|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
07. marca 2012
ŽSR podpísali zmluvu o modernizácii trate Beluša - Púchov
Železnice Slovenskej republiky (ŽSR) a združenie stavebných firiem OHL ŽS, a.s. Brno a Váhostav - SK, a.s. Žilina podpísali v stredu zmluvu o modernizácii železničnej trate Beluša - Púchov pre ...
Zdieľať
BRATISLAVA 7. marca (WEBNOVINY) - Železnice Slovenskej republiky (ŽSR) a združenie stavebných firiem OHL ŽS, a.s. Brno a Váhostav - SK, a.s. Žilina podpísali v stredu zmluvu o modernizácii železničnej trate Beluša - Púchov pre rýchlosť 160 kilometrov za hodinu. Súčasťou modernizácie takmer deväťkilometrového úseku za 91,8 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty bude aj rekonštrukcia železničných staníc v Beluši a Púchove.
Stavebné práce majú trvať tri roky a majú byť financované z prostriedkov Kohézneho fondu Európskej únie a štátneho rozpočtu cez Operačný program Doprava. Ide o šiestu etapu modernizácie železničnej trate z Nového Mesta nad Váhom do Púchova v dĺžke 58,6 kilometra. OHL ŽS a Váhostav uspeli vo verejnej súťaži spomedzi deviatich uchádzačov, keď predpokladaná cena prác bola 194,27 mil.
ŽSR nedávno začali tender na druhú etapu modernizácie trate Púchov - Žilina. Stavebné práce v úseku Považská Teplá - Bytča - Dolný Hričov - Žilina by mali podľa predpokladov stáť 180,6 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty a trvať tri roky. Súčasťou prác bude obnova železničných staníc Bytča a Dolný Hričov. Otváranie ponúk je plánované 16. apríla. Na trati Nové Mesto nad Váhom - Púchov v súčasnosti pokračujú práce v rámci prvej a druhej etapy modernizácie na úsekoch Nové Mesto nad Váhom - Trenčianske Bohuslavice - Zlatovce a štvrtej a piatej etapy na úsekoch Trenčianska Teplá - Ilava - Beluša. Tieto dve stavby majú byť ukončené v máji 2013 a 2014.
Tretia etapa prác na úseku Zlatovce - Trenčianska Teplá zatiaľ nezačala, pretože pre súdne spory nebol tender, trvajúci vyše dva roky, doteraz uzatvorený a ŽSR nemohli podpísať zmluvu s vybraným dodávateľom. V súčasnosti opätovne vyhodnocujú splnenie podmienok účasti uchádzačov v tomto tendri.
Stavebné práce majú trvať tri roky a majú byť financované z prostriedkov Kohézneho fondu Európskej únie a štátneho rozpočtu cez Operačný program Doprava. Ide o šiestu etapu modernizácie železničnej trate z Nového Mesta nad Váhom do Púchova v dĺžke 58,6 kilometra. OHL ŽS a Váhostav uspeli vo verejnej súťaži spomedzi deviatich uchádzačov, keď predpokladaná cena prác bola 194,27 mil.
ŽSR nedávno začali tender na druhú etapu modernizácie trate Púchov - Žilina. Stavebné práce v úseku Považská Teplá - Bytča - Dolný Hričov - Žilina by mali podľa predpokladov stáť 180,6 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty a trvať tri roky. Súčasťou prác bude obnova železničných staníc Bytča a Dolný Hričov. Otváranie ponúk je plánované 16. apríla. Na trati Nové Mesto nad Váhom - Púchov v súčasnosti pokračujú práce v rámci prvej a druhej etapy modernizácie na úsekoch Nové Mesto nad Váhom - Trenčianske Bohuslavice - Zlatovce a štvrtej a piatej etapy na úsekoch Trenčianska Teplá - Ilava - Beluša. Tieto dve stavby majú byť ukončené v máji 2013 a 2014.
Tretia etapa prác na úseku Zlatovce - Trenčianska Teplá zatiaľ nezačala, pretože pre súdne spory nebol tender, trvajúci vyše dva roky, doteraz uzatvorený a ŽSR nemohli podpísať zmluvu s vybraným dodávateľom. V súčasnosti opätovne vyhodnocujú splnenie podmienok účasti uchádzačov v tomto tendri.