Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Auto moto

11. marca 2013

Značka ŠKODA lídrom na Slovensku aj vo februári



Značka ŠKODA si drží pozíciu lídra aj vo februári, keď dosiahla v kategórii M1 trhový podiel 20,40 %. Úspech potvrdzuje predaj celkovo 898 automobilov značky ŠKODA. Najžiadanejším automobilom ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 11. marca (WBN/PR) - Značka ŠKODA si drží pozíciu lídra aj vo februári, keď dosiahla v kategórii M1 trhový podiel 20,40 %. Úspech potvrdzuje predaj celkovo 898 automobilov značky ŠKODA. Najžiadanejším automobilom Slovákov sa vo februári stala Fabia.


„Februárový 20,40-percentný podiel nás naďalej stavia na pozíciu lídra na slovenskom trhu. Napriek všeobecnému poklesu predaja na automobilovom trhu sme zaznamenali dobrý výsledok a verím, že v nasledujúcich mesiacoch budeme naše predaje ďalej posilňovať,“ uviedol Ing. Karel Sklenář, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.

Značka ŠKODA dodala zákazníkom na Slovensku vo februári celkovo 898 automobilov, čím si zabezpečila 20,40-percentný podiel na domácom automobilovom trhu. Od začiatku roka 2013 predala automobilka na Slovensku celkovo 1 785 automobilov kategórie M1. Najobľúbenejším vozidlom Slovákov sa v mesiaci február stal model Fabia (289 predaných vozidiel, hatchback 144 kusov + combi 145 kusov). Populárna ŠKODA Octavia skončila na druhom mieste s celkovo 217 predanými kusmi (sedan 61 kusov + combi 156 kusov). Vysokej popularite sa tešia aj nové modely ŠKODA Rapid (115 kusov) a Octavia tretej generácie (63 kusov).

 Model Počet predaných ks Citigo 47 Fabia  144Fabia Combi145Octavia Tour 21Octavia Tour 2 Combi1Octavia 363Octavia 2 61Octavia 2 Combi156Superb 12Superb Combi35Yeti58Roomster60Rapid115Spolu (M1)898

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Samuel Tomeček hlási comeback
<< predchádzajúci článok
Electronic Beats 2013: Bratislava v apríli privíta na festivale Hurts, Agoria, James Pants a Youthkills.