|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 17.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klaudia
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
24hod.sk Šport ZOH v Kanade 2010
18. marca 2010
ZOH 2010 zvýšili záujem verejnosti o NHL
Vďaka zimným olympijským hrám vo Vancouveri stúpol záujem verejnosti o hokejovú NHL. Po skončení olympijského turnaja, ktorý vyhrali Kanaďania, sa zvýšila návštevnosť ...
Zdieľať
Foto: SITA/AP
NEW YORK 18. marca (WEBNOVINY) - Vďaka zimným olympijským hrám vo Vancouveri stúpol záujem verejnosti o hokejovú NHL. Po skončení olympijského turnaja, ktorý vyhrali Kanaďania, sa zvýšila návštevnosť internetových stránok, stúpol predaj reklamných predmetov a dresov, zdvihla sa návštevnosť i televízna sledovanosť. Ako informuje NHL vo svojej tlačovej správe, jej internetová stránka aj s videozostrihmi zo zápasov zaznamenali rekordné čísla. V marci stúpol počet unikátnych návštevníkov internetovej stránky o 11 %, videá si na NHL.com pozrelo v porovnaní s rovnakým mesiacom spred roka o 70 % užívateľov viac. V internetovom obchode sa predalo o 19 % vecí viac v porovnaní s minulou sezónou a za posledné obdobie v ňom zaznamenali nárast o 11 %. V porovnaní so začiatkom sezóny má NHL na sociálnych sieťach Twitter a Facebook o 200 % viac fanúšikov. Na tribúnach je tiež viac divákov, oproti predolympijskému obdobiu ich počet stúpol o 2 %.
SITA
NEW YORK 18. marca (WEBNOVINY) - Vďaka zimným olympijským hrám vo Vancouveri stúpol záujem verejnosti o hokejovú NHL. Po skončení olympijského turnaja, ktorý vyhrali Kanaďania, sa zvýšila návštevnosť internetových stránok, stúpol predaj reklamných predmetov a dresov, zdvihla sa návštevnosť i televízna sledovanosť. Ako informuje NHL vo svojej tlačovej správe, jej internetová stránka aj s videozostrihmi zo zápasov zaznamenali rekordné čísla. V marci stúpol počet unikátnych návštevníkov internetovej stránky o 11 %, videá si na NHL.com pozrelo v porovnaní s rovnakým mesiacom spred roka o 70 % užívateľov viac. V internetovom obchode sa predalo o 19 % vecí viac v porovnaní s minulou sezónou a za posledné obdobie v ňom zaznamenali nárast o 11 %. V porovnaní so začiatkom sezóny má NHL na sociálnych sieťach Twitter a Facebook o 200 % viac fanúšikov. Na tribúnach je tiež viac divákov, oproti predolympijskému obdobiu ich počet stúpol o 2 %.
SITA