993 po rozdelení Československých štátnych dráh. V súlade s Projektom transformácie a reštrukturalizácie železníc na Slovensku sa 1. januára 2002 rozdelili na ŽSR a Železničnú spoločnosť. ŽSR odvtedy zabezpečujú výhradne správu a prevádzku železničnej dopravnej cesty, ako aj poskytovanie prepravných a dopravných služieb súvisiacich s jej obsluhou a zodpovedajúcich záujmom dopravnej politiky štátu. ŽSR disponujú základným imaním vo výške v prepočte 958,097 mil. eur. K hlavnému predmetu ich činnosti patrí aj zriaďovanie a prevádzkovanie železničných, telekomunikačných a rádiových sietí, ale aj výstavba, úprava a údržba železničných a lanových dráh.
SITA