![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Zlatica Puškárová opäť ambasádorkou charitatívnej kampane
Po mimoriadne úspešnej slovenskej verzii celosvetovej kampane Pampers a UNICEF zo začiatku roka 2013 sa rozhodlo opäť v kampani pokračovať. Na tlačovej besede v Bratislave o tom dnes ...
Zdieľať


Rovnakým dielom sa rozhodli pomôcť aj v spoločnosti COOP Jednota. „Pomoc druhým sa pre COOP Jednotu stala každodennou súčasťou nášho pracovného života. O to viac, keď môžeme pomôcť tým najzraniteľnejším, deťom. Deťom, ktoré to tak nevyhnutne potrebujú. Je to pomoc o prežití. Pomoc, ktorú naše slovenské deti nepoznajú a deti v Afrike a Ázii tak potrebujú. Preto sme neváhali a ponúkli pomocnú ruku v podobe najväčšej distribučnej siete predajní na Slovensku. Sme presvedčení, že celé Slovensko ukáže, že máme srdce na pravom mieste,“ povedal Martin Katriak, podpredseda predstavenstva COOP Jednota Slovensko.
Kampaň „Ukážme, že máme srdce“ odštartovala 9. novembra a potrvá do konca januára 2014.

O partnerstve UNICEF a Pampers
Globálne partnerstvo "1 balenie= 1 vakcína" začalo v roku 2006 a doposiaľ spoločnosť Procter&Gamble darovala viac ako 300 miliónov protitetanových vakcín, ktoré chránia 100 miliónov matiek a novorodencov na celom svete. Slovenskí zákazníci podporili projekt k dnešnému dňu celkovým počtom viac ako 1,1 milióna kusov vakcín. Začiatkom roku 2013 sa ku kampani na Slovensku pripojila aj spoločnosť COOP Jednota ako spoločný partner P&G a UNICEF Slovensko, ktorá zafinancovala z každého predaného balenia značky Pampers vo svojom reťazci ďalšiu jednu vakcínu. V rámci prvej vlny spoločnej charitatívnej kampane „Ukážme, že máme srdce“ za účasti ambasádorky projektu Zlatice Puškárovej vo februári a marci 2013 pomohli Slováci vyzbierať prostriedky na nákup 81 965 vakcín proti novorodeneckému tetanu pre deti v chudobných krajinách. Vďaka globálnej spolupráci UNICEF a Pampers od roku 2006 sa podarilo eliminovať tetanus v 10 krajinách (Burkina Faso, Kamerun, Ghana, Guinea Bissau, Libéria, Myanmarsko, Senegal, Tanzánia, Východný Timor a Uganda). Prostriedky z kampane pomôžu ďalej bojovať s tetanom v 26 krajinách (Afganistan, Angola, Stredoafrická republika, Kambodža, Pobrežie Slonoviny, Konžská demokratická repulika, Etiópia, Gabon, Guinea, Haiti, Indonézia, Keňa, Laos, Madagaskar, Mali, Mauritánia, Niger, Nigéria, Pakistan, Filipíny, Papua Nová Guinea, Sierra Leone, Somálsko, Sudán, Jemen).
O spoločnosti Procter & Gamble
Približne 4,8 miliardy krát za deň prichádzajú značky spoločnosti Procter & Gamble do kontaktu s ľuďmi na celom svete. Spoločnosť má jedno z najsilnejších portfólií uznávaných značiek vysokej kvality, medzi ktoré patrí Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, Tide®, Vicks®, Wella® and Whisper®. Výrobky P&G sú dostupné v mnohých krajinách sveta vďaka podnikom vo viac ako 70 štátoch. Novinky a podrobné informácie o spoločnosti P&G a jej značkách nájdete na internetovej stránke www.pg.com.
O Detskom fonde UNICEF
Detský fond UNICEF je financovaný z čisto dobrovoľných príspevkov a jeho poslaním je konkrétna a efektívna pomoc najviac ohrozeným a najzraniteľnejším deťom kdekoľvek vo svete.
Zaisťujeme zdravie a výživu detí, preventívne programy, núdzové dodávky liekov, vakcíny do rozvojových krajín, pitnú vodu, sanitáciu, základné vzdelanie, ochranu detí pred násilím, vykorisťovaním a AIDS. Propagujeme a ochraňujeme práva detí na celom svete, dohliadame na ich dodržiavanie v zmysle Dohovoru o právach dieťaťa a pomáhame deťom v núdzi prežiť a rozvíjať sa, od raného detstva cez obdobie dospievania.
Detský fond UNICEF bol založený v roku 1946 a dnes pomáha deťom v núdzi vo viac ako 190 krajinách a teritóriách sveta. Formálne patrí medzi agentúry OSN, ale nie je financovaný z fondov OSN, ani nemá pridelenú pevnú rozpočtovú položku zo štátneho rozpočtu. UNICEF je financovaný z čisto dobrovoľných príspevkov jednotlivcov a firiem a globálne až 91% používa priamo na programy pomoci deťom, 3% tvoria administratívne a 6% programové náklady.
Slovenský výbor pre UNICEF je autonómnou slovenskou mimovládnou organizáciou, ktorá je s Detským fondom UNICEF spojená akreditačnou dohodou. Naším poslaním je zbierať financie pre Detský fond UNICEF na pomoc deťom v núdzi. Usilujeme tiež o implementáciu Dohovoru o právach dieťaťa na Slovensku – advokačnou činnosťou, iniciatívou Baby Friendly Hospital, projektom Linka detskej istoty a školskými vzdelávacími programami. www.unicef.sk / www.priateliadeti.sk
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR