|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
21. apríla 2010
Zlatý Bažant je Partnerom slovenského filmu
Značka Zlatý Bažant v spolupráci so Slovenskou filmovou a televíznou akadémiou (SFTA) a TV JOJ v týchto dňoch odštartovala nový projekt s názvom Partner slovenského filmu. Jeho úlohou bude ...
Zdieľať
BRATISLAVA 21. apríla (WBN/PR) - Značka Zlatý Bažant v spolupráci so Slovenskou filmovou a televíznou akadémiou (SFTA) a TV JOJ v týchto dňoch odštartovala nový projekt s názvom Partner slovenského filmu. Jeho úlohou bude posilňovať distribúciu a propagáciu domácej filmovej produkcie. Projekt Partner slovenského filmu je súčasťou dlhodobej stratégie značky Zlatý Bažant podporovať domácu filmovú tvorbu.
Cieľom projektu Partner slovenského filmu je pomôcť slovenským filmom v ich uvedení do filmovej distribúcie. V rámci projektu bude od polovice tohto roka Zlatý Bažant v spolupráci so SFTA a TV JOJ poskytovať finančnú i mediálnu podporu slovenským celovečerným filmom v domácej kino distribúcii. Svoju spoluprácu partneri uvedú pri príležitosti odovzdávania národných filmových cien SLNKO V SIETI dňa 27. apríla 2010 v historickej budove Slovenského národného divadla.
,,Projekt Partner slovenského filmu nadväzuje na dlhodobú filozofiu značky Zlatý Bažant podporovať slovenský film. V predchádzajúcich rokoch sme už v rámci tejto stratégie pripravili viacero úspešných programov a s projektom Partner slovenského filmu posúvame naše zámery v tejto oblasti ešte o úroveň vyššie,“ hovorí Zuzana Putalová, brand manager značky Zlatý Bažant.
V oblasti podpory slovenského filmu je najznámejším projektom populárny Bažant Kinematograf, teda premietanie predovšetkým slovenských filmov pod holým nebom. Každé leto putujú po Slovensku dva známe ,,zelené autobusy“ a nebude tomu inak ani v tomto roku. Bažant Kinematograf sa toto leto divákom vo viacerých mestách predstaví už po ôsmykrát. Vlani si open air predstavenia Bažant Kinematografu prišlo pozrieť rekordných 54 300 divákov.
Zlatý Bažant je takisto už pravidelne partnerom Medzinárodného filmového festivalu v Bratislave, na ktorý prináša samostatnú prezentáciu domácej tvorby pod názvom Made in Slovakia. Značka zároveň pokračuje v úspešnom partnerstve s festivalom Art Film Fest Trenčianske Teplice, kde zastrešuje sekciu Slovenská zóna. Zlatý Bažant stál aj pri zrode viacerých filmových titulov domácej tvorby.
V rámci projektu Partner slovenského filmu je pre domácich producentov pripravená mediálna, finančná i marketingová pomoc partnerov. Podmienky podpory budú uverejnené na stránke SFTA od 15. mája 2010.
Heineken Slovensko je viac ako 10 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom takmer 45 %. Heineken Slovensko a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – Heineken N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, Heineken na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň, Kelt, Martiner a Gemer, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados.
Okrem investícií do pivovaru, Heineken vybudoval v Hurbanove aj najväčšiu sladovňu v strednej a východnej Európe. Celkové investície dosiahli výšku približne 216 mil. EUR, čo tvorí zhruba 70% celkových investícií v odvetví. Podľa Trend Top 2009 je Heineken Slovensko najväčšou potravinárskou spoločnosťou na Slovensku.
Viac informácií: www.heinekenslovensko.sk
Cieľom projektu Partner slovenského filmu je pomôcť slovenským filmom v ich uvedení do filmovej distribúcie. V rámci projektu bude od polovice tohto roka Zlatý Bažant v spolupráci so SFTA a TV JOJ poskytovať finančnú i mediálnu podporu slovenským celovečerným filmom v domácej kino distribúcii. Svoju spoluprácu partneri uvedú pri príležitosti odovzdávania národných filmových cien SLNKO V SIETI dňa 27. apríla 2010 v historickej budove Slovenského národného divadla.
,,Projekt Partner slovenského filmu nadväzuje na dlhodobú filozofiu značky Zlatý Bažant podporovať slovenský film. V predchádzajúcich rokoch sme už v rámci tejto stratégie pripravili viacero úspešných programov a s projektom Partner slovenského filmu posúvame naše zámery v tejto oblasti ešte o úroveň vyššie,“ hovorí Zuzana Putalová, brand manager značky Zlatý Bažant.
V oblasti podpory slovenského filmu je najznámejším projektom populárny Bažant Kinematograf, teda premietanie predovšetkým slovenských filmov pod holým nebom. Každé leto putujú po Slovensku dva známe ,,zelené autobusy“ a nebude tomu inak ani v tomto roku. Bažant Kinematograf sa toto leto divákom vo viacerých mestách predstaví už po ôsmykrát. Vlani si open air predstavenia Bažant Kinematografu prišlo pozrieť rekordných 54 300 divákov.
Zlatý Bažant je takisto už pravidelne partnerom Medzinárodného filmového festivalu v Bratislave, na ktorý prináša samostatnú prezentáciu domácej tvorby pod názvom Made in Slovakia. Značka zároveň pokračuje v úspešnom partnerstve s festivalom Art Film Fest Trenčianske Teplice, kde zastrešuje sekciu Slovenská zóna. Zlatý Bažant stál aj pri zrode viacerých filmových titulov domácej tvorby.
V rámci projektu Partner slovenského filmu je pre domácich producentov pripravená mediálna, finančná i marketingová pomoc partnerov. Podmienky podpory budú uverejnené na stránke SFTA od 15. mája 2010.
Heineken Slovensko je viac ako 10 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom takmer 45 %. Heineken Slovensko a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – Heineken N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, Heineken na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň, Kelt, Martiner a Gemer, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados.
Okrem investícií do pivovaru, Heineken vybudoval v Hurbanove aj najväčšiu sladovňu v strednej a východnej Európe. Celkové investície dosiahli výšku približne 216 mil. EUR, čo tvorí zhruba 70% celkových investícií v odvetví. Podľa Trend Top 2009 je Heineken Slovensko najväčšou potravinárskou spoločnosťou na Slovensku.
Viac informácií: www.heinekenslovensko.sk