Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Zlatý Bažant triumfoval na EFFIE Awards – získal zlato za kampaň s Petrom Saganom



Zlatý Bažant Radler získal prestížne ocenenie Zlatá Effie v súťaži EFFIE Awards Slovakia 2024 v kategórii Instant Impact, čím potvrdil silu a efektivitu svojej kampane Legendárne slovenské ...



Zdieľať
kampan legendarne slovenske osviezenie ziskala zlatu cenu effie 676x451 5.2.2025 (SITA.sk) - Zlatý Bažant Radler získal prestížne ocenenie Zlatá Effie v súťaži EFFIE Awards Slovakia 2024 v kategórii Instant Impact, čím potvrdil silu a efektivitu svojej kampane Legendárne slovenské osvieženie, tvárou ktorej je Peter Sagan. Tento úspech je dôkazom výnimočnej kreativity a strategického marketingového prístupu tímu HEINEKEN Slovensko, ktorý dokázal osloviť slovenských spotrebiteľov a upevniť pozíciu radlerov Zlatý Bažant ako lídra na trhu.


EFFIE Awards je jedným z najprestížnejších ocenení v oblasti marketingovej efektivity. Zlatý Bažant Radler v silnej konkurencii rekordného počtu prihlásených prác získal zlato, čo je potvrdením, že kampaň nielen zaujala, ale aj reálne ovplyvnila správanie spotrebiteľov a posilnila pozíciu značky na trhu. "Vyhrať Zlatú EFFIE je pre nás veľká česť a obrovské uznanie pre celý tím HEINEKEN Slovensko. Naša kampaň priniesla skvelé výsledky a potvrdila, že Zlatý Bažant Radler je skutočne legendárnym slovenským osviežením. Vďaka prepojeniu s ikonou, akou je Peter Sagan, sme dokázali osloviť nielen našich verných spotrebiteľov, ale aj novú generáciu, ktorá hľadá osviežujúci nápoj s jedinečnou atmosférou," uviedla Radoslava Anguš, Senior Brand manažérka HEINEKEN Slovensko.

Tento úspech zároveň potvrdzuje dlhodobú stratégiu značky, ktorá spája silnú tradíciu s inovatívnym prístupom k marketingovej komunikácii. "Som veľmi hrdá na náš tím. Toto ocenenie nie je len dôkazom ich nadšenia a profesionality, ale tiež ukazuje silu našej značky, ktorá je uznávaná aj mimo našej organizácie. Teším sa, že na tento úspech budem môcť nadviazať s takými talentovanými kolegami," vyjadrila sa marketingová riaditeľka HEINEKEN Slovensko Wendy van Sante.

Stratégia kampane: od funkčnosti k emócii


V uplynulých rokoch Zlatý Bažant Radler komunikoval primárne funkčné benefity – nízky obsah cukru, prírodné suroviny a 0 % alkoholu. Nová kampaň preto priniesla zásadnú zmenu – návrat k brandovej komunikácii, ktorá buduje dlhodobý vzťah so spotrebiteľom. "Legendárne slovenské osvieženie" odkazuje na bohatú históriu značky a jej vedúce postavenie v kategórii radlerov. Cieľom bolo osloviť fanúšikov radlerov a pripomenúť im, že radlery Zlatý Bažant sú rovnako legendárne ako cyklistická ikona Peter Sagan a že v širokej ponuke si každý nájde ten svoj," poznamenala Radoslava Anguš.

Silný príbeh, ikonický ambasádor a letná atmosféra


Kampaň v sebe prirodzene spája humor, autentickosť a nostalgiu, čím zdôrazňuje kľúčové hodnoty značky Zlatý Bažant Radler – radosť zo spoločných chvíľ, letnú pohodu a osvieženie, ktoré patrí k dobrej partii.

Hlavnou tvárou kampane sa stal Peter Sagan, legenda slovenského športu, ktorý svojím typickým humorom a uvoľneným štýlom dodal kampani autentickosť. Vo vtipných reklamných spotoch sa namiesto tradičného cestného bicykla vydal na vodný a brázdil slovenské jazerá za sprievodu ikonickej talianskej melódie. Tento vizuál dokonale vystihol letnú atmosféru a pocit osvieženia, ktorý Zlatý Bažant Radler prináša.

Zlatý Bažant Radler v rámci EFFIE Awards nielenže získal prestížne ocenenie, ale zároveň bol partnerom večera, kde si 420 hostí mohlo vychutnať jeho legendárne radlery a ikonickú dvanástku.

Zlatý Bažant Radler: líder s jasnou víziou


S touto kampaňou Zlatý Bažant Radler potvrdil svoju pozíciu lídra v kategórii nealkoholických radlerov. Nový strategický prístup zmenil krátkodobé aj dlhodobé vnímanie značky, posilnil jej emočnú hodnotu a vybudoval silné spojenie so slovenskými spotrebiteľmi.

"Zlatá EFFIE je pre nás dôkazom, že sme sa vydali správnym smerom. Našou ambíciou je aj naďalej prinášať osvieženie, ktoré si Slováci spájajú s letom, priateľmi a skvelými zážitkami. Zlatý Bažant Radler ostáva synonymom pravej letnej atmosféry a socializácie," dodáva Anguš.

Informačný servis


Zdroj: SITA.sk - Zlatý Bažant triumfoval na EFFIE Awards – získal zlato za kampaň s Petrom Saganom © SITA Všetky práva vyhradené.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Odklon od EÚ a NATO môže mať vážne hospodárske dôsledky, slovenskí ekonómovia sa obávajú krokov vlády
<< predchádzajúci článok
Daňové a právne poradenstvo v KPMG na Slovensku vedie Marek Masaryk