|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
08. novembra 2011
Značka ŠKODA potvrdila pozíciu lídra
Značka ŠKODA znova potvrdzuje svoju pozíciu lídra na slovenskom trhu a žne ďalšie úspechy. V októbri predala celkovo 1 217 automobilov v kategórii M1 a od začiatku roka o takmer 15 % viac vozidiel než ...
Zdieľať
BRATISLAVA 8. novembra (WBN/PR) - Značka ŠKODA znova potvrdzuje svoju pozíciu lídra na slovenskom trhu a žne ďalšie úspechy. V októbri predala celkovo 1 217 automobilov v kategórii M1 a od začiatku roka o takmer 15 % viac vozidiel než za rovnaké obdobie minulého roka. Najžiadanejším modelom sa v októbri stala Fabia.
„Októbrový vyše 21-percentný podiel nás mimoriadne teší. To, že je značka Škoda medzi slovenskými zákazníkmi mimoriadne populárna, svedčí aj fakt, že sa nám podarilo od začiatku roka predať o takmer 15 % viac vozidiel, než za desať mesiacov minulého roka,“ uviedol Robert Baumgartner, konateľ ŠKODA AUTO Slovensko. „V októbri našich zákazníkov oslovila najmä ponuka 4+4, ktorú sme ako prví ponúkli aj pre automobily nižšieho segmentu. Dokazuje to aj umiestnenie Fabie ako najpredávanejšieho vozidla tohto mesiaca,“ dodal Baumgartner.
Značka Škoda si naďalej drží pozíciu lídra na slovenskom trhu a darí sa jej nielen v mesačných výsledkoch predaja, ale aj v medziročných porovnaniach. Od začiatku roka 2011 predala viac než 11 tisíc vozidiel z kategórie M1. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka je to nárast o takmer 15 % (1 656 automobilov).
Najobľúbenejším vozidlom sa v októbri stala Fabia (425 predaných vozidiel; hatchback 206 kusov + combi 219 kusov). Nasledovala Octavia (422 kusov; sedan 252 kusov + combi 170 kusov) a stále populárna Octavia Tour (110 kusov).
ModelPočet predaných ksFabia206Fabia Combi219Octavia Tour83Octavia Tour Combi27Octavia252 Octavia Combi 170 Superb 36 Superb Combi 44Yeti77Roomster103Spolu (M1)1217
„Októbrový vyše 21-percentný podiel nás mimoriadne teší. To, že je značka Škoda medzi slovenskými zákazníkmi mimoriadne populárna, svedčí aj fakt, že sa nám podarilo od začiatku roka predať o takmer 15 % viac vozidiel, než za desať mesiacov minulého roka,“ uviedol Robert Baumgartner, konateľ ŠKODA AUTO Slovensko. „V októbri našich zákazníkov oslovila najmä ponuka 4+4, ktorú sme ako prví ponúkli aj pre automobily nižšieho segmentu. Dokazuje to aj umiestnenie Fabie ako najpredávanejšieho vozidla tohto mesiaca,“ dodal Baumgartner.
Značka Škoda si naďalej drží pozíciu lídra na slovenskom trhu a darí sa jej nielen v mesačných výsledkoch predaja, ale aj v medziročných porovnaniach. Od začiatku roka 2011 predala viac než 11 tisíc vozidiel z kategórie M1. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka je to nárast o takmer 15 % (1 656 automobilov).
Najobľúbenejším vozidlom sa v októbri stala Fabia (425 predaných vozidiel; hatchback 206 kusov + combi 219 kusov). Nasledovala Octavia (422 kusov; sedan 252 kusov + combi 170 kusov) a stále populárna Octavia Tour (110 kusov).
ModelPočet predaných ksFabia206Fabia Combi219Octavia Tour83Octavia Tour Combi27Octavia252 Octavia Combi 170 Superb 36 Superb Combi 44Yeti77Roomster103Spolu (M1)1217