|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Zlatý Bažant získal Grand Prix za Hit ´73 na súťaži Youtube Works
Slovenská pivná značka Zlatý Bažant bodovala v súťaži Youtube Works, z ktorej si odniesla absolútnu cenu - Grand Prix za kampaň Hit z roku ´73. Okrem toho jej patrí aj cena za Najlepšiu integráciu ...
Zdieľať
1.4.2021 (Webnoviny.sk) - Slovenská pivná značka Zlatý Bažant bodovala v súťaži Youtube Works, z ktorej si odniesla absolútnu cenu – Grand Prix za kampaň Hit z roku ´73. Okrem toho jej patrí aj cena za Najlepšiu integráciu platformy Youtube.
Zlatý Bažant predstavil na jar 2020 úspešnú kampaň – Hit z roku ´73, ktorý si získal veľkú priazeň divákov. Legendárny Hit teraz ocenila aj porota súťaže Youtube Works. Značka Zlatý Bažant získala najvyššie ocenenie Grand Prix spomedzi všetkých slovenských aj českých videokampaní, a zároveň jej udelili cenu za Najlepšiu integráciu platformy Youtube.
O úspešnú kreatívu kampane sa postarala agentúra Made by Vaculík, mediálnu stratégiu zastrešila agentúra Dentsu.
Zlatý Bažant predstavil Hit z roku ´73 v marci 2020 s cieľom zvýšiť povedomie o svojom ikonickom ležiaku – pive Zlatý Bažant ´73. Chytľavá melódia, odľahčený text a klip s autentickým prevedením legendárneho hitu Rasputin od Boney M. si okamžite získal popularitu a kvalitu kampane ocenila aj porota Youtube Works.
Youtube už po druhý raz vyhlásil výsledky tých najlepších českých a slovenských videokampaní. Porotcovia hľadajú najviac kreatívnu, inovatívnu a na dátach založenú prácu s preukázateľnými výsledkami.
Informačný servis
Zdroj: Webnoviny.sk - Zlatý Bažant získal Grand Prix za Hit ´73 na súťaži Youtube Works © SITA Všetky práva vyhradené.
Zlatý Bažant predstavil na jar 2020 úspešnú kampaň – Hit z roku ´73, ktorý si získal veľkú priazeň divákov. Legendárny Hit teraz ocenila aj porota súťaže Youtube Works. Značka Zlatý Bažant získala najvyššie ocenenie Grand Prix spomedzi všetkých slovenských aj českých videokampaní, a zároveň jej udelili cenu za Najlepšiu integráciu platformy Youtube.
O úspešnú kreatívu kampane sa postarala agentúra Made by Vaculík, mediálnu stratégiu zastrešila agentúra Dentsu.
Zlatý Bažant predstavil Hit z roku ´73 v marci 2020 s cieľom zvýšiť povedomie o svojom ikonickom ležiaku – pive Zlatý Bažant ´73. Chytľavá melódia, odľahčený text a klip s autentickým prevedením legendárneho hitu Rasputin od Boney M. si okamžite získal popularitu a kvalitu kampane ocenila aj porota Youtube Works.
Youtube už po druhý raz vyhlásil výsledky tých najlepších českých a slovenských videokampaní. Porotcovia hľadajú najviac kreatívnu, inovatívnu a na dátach založenú prácu s preukázateľnými výsledkami.
Informačný servis
Zdroj: Webnoviny.sk - Zlatý Bažant získal Grand Prix za Hit ´73 na súťaži Youtube Works © SITA Všetky práva vyhradené.
nasledujúci článok >>
Na priechode pre chodcov zrazil dievča na kolobežke a ušiel, polícia po nezodpovednom vodičovi pátra (foto)
Na priechode pre chodcov zrazil dievča na kolobežke a ušiel, polícia po nezodpovednom vodičovi pátra (foto)
<< predchádzajúci článok
Náhradníci za ministrov zložili poslanecký sľub a vrátili sa do lavíc parlamentu
Náhradníci za ministrov zložili poslanecký sľub a vrátili sa do lavíc parlamentu