|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
01. februára 2006
Zmeny v riadení a organizačnej štruktúre televízie Markíza
S účinnosťou od 1. 2. 2006 dochádza v riadení televízie Markíza k výrazným zmenám v štruktúre spoločnosti. Cieľom zmien je dosiahnuť väčšiu flexibilitu a zdynamizovanie chodu ...
Zdieľať
BRATISLAVA 1. februára (WN/PS) - S účinnosťou od 1. 2. 2006 dochádza v riadení televízie Markíza k výrazným zmenám v štruktúre spoločnosti. Cieľom zmien je dosiahnuť väčšiu flexibilitu a zdynamizovanie chodu televízie.
Václav Mika, nový generálny riaditeľ TV Markíza, sa stáva konateľom STS, s.r.o., spolu s Radkou Doehring, zástupkyňou generálneho riaditeľa a finančnou riaditeľkou TV Markíza. Novými konateľmi licenčnej spoločnosti Markíza-Slovakia, s.r.o., sa stávajú Václav Mika, Radka Doehring a Ján Kováčik.
S týmto dátumom sa mení organizačná štruktúra televízie s cieľom zefektívniť činnosť manažmentu – redukuje sa počet riadiacich centier z pôvodných deväť na sedem a dochádza k novému prerozdeleniu kompetencií a zodpovednosti. Výrazné zmeny sa dotkli Centra programu, ktoré preberá kompetencie bývalého Centra umeleckej tvorby (tvorba a produkcia pôvodných zábavných formátov) a kompetencie Centra kreatívnych služieb (realizácia grafického vizuálu stanice a selfpromo).
Novými členmi užšieho manažmentu Markízy sa stávajú v pozícii riaditeľa Centra programu František Borovský a v pozícii riaditeľa Centra spravodajstva a publicistiky Tibor Búza. Do manažérskych programových pozícií boli ďalej vymenovaní Jana Vašutová ako vedúca strategického programového plánovania, Judita Gembická ako šéfproducent pôvodnej zábavnej tvorby a Henrich Krejča do pozície šéfredaktora spravodajstva.
Z pozície riaditeľa Centra reklamy odchádza Matej Ribanský, za ktorého vedenie centra preberá Martin Hauptvogel.
Noví majitelia televízie Markíza a jej manažment sú presvedčení, že všetky realizované kroky sú predpokladom k celkovému zefektívneniu činnosti spoločnosti. Cieľom súčasného manažmentu je posilniť pozíciu a imidž stanice ako marketlídra na slovenskom televíznom trhu a zabezpečiť objektívnosť a dôveryhodnosť vysielania.
Ivana Semjanová,
vedúca PR TV Markíza
FOTO:SITA