Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

04. augusta 2013

Zľavový portál by si mal zákazník preveriť



Zákazníci by si mali preverovať zľavový portál, cez ktorý chcú nakúpiť a vybrať si taký, ktorý má zázemie, dobré referencie, poskytuje záruky a komunikuje s klientom. ...



Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR
Bratislava 4. augusta (TASR) - Zákazníci by si mali preverovať zľavový portál, cez ktorý chcú nakúpiť a vybrať si taký, ktorý má zázemie, dobré referencie, poskytuje záruky a komunikuje s klientom. "Korektný zľavový portál má na internetovej stránke uvedené obchodné podmienky, fakturačné a kontaktné údaje, má funkčnú linku zákazníckej podpory a reaguje na maily," vysvetľuje riaditeľ Zľavomat.sk Tomáš Sroka.


Tento rok skrachovali už viaceré zľavové portály. Naposledy v piatok (2.8.) Hospodárske noviny informovali o stránke Skvelazlava.sk, ktorá nedoručuje objednaný tovar, nekomunikuje, a pritom stále prijíma objednávky. Ešte vo februári skrachoval portál Hyperzľava.sk. V polovici júna sa zase podľa medializovaných informácií v zložitej ekonomickej situácii ocitol portál ShopCity.sk. Firma prepustila obchodný tím, spoluprácu s ňou ukončili niektorí partneri a agregátori prerušili uvádzanie jej ponúk. Avizovala však vstup nového investora.

V Českej republike zanikla počas roka polovica zľavových portálov a ich počet klesá aj na Slovensku, upozorňuje Sroka. "Trh sa prečisťuje a menšie portály zanikajú, lebo nie sú schopné poskytovať také podmienky a záruky ako silní hráči," vysvetľuje riaditeľ Zľavomat.sk.


Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Michalovce a Krompachy zažili nepokoje v rómskych osadách
<< predchádzajúci článok
O klientov skrachovanej cestovky sa postará asistenčná firma