![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
04. augusta 2013
Zľavový portál by si mal zákazník preveriť
Zákazníci by si mali preverovať zľavový portál, cez ktorý chcú nakúpiť a vybrať si taký, ktorý má zázemie, dobré referencie, poskytuje záruky a komunikuje s klientom. ...
Zdieľať

Tento rok skrachovali už viaceré zľavové portály. Naposledy v piatok (2.8.) Hospodárske noviny informovali o stránke Skvelazlava.sk, ktorá nedoručuje objednaný tovar, nekomunikuje, a pritom stále prijíma objednávky. Ešte vo februári skrachoval portál Hyperzľava.sk. V polovici júna sa zase podľa medializovaných informácií v zložitej ekonomickej situácii ocitol portál ShopCity.sk. Firma prepustila obchodný tím, spoluprácu s ňou ukončili niektorí partneri a agregátori prerušili uvádzanie jej ponúk. Avizovala však vstup nového investora.
V Českej republike zanikla počas roka polovica zľavových portálov a ich počet klesá aj na Slovensku, upozorňuje Sroka. "Trh sa prečisťuje a menšie portály zanikajú, lebo nie sú schopné poskytovať také podmienky a záruky ako silní hráči," vysvetľuje riaditeľ Zľavomat.sk.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR