![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
15. decembra 2011
Zo slepého KOFBOJA je nápoj
Na slovenský trh nealko nápojov vstúpila nová značka – KOFBOJ. Ako originálny 100 % slovenský výrobok ho začala predávať akciová spoločnosť Slovenské pramene a žriedla (SPŽ). ...
Zdieľať

Brand odkúpila SPŽ od agentúry Dynamic Relations 2000 potom, ako agentúra vo vlastnej réžii zrealizovala nezávislý celoslovenský slepý spotrebiteľský test KOFBOJ. Testovali sa nápoje Kofola a Šofocola, ale ľudia nepoznali ich identitu. Na odkúpení brandu sa obe spoločnosti dohodli v novembri 2011.
„Test KOFBOJ sme vnímali ako zaujímavosť. Od začiatku sa nám páčil nielen jeho vizuál, ale aj to, že ľudí ku ničomu nenútil a ponúkol im možnosť rozhodovať sa výlučne podľa ich chute. Prvé reakcie sú veľmi pozitívne – značka KOFBOJ je príťažlivá,“ povedal generálny riaditeľ SPŽ Andrej Hronský a dodal, že ďalší rozvoj brandu bude v rukách autorskej agentúry.
KOFBOJ bol pôvodne slepý spotrebiteľský test, ktorého sa na celom území Slovenska zúčastnilo 11 242 ľudí. Z nich 52 percent označilo za chutnejší nápoj Kofolu, 37 percent Šofocolu a 11 percent nevedelo tieto dva nápoje rozoznať.
„Test KOFBOJ dokázal, že pokiaľ sa ľudia riadia iba svojou chuťou, rozdiely medzi Šofocolou a Kofolou sú minimálne. Preto uvádzame jej limitovanú edíciu s názvom KOFBOJ. Táto značka stojí na posolstve, že ľudia sa majú riadiť svojou chuťou a nie reklamnými trikmi. A to je dôležité,“ dodal Hronský.
Nápoj má vlastnú web stránku www.kofboj.sk.