![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
22. februára 2012
Značka ŠKODA naďalej zvyšuje kvalitu služieb pre zákazníkov
Značka ŠKODA aj naďalej zvyšuje kvalitu služieb pre svojich zákazníkov prostredníctvom moderného Školiaceho strediska. V roku 2011 vyškolilo viac než 2 000 pracovníkov servisných služieb počas 255 ...
Zdieľať

Intenzívne využitie Školiaceho strediska umožnila jeho moderná koncepcia, ktorá vytvára priestor pre paralelné realizovanie viacerých školení v rovnakom čase. Stredisko má kapacitu pre školenia približne 2 000 zamestnancov. Odborné školenia prebiehajú v šiestich špecializovaných učebniach a slúžia na vzdelávanie pracovníkov autorizovaných servisov ŠKODA v technických aj netechnických činnostiach.
V priebehu minulého roka sa v Školiacom stredisku odškolilo spolu viac ako 2 000 pracovníkov autorizovaných servisov značky ŠKODA. Najväčšia pozornosť bola venovaná technickým témam, ako sú opravy jednotlivých komponentov a podskupín (994 účastníkov). S cieľom zvýšiť komfort zákazníka bol veľký priestor venovaný aj školeniam pre servisných poradcov, ako aj vedúcich servisov (258 účastníkov). IT školení sa zúčastnilo spolu až 475 mechanikov a servisných poradcov. Školením prešlo aj 309 predajcov.
Za tri roky školenia sa v Školiacom stredisku značky ŠKODA školilo celkovo 840 dní. V Školiacom stredisku sa v roku 2011 taktiež konala celoslovenská súťaž mechanikov a servisných poradcov - ŠKODA Service Challenge.
K hlavným prínosom Školiaceho strediska patrí zvýšenie vedomostnej úrovne mechanikov, servisných poradcov, predajcov a vedúceho personálu. Absolvované školenia zároveň prispievajú k zlepšeniu prístupu k zákazníkom (Human touch). Pre predajcov a servisy je atraktívna aj možnosť vidieť a odskúšať si počas školení praktické ukážky a postupy školených tém. To všetko vedie k vyššej spokojnosti zákazníkov. Už tretí rok prevádzky vlastného Školiaceho strediska na Slovensku tak potvrdil, že jeho vybudovanie významne prispelo ku zvýšeniu štandardu kvality služieb pre motoristov na celom Slovensku.