|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 23.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klement
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
15. decembra 2009
Zmodernizujú trať Zlatovce - Trenčianska Teplá
Tretia etapa modernizácie železničnej trate Nové Mesto nad Váhom - Púchov na úseku Zlatovce - Trenčianska Teplá by mala mať predpokladanú cenu 296,125 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty. Stavebné ...
Zdieľať
BRATISLAVA 15. decembra (WEBNOVINY) - Tretia etapa modernizácie železničnej trate Nové Mesto nad Váhom - Púchov na úseku Zlatovce - Trenčianska Teplá by mala mať predpokladanú cenu 296,125 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty. Stavebné práce majú trvať 40 mesiacov od uzatvorenia zmluvy s vybraným dodávateľom a budú spolufinancované z Kohézneho fondu Európskej únie cez Operačný program Doprava. Železnice Slovenskej republiky (ŽSR) ako investor pripravujú v súvislosti s ďalšou etapou modernizácie železničnej trate vyhlásenie verejného obstarávania na práce, plánovaný termín vyhlásenia tendra zatiaľ neoznámili. Trať z Nového Mesta nad Váhom do Púchova v dĺžke 58,6 kilometra je postupne modernizovaná pre traťovú rýchlosť do 160 kilometrov za hodinu.
Železnice zaplatia 263,837 mil. eur bez dane za prvú a druhú etapu modernizácie železničného úseku Nové Mesto nad Váhom - Trenčianske Bohuslavice - Zlatovce. Vo verejnej súťaži so štyrmi prijatými ponukami uspelo Združenie Nové Mesto - Zlatovce 2009, vedené českou spoločnosťou OHL ŽS, a.s. so sídlom v Brne. Ďalšími členmi združenia sú slovenské firmy Skanska BS, a.s. Prievidza, Váhostav - Sk, a.s. Žilina, Doprastav, a.s. Bratislava a Eltra, spol. s r. o. Košice. Pôvodná predpokladaná celková cena investície predstavovala 310,091 mil. eur bez dane. Modernizácia úseku by mala podľa podmienok tendra trvať tri roky a osem mesiacov. Stavebné práce majú byť financované tiež z Kohézneho fondu v rámci Operačného programu Doprava. Predpokladaný podiel prác v subdodávateľskom vzťahu by mal dosiahnuť vyše 37 %. Železnice uzatvorili zmluvu s vybraným združením 26. augusta tohto roku.
Železnice Slovenskej republiky zriadila vláda SR ako štátny podnik začiatkom roka 1993 po rozdelení Československých štátnych dráh. V súlade s Projektom transformácie a reštrukturalizácie železníc na Slovensku sa 1. januára 2002 rozdelili na Železnice SR a Železničnú spoločnosť. Železnice SR odvtedy zabezpečujú výhradne správu a prevádzku železničnej dopravnej cesty, ako aj poskytovanie prepravných a dopravných služieb súvisiacich s jej obsluhou a zodpovedajúcich záujmom dopravnej politiky štátu. Železnice SR disponujú od 7. júla tohto roka základným imaním vo výške 800,169 mil. eur. K hlavnému predmetu ich činnosti patrí aj zriaďovanie a prevádzkovanie železničných, telekomunikačných a rádiových sietí, ale aj výstavba, úprava a údržba železničných a lanových dráh.
SITA
Železnice zaplatia 263,837 mil. eur bez dane za prvú a druhú etapu modernizácie železničného úseku Nové Mesto nad Váhom - Trenčianske Bohuslavice - Zlatovce. Vo verejnej súťaži so štyrmi prijatými ponukami uspelo Združenie Nové Mesto - Zlatovce 2009, vedené českou spoločnosťou OHL ŽS, a.s. so sídlom v Brne. Ďalšími členmi združenia sú slovenské firmy Skanska BS, a.s. Prievidza, Váhostav - Sk, a.s. Žilina, Doprastav, a.s. Bratislava a Eltra, spol. s r. o. Košice. Pôvodná predpokladaná celková cena investície predstavovala 310,091 mil. eur bez dane. Modernizácia úseku by mala podľa podmienok tendra trvať tri roky a osem mesiacov. Stavebné práce majú byť financované tiež z Kohézneho fondu v rámci Operačného programu Doprava. Predpokladaný podiel prác v subdodávateľskom vzťahu by mal dosiahnuť vyše 37 %. Železnice uzatvorili zmluvu s vybraným združením 26. augusta tohto roku.
Železnice Slovenskej republiky zriadila vláda SR ako štátny podnik začiatkom roka 1993 po rozdelení Československých štátnych dráh. V súlade s Projektom transformácie a reštrukturalizácie železníc na Slovensku sa 1. januára 2002 rozdelili na Železnice SR a Železničnú spoločnosť. Železnice SR odvtedy zabezpečujú výhradne správu a prevádzku železničnej dopravnej cesty, ako aj poskytovanie prepravných a dopravných služieb súvisiacich s jej obsluhou a zodpovedajúcich záujmom dopravnej politiky štátu. Železnice SR disponujú od 7. júla tohto roka základným imaním vo výške 800,169 mil. eur. K hlavnému predmetu ich činnosti patrí aj zriaďovanie a prevádzkovanie železničných, telekomunikačných a rádiových sietí, ale aj výstavba, úprava a údržba železničných a lanových dráh.
SITA