Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

01. februára 2006

Zmeny v riadení a organizačnej štruktúre televízie Markíza



S účinnosťou od 1. 2. 2006 dochádza v riadení televízie Markíza k výrazným zmenám v štruktúre spoločnosti. Cieľom zmien je dosiahnuť väčšiu flexibilitu a zdynamizovanie chodu ...



Zdieľať

BRATISLAVA 1. februára (WN/PS) - S účinnosťou od 1. 2. 2006 dochádza v riadení televízie Markíza k výrazným zmenám v štruktúre spoločnosti. Cieľom zmien je dosiahnuť väčšiu flexibilitu a zdynamizovanie chodu televízie.

Václav Mika, nový generálny riaditeľ TV Markíza, sa stáva konateľom STS, s.r.o., spolu s Radkou Doehring, zástupkyňou generálneho riaditeľa a finančnou riaditeľkou TV Markíza. Novými konateľmi licenčnej spoločnosti Markíza-Slovakia, s.r.o., sa stávajú Václav Mika, Radka Doehring a Ján Kováčik.

S týmto dátumom sa mení organizačná štruktúra televízie s cieľom zefektívniť činnosť manažmentu – redukuje sa počet riadiacich centier z pôvodných deväť na sedem a dochádza k novému prerozdeleniu kompetencií a zodpovednosti. Výrazné zmeny sa dotkli Centra programu, ktoré preberá kompetencie bývalého Centra umeleckej tvorby (tvorba a produkcia pôvodných zábavných formátov) a kompetencie Centra kreatívnych služieb (realizácia grafického vizuálu stanice a selfpromo).

Novými členmi užšieho manažmentu Markízy sa stávajú v pozícii riaditeľa Centra programu František Borovský a v pozícii riaditeľa Centra spravodajstva a publicistiky Tibor Búza. Do manažérskych programových pozícií boli ďalej vymenovaní Jana Vašutová ako vedúca strategického programového plánovania, Judita Gembická ako šéfproducent pôvodnej zábavnej tvorby a Henrich Krejča do pozície šéfredaktora spravodajstva.

Z pozície riaditeľa Centra reklamy odchádza Matej Ribanský, za ktorého vedenie centra preberá Martin Hauptvogel.

Noví majitelia televízie Markíza a jej manažment sú presvedčení, že všetky realizované kroky sú predpokladom k celkovému zefektívneniu činnosti spoločnosti. Cieľom súčasného manažmentu je posilniť pozíciu a imidž stanice ako marketlídra na slovenskom televíznom trhu a zabezpečiť objektívnosť a dôveryhodnosť vysielania.

Ivana Semjanová,

vedúca PR TV Markíza

FOTO:SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Vláda SR podľa Fica začala zimný výpredaj majetku
<< predchádzajúci článok
Juraj Liška opäť poslancom