Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

22. februára 2012

Značka ŠKODA naďalej zvyšuje kvalitu služieb pre zákazníkov



Značka ŠKODA aj naďalej zvyšuje kvalitu služieb pre svojich zákazníkov prostredníctvom moderného Školiaceho strediska. V roku 2011 vyškolilo viac než 2 000 pracovníkov servisných služieb počas 255 ...



Zdieľať
skoda skoliace stredisko BRATISLAVA 22. februára (WBN/PR) - Značka ŠKODA aj naďalej zvyšuje kvalitu služieb pre svojich zákazníkov prostredníctvom moderného Školiaceho strediska. V roku 2011 vyškolilo viac než 2 000 pracovníkov servisných služieb počas 255 dní. Intenzívne využívanie Školiaceho strediska výrazne prispieva k neustálemu zvyšovaniu kvality služieb pre zákazníkov.


Intenzívne využitie Školiaceho strediska umožnila jeho moderná koncepcia, ktorá vytvára priestor pre paralelné realizovanie viacerých školení v rovnakom čase. Stredisko má kapacitu pre školenia približne 2 000 zamestnancov. Odborné školenia prebiehajú v šiestich špecializovaných učebniach a slúžia na vzdelávanie pracovníkov autorizovaných servisov ŠKODA v technických aj netechnických činnostiach.

V priebehu minulého roka sa v Školiacom stredisku odškolilo spolu viac ako 2 000 pracovníkov autorizovaných servisov značky ŠKODA. Najväčšia pozornosť bola venovaná technickým témam, ako sú opravy jednotlivých komponentov a podskupín (994 účastníkov). S cieľom zvýšiť komfort zákazníka bol veľký priestor venovaný aj školeniam pre servisných poradcov, ako aj vedúcich servisov (258 účastníkov). IT školení sa zúčastnilo spolu až 475 mechanikov a servisných poradcov. Školením prešlo aj 309 predajcov.

Za tri roky školenia sa v Školiacom stredisku značky ŠKODA školilo celkovo 840 dní. V Školiacom stredisku sa v roku 2011 taktiež konala celoslovenská súťaž mechanikov a servisných poradcov - ŠKODA Service Challenge.

K hlavným prínosom Školiaceho strediska patrí zvýšenie vedomostnej úrovne mechanikov, servisných poradcov, predajcov a vedúceho personálu. Absolvované školenia zároveň prispievajú k zlepšeniu prístupu k zákazníkom (Human touch). Pre predajcov a servisy je atraktívna aj možnosť vidieť a odskúšať si počas školení praktické ukážky a postupy školených tém. To všetko vedie k vyššej spokojnosti zákazníkov. Už tretí rok prevádzky vlastného Školiaceho strediska na Slovensku tak potvrdil, že jeho vybudovanie významne prispelo ku zvýšeniu štandardu kvality služieb pre motoristov na celom Slovensku.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Voľby 2012: Zdravotne postihnutí voliči majú pri voľbách problémy
<< predchádzajúci článok
Grécki euroúradníci by mali ísť domov pomáhať, tvrdí šéf EIB