|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. januára 2011
Zľavy až 90%! Fenomén kolektívneho nakupovanie prichádza na Slovensko!
Od 11.1.2011 môžu tuzemskí spotrebitelia vďaka kolektívnemu nakupovaniu cez internet ušetriť až 90% z ceny celej rady tovarov a služieb.
Zdieľať
Umožňuje to už pripravovaný nákupný portál Zlavostroj.sk, ktorý je vôbec prvým serverom zameraným na kolektívne celoslovenské nakupovanie na Slovensku.
Princíp kolektívneho nakupovania vznikol pred tromi rokmi v Spojených štátoch pod názvom Groupon. Je založený na množstevných zľavách šplhajúce až k 90% z ceny, ktoré sú pri nákupe "vo veľkom" predajcovia ochotní poskytnúť. Ak sa zíde potrebný počet záujemcov, ktorý zaručuje predajcovi dostatočný obrat, je zľava aktivovaná. „Spotrebitelia tak získajú to, čo chcú, výrazne lacnejšie, a obchodník získa propagáciu zadarmo a predovšetkým veľké množstvo nových klientov, ktorí sa - keď budú spokojní - radi sa vrátia," približuje fungovanie nového biznis modelu Stanislav Tomko, jeden zo zakladateľov portálu Zlavostroj.sk .
Ďalšou výhodou, ktorá výrazne znižuje náklady na propagáciu a tým šetrí peniaze spotrebiteľov, je virálne šírenie zľavových ponúk - záujemcovia budú môcť aktívne zdieľať atraktívne zľavy so svojimi priateľmi na sociálnych platformách, akými sú napríklad Facebook či Twitter.
Portfólio tovarov a služieb, ktoré možno novo zaobstarať na portáli Zlavostroj.sk, je naozaj široké - od gastronomických služieb, cez športové či relaxačné aktivity, cestovanie a ubytovanie, až po najrôznejšie zážitky, ktoré sprostredkúvajú špecializované agentúry.
Zastúpenie vo všetkých krajoch
Ambiciózny projekt Zlavostroj.sk chce hneď od začiatku osloviť všetkých záujemcov na Slovensku. Preto sa jeho zakladatelia rozhodli zriadiť svoje obchodné zastúpenie vo všetkých krajských mestách ešte pred samotným spustením portálu. „V praxi to znamená, že už od 11.januára môžu na Zlavostroj.sk nakupovať spotrebitelia z celého Slovenska, a svoju zľavu budú môcť uplatniť priamo vo svojom kraji," hovorí Daniel Kolárik.
Spustenie servera Zlavostroj.sk bude promovať masívna reklamná kampaň - predovšetkým na internete, v rádiu a na O-O-H nosičoch. „Červená je farba výrazných zliav. Celé Slovensko preto v januári začnú zaplavovať naše červené billboardy, "usmieva sa Stanislav Tomko.
Nápad zo strednej školy
Za projektom Zlavostroj.sk stoja dvaja kamaráti, ktorí sa spoznali už na strednej škole na študijnej stáži v Spojených štátoch. Hoci sa ich profesijne dráhy potom na niekoľko rokov rozišli, spoločný podnikateľský zámer ich tento rok znovu zviedol dokopy.
Stanislav Tomko (31) je spolumajiteľom finančno poradenskej spoločnosti Rechka & Tomko, ktorá svojim klientom pomáha zefektívňovať a optimalizovať firemné procesy. Pôsobí v Českej republike a a na Slovensku plánuje expanziu na poľský a rumunský trh. Stanislav Tomko má bohaté skúsenosti na poli medzinárodného obchodu a marketingu - už na vysokej škole so spolužiakmi vyvinul na vtedajšiu dobu veľmi sofistikované e-commerce riešenie, ktoré následne implementoval v niekoľkých spoločnostiach. V rokoch 2002-2004 založil a úspešne prevádzkoval vlastný internetový obchod, následne pôsobil v poradenskej spoločnosti Accenture. Takmer tri roky potom riadil financie a optimalizoval procesy na riaditeľstve v jednej z nadnárodných spoločnosti pre Európu, Stredný východ a Áziu.
Druhý zakladateľ, Daniel Kolárik (32), má viac ako 15 ročné skúsenosti z podnikania v oblasti malo-a veľkoobchodu. Medzinárodné obchodné skúsenosti získaval na trhoch v USA, Európe i Ázii. Ako o ňom hovorí kolega Stanislav Tomko: „Daniel je ten typ obchodníka, ktorý vždy dokáže vyjednať najlepšie možné podmienky. Nielen cenu, ale aj dodacie podmienky, nadštandardný servis, záruky a ďalšie benefity. "Kolárik dnes rokuje s novými partnermi, ktorí by chceli svoj tovar a služby na serveri Zlavostroj.sk ponúknuť.
Princíp kolektívneho nakupovania vznikol pred tromi rokmi v Spojených štátoch pod názvom Groupon. Je založený na množstevných zľavách šplhajúce až k 90% z ceny, ktoré sú pri nákupe "vo veľkom" predajcovia ochotní poskytnúť. Ak sa zíde potrebný počet záujemcov, ktorý zaručuje predajcovi dostatočný obrat, je zľava aktivovaná. „Spotrebitelia tak získajú to, čo chcú, výrazne lacnejšie, a obchodník získa propagáciu zadarmo a predovšetkým veľké množstvo nových klientov, ktorí sa - keď budú spokojní - radi sa vrátia," približuje fungovanie nového biznis modelu Stanislav Tomko, jeden zo zakladateľov portálu Zlavostroj.sk .
Ďalšou výhodou, ktorá výrazne znižuje náklady na propagáciu a tým šetrí peniaze spotrebiteľov, je virálne šírenie zľavových ponúk - záujemcovia budú môcť aktívne zdieľať atraktívne zľavy so svojimi priateľmi na sociálnych platformách, akými sú napríklad Facebook či Twitter.
Portfólio tovarov a služieb, ktoré možno novo zaobstarať na portáli Zlavostroj.sk, je naozaj široké - od gastronomických služieb, cez športové či relaxačné aktivity, cestovanie a ubytovanie, až po najrôznejšie zážitky, ktoré sprostredkúvajú špecializované agentúry.
Zastúpenie vo všetkých krajoch
Ambiciózny projekt Zlavostroj.sk chce hneď od začiatku osloviť všetkých záujemcov na Slovensku. Preto sa jeho zakladatelia rozhodli zriadiť svoje obchodné zastúpenie vo všetkých krajských mestách ešte pred samotným spustením portálu. „V praxi to znamená, že už od 11.januára môžu na Zlavostroj.sk nakupovať spotrebitelia z celého Slovenska, a svoju zľavu budú môcť uplatniť priamo vo svojom kraji," hovorí Daniel Kolárik.
Spustenie servera Zlavostroj.sk bude promovať masívna reklamná kampaň - predovšetkým na internete, v rádiu a na O-O-H nosičoch. „Červená je farba výrazných zliav. Celé Slovensko preto v januári začnú zaplavovať naše červené billboardy, "usmieva sa Stanislav Tomko.
Nápad zo strednej školy
Za projektom Zlavostroj.sk stoja dvaja kamaráti, ktorí sa spoznali už na strednej škole na študijnej stáži v Spojených štátoch. Hoci sa ich profesijne dráhy potom na niekoľko rokov rozišli, spoločný podnikateľský zámer ich tento rok znovu zviedol dokopy.
Stanislav Tomko (31) je spolumajiteľom finančno poradenskej spoločnosti Rechka & Tomko, ktorá svojim klientom pomáha zefektívňovať a optimalizovať firemné procesy. Pôsobí v Českej republike a a na Slovensku plánuje expanziu na poľský a rumunský trh. Stanislav Tomko má bohaté skúsenosti na poli medzinárodného obchodu a marketingu - už na vysokej škole so spolužiakmi vyvinul na vtedajšiu dobu veľmi sofistikované e-commerce riešenie, ktoré následne implementoval v niekoľkých spoločnostiach. V rokoch 2002-2004 založil a úspešne prevádzkoval vlastný internetový obchod, následne pôsobil v poradenskej spoločnosti Accenture. Takmer tri roky potom riadil financie a optimalizoval procesy na riaditeľstve v jednej z nadnárodných spoločnosti pre Európu, Stredný východ a Áziu.
Druhý zakladateľ, Daniel Kolárik (32), má viac ako 15 ročné skúsenosti z podnikania v oblasti malo-a veľkoobchodu. Medzinárodné obchodné skúsenosti získaval na trhoch v USA, Európe i Ázii. Ako o ňom hovorí kolega Stanislav Tomko: „Daniel je ten typ obchodníka, ktorý vždy dokáže vyjednať najlepšie možné podmienky. Nielen cenu, ale aj dodacie podmienky, nadštandardný servis, záruky a ďalšie benefity. "Kolárik dnes rokuje s novými partnermi, ktorí by chceli svoj tovar a služby na serveri Zlavostroj.sk ponúknuť.