|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Značky Somat a Pur pomôžu deťom trpiacim podvýživou
Len jednému zo šiestich detí, ktoré žijú v krajinách s nízkymi a strednými príjmami, sa dostáva minimálna odporúčaná denná dávka jedla. V súčasnosti je až 50 miliónov detí vo svete ...
Zdieľať
10.10.2019 (Webnoviny.sk) - Len jednému zo šiestich detí, ktoré žijú v krajinách s nízkymi a strednými príjmami, sa dostáva minimálna odporúčaná denná dávka jedla. V súčasnosti je až 50 miliónov detí vo svete ohrozených akútnou podvýživou. Organizácia UNICEF sa v rámci svojho globálneho nutričného programu snaží poskytovať takto postihnutým deťom, rodinám a komunitám prístup k zdravej a plnohodnotnej strave. V roku 2019 sa k pomoci zaviazala aj spoločnosť Henkel, ktorá oficiálne uzavrela spoluprácu s UNICEF.
Henkel je prvou nemeckou spoločnosťou so spotrebným tovarom, ktorá spolupracuje s UNICEF v rámci medzinárodnej kampane zameranej na skupiny ohrozené podvýživou. Značky z divízie čistiacich prostriedkov Somat a Pur sa spojili s organizáciou s cieľom pomôcť zlepšiť stravovanie detí po celom svete a prispievať k ich celkovému rozvoju. Partnerstvo je súčasťou iniciatívy značiek #enjoytogether. Ide vôbec o prvú globálnu komunikačnú platformu oboch značiek.
"Iniciatíva #enjoytogether v sebe nesie globálny odkaz, že nič nespája ľudí viac ako dobré jedlo. Je však dôležité zdôrazniť, že kvalitné potraviny nie sú rovnako dostupné pre každého a netreba zabúdať na tento smutný fakt. Prostredníctvom partnerstva s UNICEF chceme preto prispieť k riešeniu problému a znižovať počet detí, ktoré bojujú s podvýživou," uviedla Nuría Ribe, riaditeľka marketingu spoločnosti Henkel pre divíziu pracích a čistiacich prostriedkov. "Počas roka v spolupráci s UNICEF získame takmer 30 miliónov príspevkov, ktoré dokážu zlepšiť stravovanie detí a pomôžu skupinám ľudí ohrozeným podvýživou," dodala.
"Aj napriek neustálemu napredovaniu, podvýživa a hlad sú obrovskou prekážkou k zdravému vývoju mnohých detí na svete. Nevyhnutne potrebujú pomoc. My v UNICEF-e si nesmierne vážime, že sme získali takého silného partnera, akým je spoločnosť Henkel. Spoločne chceme pokračovať v plnení výziev, ktoré stoja pred nami. V mene všetkých detí by sme sa im chceli úprimne poďakovať za prejavenú podporu," uviedol Christian Schneider, výkonný riaditeľ UNICEF Nemecko.
Značky Somat a Pur budú pravidelne podporovať projekt UNICEF v starostlivosti o deti trpiace podvýživou. Plánované aktivity zahŕňajú vzdelávanie matiek aj opatrovateliek v zdravotníckych zariadeniach, práca s potravinami , ich obohacovanie o vitamíny a minerály, podporu dojčenia a doplnkovej výživy a zároveň budú rozvíjať liečbu detí trpiacich akútnou podvýživou.
Spolupráca medzi spoločnosťou Henkel a UNICEF sa oficiálne začala v roku 2019, a to predajom špeciálnych edícií produktov Somat a Pur v desiatich krajinách: v Nemecku, Taliansku, Španielsku, Turecku, Poľsku, Česku, Slovensku, Maďarsku, Slovinsku a Chorvátsku.
Do podpory projektu sa môže zapojiť každý spotrebiteľ kúpou produktov, na základe princípu 1 produkt = 1 príspevok k zdravému stravovaniu. Prvé krajiny, ktoré kampaň spustili, boli Turecko a Taliansko.
Inzercia
Zdroj: Webnoviny.sk - Značky Somat a Pur pomôžu deťom trpiacim podvýživou © SITA Všetky práva vyhradené.
Zvyšovanie dostupnosti kvalitných potravín
Henkel je prvou nemeckou spoločnosťou so spotrebným tovarom, ktorá spolupracuje s UNICEF v rámci medzinárodnej kampane zameranej na skupiny ohrozené podvýživou. Značky z divízie čistiacich prostriedkov Somat a Pur sa spojili s organizáciou s cieľom pomôcť zlepšiť stravovanie detí po celom svete a prispievať k ich celkovému rozvoju. Partnerstvo je súčasťou iniciatívy značiek #enjoytogether. Ide vôbec o prvú globálnu komunikačnú platformu oboch značiek.
"Iniciatíva #enjoytogether v sebe nesie globálny odkaz, že nič nespája ľudí viac ako dobré jedlo. Je však dôležité zdôrazniť, že kvalitné potraviny nie sú rovnako dostupné pre každého a netreba zabúdať na tento smutný fakt. Prostredníctvom partnerstva s UNICEF chceme preto prispieť k riešeniu problému a znižovať počet detí, ktoré bojujú s podvýživou," uviedla Nuría Ribe, riaditeľka marketingu spoločnosti Henkel pre divíziu pracích a čistiacich prostriedkov. "Počas roka v spolupráci s UNICEF získame takmer 30 miliónov príspevkov, ktoré dokážu zlepšiť stravovanie detí a pomôžu skupinám ľudí ohrozeným podvýživou," dodala.
Podpora globálneho nutričného programu UNICEF
"Aj napriek neustálemu napredovaniu, podvýživa a hlad sú obrovskou prekážkou k zdravému vývoju mnohých detí na svete. Nevyhnutne potrebujú pomoc. My v UNICEF-e si nesmierne vážime, že sme získali takého silného partnera, akým je spoločnosť Henkel. Spoločne chceme pokračovať v plnení výziev, ktoré stoja pred nami. V mene všetkých detí by sme sa im chceli úprimne poďakovať za prejavenú podporu," uviedol Christian Schneider, výkonný riaditeľ UNICEF Nemecko.
Značky Somat a Pur budú pravidelne podporovať projekt UNICEF v starostlivosti o deti trpiace podvýživou. Plánované aktivity zahŕňajú vzdelávanie matiek aj opatrovateliek v zdravotníckych zariadeniach, práca s potravinami , ich obohacovanie o vitamíny a minerály, podporu dojčenia a doplnkovej výživy a zároveň budú rozvíjať liečbu detí trpiacich akútnou podvýživou.
Pomáha každý spotrebiteľ
Spolupráca medzi spoločnosťou Henkel a UNICEF sa oficiálne začala v roku 2019, a to predajom špeciálnych edícií produktov Somat a Pur v desiatich krajinách: v Nemecku, Taliansku, Španielsku, Turecku, Poľsku, Česku, Slovensku, Maďarsku, Slovinsku a Chorvátsku.
Do podpory projektu sa môže zapojiť každý spotrebiteľ kúpou produktov, na základe princípu 1 produkt = 1 príspevok k zdravému stravovaniu. Prvé krajiny, ktoré kampaň spustili, boli Turecko a Taliansko.
Inzercia
Zdroj: Webnoviny.sk - Značky Somat a Pur pomôžu deťom trpiacim podvýživou © SITA Všetky práva vyhradené.