|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
04. mája 2015
Značku Kvalita z našich regiónov môžu dostať hotely aj reštaurácie
Na snímke zľava predsedníčka občianskeho združenia Kvalita z našich regiónov Bohumila Tauchmannová, generálny sekretár Zväzu hotelov a reštaurácií SR Marek Harbuľák, riaditeľ divízie spotrebiteľského panelu spoločnosti GfK ...
Zdieľať
Na snímke zľava predsedníčka občianskeho združenia Kvalita z našich regiónov Bohumila Tauchmannová, generálny sekretár Zväzu hotelov a reštaurácií SR Marek Harbuľák, riaditeľ divízie spotrebiteľského panelu spoločnosti GfK pre Slovensko a Českú republiku Ladislav Scengeri a výkonný podpredseda Združenia miest a obcí Slovenska Milan Muška počas tlačovej konferencie občianskeho združenia Kvalita z našich regiónov 4. mája 2015 v Bratislave. Foto: TASR - Martin Baumann
Bratislava 4. mája (TASR) – Reštaurácie, hotely aj cateringové spoločnosti sa od konca roka 2014 môžu uchádzať o značkou "Kvalita z našich regiónov". Ako povedal generálny sekretár Zväzu hotelov a reštaurácií (ZHR) SR Marek Harbuľák dnes na tlačovej konferencii v Bratislave venovanej už piatemu ročníku tejto značky, pri ponuke sú pre prevádzky rozhodujúce trendy v správaní sa spotrebiteľov. Pripomenul tiež, že cestovný ruch zabezpečuje prácu v takých lokalitách Slovenska, kde iné priemyselné odvetvia nedokážu vytvárať nové pracovné miesta."O značku sa môžu uchádzať reštaurácie aj hotely, ktoré poskytujú stravovacie služby, a po splnení kritérií si budú môcť označiť svoju prevádzku. Prevádzka s týmto logom bude mať konkurenčnú výhodu. Na jednej strane naši zákazníci takéto označenie vyhľadávajú a my sa takto zviditeľníme. Efektom tiež je, že si navzájom pomáhame a vytvárame pracovné miesta, a tým produkujeme pre domácu ekonomiku lepšie čísla," povedal TASR Harbuľák.
Slovenské produkty si podľa ZHR objednáva okolo 40 % návštevníkov reštauračných zariadení a hotelov. Podľa Harbuľáka je to dobrý signál. "Musíme sa vzájomne podporovať, ak chceme, aby tradície a to dobré, čo na Slovensku bolo, sa aj zachovalo. Snažíme sa vyhovieť požiadavkám návštevníkov. Platí to aj v prípade domácich výrobkov a tovarov. Pokiaľ vidíme, že zákazníci ich chcú, tak je našou povinnosťou mať ich v ponuke," konštatoval Harbuľák. Podotkol tiež, že by to nemalo byť chápané 'len ako povinnosť', keďže podnikatelia v tejto oblasti sú navzájom prepojení a na sebe závislí. "Ide o reťazec, ktorý sa začína u pestovateľa alebo chovateľa, pokračuje u spracovateľa, u obchodníka a končí sa u nás," povedal generálny sekretár zväzu.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR