![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
04. mája 2015
Značku Kvalita z našich regiónov môžu dostať hotely aj reštaurácie
Na snímke zľava predsedníčka občianskeho združenia Kvalita z našich regiónov Bohumila Tauchmannová, generálny sekretár Zväzu hotelov a reštaurácií SR Marek Harbuľák, riaditeľ divízie spotrebiteľského panelu spoločnosti GfK ...
Zdieľať

"O značku sa môžu uchádzať reštaurácie aj hotely, ktoré poskytujú stravovacie služby, a po splnení kritérií si budú môcť označiť svoju prevádzku. Prevádzka s týmto logom bude mať konkurenčnú výhodu. Na jednej strane naši zákazníci takéto označenie vyhľadávajú a my sa takto zviditeľníme. Efektom tiež je, že si navzájom pomáhame a vytvárame pracovné miesta, a tým produkujeme pre domácu ekonomiku lepšie čísla," povedal TASR Harbuľák.
Slovenské produkty si podľa ZHR objednáva okolo 40 % návštevníkov reštauračných zariadení a hotelov. Podľa Harbuľáka je to dobrý signál. "Musíme sa vzájomne podporovať, ak chceme, aby tradície a to dobré, čo na Slovensku bolo, sa aj zachovalo. Snažíme sa vyhovieť požiadavkám návštevníkov. Platí to aj v prípade domácich výrobkov a tovarov. Pokiaľ vidíme, že zákazníci ich chcú, tak je našou povinnosťou mať ich v ponuke," konštatoval Harbuľák. Podotkol tiež, že by to nemalo byť chápané 'len ako povinnosť', keďže podnikatelia v tejto oblasti sú navzájom prepojení a na sebe závislí. "Ide o reťazec, ktorý sa začína u pestovateľa alebo chovateľa, pokračuje u spracovateľa, u obchodníka a končí sa u nás," povedal generálny sekretár zväzu.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR