|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
22. februára 2012
Značka ŠKODA naďalej zvyšuje kvalitu služieb pre zákazníkov
Značka ŠKODA aj naďalej zvyšuje kvalitu služieb pre svojich zákazníkov prostredníctvom moderného Školiaceho strediska. V roku 2011 vyškolilo viac než 2 000 pracovníkov servisných služieb počas 255 ...
Zdieľať
BRATISLAVA 22. februára (WBN/PR) - Značka ŠKODA aj naďalej zvyšuje kvalitu služieb pre svojich zákazníkov prostredníctvom moderného Školiaceho strediska. V roku 2011 vyškolilo viac než 2 000 pracovníkov servisných služieb počas 255 dní. Intenzívne využívanie Školiaceho strediska výrazne prispieva k neustálemu zvyšovaniu kvality služieb pre zákazníkov.
Intenzívne využitie Školiaceho strediska umožnila jeho moderná koncepcia, ktorá vytvára priestor pre paralelné realizovanie viacerých školení v rovnakom čase. Stredisko má kapacitu pre školenia približne 2 000 zamestnancov. Odborné školenia prebiehajú v šiestich špecializovaných učebniach a slúžia na vzdelávanie pracovníkov autorizovaných servisov ŠKODA v technických aj netechnických činnostiach.
V priebehu minulého roka sa v Školiacom stredisku odškolilo spolu viac ako 2 000 pracovníkov autorizovaných servisov značky ŠKODA. Najväčšia pozornosť bola venovaná technickým témam, ako sú opravy jednotlivých komponentov a podskupín (994 účastníkov). S cieľom zvýšiť komfort zákazníka bol veľký priestor venovaný aj školeniam pre servisných poradcov, ako aj vedúcich servisov (258 účastníkov). IT školení sa zúčastnilo spolu až 475 mechanikov a servisných poradcov. Školením prešlo aj 309 predajcov.
Za tri roky školenia sa v Školiacom stredisku značky ŠKODA školilo celkovo 840 dní. V Školiacom stredisku sa v roku 2011 taktiež konala celoslovenská súťaž mechanikov a servisných poradcov - ŠKODA Service Challenge.
K hlavným prínosom Školiaceho strediska patrí zvýšenie vedomostnej úrovne mechanikov, servisných poradcov, predajcov a vedúceho personálu. Absolvované školenia zároveň prispievajú k zlepšeniu prístupu k zákazníkom (Human touch). Pre predajcov a servisy je atraktívna aj možnosť vidieť a odskúšať si počas školení praktické ukážky a postupy školených tém. To všetko vedie k vyššej spokojnosti zákazníkov. Už tretí rok prevádzky vlastného Školiaceho strediska na Slovensku tak potvrdil, že jeho vybudovanie významne prispelo ku zvýšeniu štandardu kvality služieb pre motoristov na celom Slovensku.
Intenzívne využitie Školiaceho strediska umožnila jeho moderná koncepcia, ktorá vytvára priestor pre paralelné realizovanie viacerých školení v rovnakom čase. Stredisko má kapacitu pre školenia približne 2 000 zamestnancov. Odborné školenia prebiehajú v šiestich špecializovaných učebniach a slúžia na vzdelávanie pracovníkov autorizovaných servisov ŠKODA v technických aj netechnických činnostiach.
V priebehu minulého roka sa v Školiacom stredisku odškolilo spolu viac ako 2 000 pracovníkov autorizovaných servisov značky ŠKODA. Najväčšia pozornosť bola venovaná technickým témam, ako sú opravy jednotlivých komponentov a podskupín (994 účastníkov). S cieľom zvýšiť komfort zákazníka bol veľký priestor venovaný aj školeniam pre servisných poradcov, ako aj vedúcich servisov (258 účastníkov). IT školení sa zúčastnilo spolu až 475 mechanikov a servisných poradcov. Školením prešlo aj 309 predajcov.
Za tri roky školenia sa v Školiacom stredisku značky ŠKODA školilo celkovo 840 dní. V Školiacom stredisku sa v roku 2011 taktiež konala celoslovenská súťaž mechanikov a servisných poradcov - ŠKODA Service Challenge.
K hlavným prínosom Školiaceho strediska patrí zvýšenie vedomostnej úrovne mechanikov, servisných poradcov, predajcov a vedúceho personálu. Absolvované školenia zároveň prispievajú k zlepšeniu prístupu k zákazníkom (Human touch). Pre predajcov a servisy je atraktívna aj možnosť vidieť a odskúšať si počas školení praktické ukážky a postupy školených tém. To všetko vedie k vyššej spokojnosti zákazníkov. Už tretí rok prevádzky vlastného Školiaceho strediska na Slovensku tak potvrdil, že jeho vybudovanie významne prispelo ku zvýšeniu štandardu kvality služieb pre motoristov na celom Slovensku.