|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
15. decembra 2011
Zo slepého KOFBOJA je nápoj
Na slovenský trh nealko nápojov vstúpila nová značka – KOFBOJ. Ako originálny 100 % slovenský výrobok ho začala predávať akciová spoločnosť Slovenské pramene a žriedla (SPŽ). ...
Zdieľať
BRATISLAVA 15. decembra (WBN/PR) - Na slovenský trh nealko nápojov vstúpila nová značka – KOFBOJ. Ako originálny 100 % slovenský výrobok ho začala predávať akciová spoločnosť Slovenské pramene a žriedla (SPŽ).
Brand odkúpila SPŽ od agentúry Dynamic Relations 2000 potom, ako agentúra vo vlastnej réžii zrealizovala nezávislý celoslovenský slepý spotrebiteľský test KOFBOJ. Testovali sa nápoje Kofola a Šofocola, ale ľudia nepoznali ich identitu. Na odkúpení brandu sa obe spoločnosti dohodli v novembri 2011.
„Test KOFBOJ sme vnímali ako zaujímavosť. Od začiatku sa nám páčil nielen jeho vizuál, ale aj to, že ľudí ku ničomu nenútil a ponúkol im možnosť rozhodovať sa výlučne podľa ich chute. Prvé reakcie sú veľmi pozitívne – značka KOFBOJ je príťažlivá,“ povedal generálny riaditeľ SPŽ Andrej Hronský a dodal, že ďalší rozvoj brandu bude v rukách autorskej agentúry.
KOFBOJ bol pôvodne slepý spotrebiteľský test, ktorého sa na celom území Slovenska zúčastnilo 11 242 ľudí. Z nich 52 percent označilo za chutnejší nápoj Kofolu, 37 percent Šofocolu a 11 percent nevedelo tieto dva nápoje rozoznať.
„Test KOFBOJ dokázal, že pokiaľ sa ľudia riadia iba svojou chuťou, rozdiely medzi Šofocolou a Kofolou sú minimálne. Preto uvádzame jej limitovanú edíciu s názvom KOFBOJ. Táto značka stojí na posolstve, že ľudia sa majú riadiť svojou chuťou a nie reklamnými trikmi. A to je dôležité,“ dodal Hronský.
Nápoj má vlastnú web stránku www.kofboj.sk.
Brand odkúpila SPŽ od agentúry Dynamic Relations 2000 potom, ako agentúra vo vlastnej réžii zrealizovala nezávislý celoslovenský slepý spotrebiteľský test KOFBOJ. Testovali sa nápoje Kofola a Šofocola, ale ľudia nepoznali ich identitu. Na odkúpení brandu sa obe spoločnosti dohodli v novembri 2011.
„Test KOFBOJ sme vnímali ako zaujímavosť. Od začiatku sa nám páčil nielen jeho vizuál, ale aj to, že ľudí ku ničomu nenútil a ponúkol im možnosť rozhodovať sa výlučne podľa ich chute. Prvé reakcie sú veľmi pozitívne – značka KOFBOJ je príťažlivá,“ povedal generálny riaditeľ SPŽ Andrej Hronský a dodal, že ďalší rozvoj brandu bude v rukách autorskej agentúry.
KOFBOJ bol pôvodne slepý spotrebiteľský test, ktorého sa na celom území Slovenska zúčastnilo 11 242 ľudí. Z nich 52 percent označilo za chutnejší nápoj Kofolu, 37 percent Šofocolu a 11 percent nevedelo tieto dva nápoje rozoznať.
„Test KOFBOJ dokázal, že pokiaľ sa ľudia riadia iba svojou chuťou, rozdiely medzi Šofocolou a Kofolou sú minimálne. Preto uvádzame jej limitovanú edíciu s názvom KOFBOJ. Táto značka stojí na posolstve, že ľudia sa majú riadiť svojou chuťou a nie reklamnými trikmi. A to je dôležité,“ dodal Hronský.
Nápoj má vlastnú web stránku www.kofboj.sk.