|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 20.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Dagmara
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
11. januára 2009
Zoznam.sk s novým lifestylom oŽene.sk
Internetový portál Zoznam.sk v spolupráci s vydavateľstvom Perex prináša nový lifestylový magazín, ktorý je určený predovšetkým ženám.
Zdieľať
Magazín oZene.sk je venovaný všetkým ženám, ktoré hľadajú svoje obľúbené miesto ponúkajúce oddych, zábavu alebo radu z rôznych oblastí života. Dizajn a usporiadanie nového ženského magazínu upúta nielen svojim príjemným vzhľadom, ale najmä väčším priestorom pre uverejňovanie textov, fotografií, či videí. Hlavné menu a štruktúra článkov sú navrhnuté tak, aby boli používateľsky prehľadnejšie, čím umožňujú intuitívny a ľahký prístup k vyhľadávaným informáciám.
„Uvedomujeme potreby moderných používateľov, ktorí sa majú záujem byť tvorcami obsahu na svojich obľúbených weboch, a preto do budúcnosti pripravujeme masívnejšie prepájanie magazínu s interaktívnymi produktmi ako napr. s multimediálnym portálom Free.sk alebo on-line herným portálom Pauzička.sk. Pracujeme aj na ďalších novinkách, ktoré vo svojom portfóliu nemá žiadny on-line ženský magazín na slovenskom trhu, hovorí Pavol Balaj, konateľ spoločnosti Zoznam, s.r.o.“
Dodávateľom obsahu pre magazín oŽene.sk je vydavateľstvo Perex, ktoré ho bude podporať aj marketingovo ako svoj hlavný online obsahový titul pre ženy. Redakcie denníka Pravda, prílohy Pravda ženy a portálu Pravda.sk nový online magazín napĺňajú článkami a multimediálnymi materiálmi, ktoré boli vytvorené špeciálne pre ženské publikum.
„Pri zvažovaní, či online ženský magazín robiť sami, alebo spojiť sily so Zoznamom, rozhodlo porovnanie oboch alternatív z dvoch hľadísk: štartovej pozície a šance stať sa lídrom tohto obsahového segmentu,“ uviedol riaditeľ multimediálneho úseku Perexu Jaroslav Matyáš. „Verím, že náš obsah v spojení s marketingovými a technickými kompetenciami Zoznamu prinesie magazínu úspech u čitateľov aj inzerentov,“ dodal.