|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
19. júla 2011
Zisk podniku Electrolux nenaplnil očakávania
Švédska spoločnosť Electrolux, ktorá je druhým najväčším výrobcom domácich elektrospotrebičov na svete, dosiahla v druhom kvartáli jadrový zisk 745 mil. švédskych korún (SEK), kým analytici ...
Zdieľať
ŠTOKHOLM 19. júla (WEBNOVINY) - Švédska spoločnosť Electrolux, ktorá je druhým najväčším výrobcom domácich elektrospotrebičov na svete, dosiahla v druhom kvartáli jadrový zisk 745 mil. švédskych korún (SEK), kým analytici oslovení agentúrou Reuters ho predpovedali na úrovni 911 mil. SEK. Za rovnaké obdobie minulého roka vykázala firma jadrový zisk 1,5 mld. SEK. Firma zároveň v utorok varovala, že vzhľadom na cenové tlaky a vyššie ceny surovín počíta v druhom polroku s ďalším poklesom zisku.
"Slabý dopyt na kľúčových trhoch, nižšie ceny a vyššie náklady na nákup surovín mali podľa očakávania negatívny dopad na výsledky v druhom kvartáli," uviedol vo vyhlásení generálny riaditeľ spoločnosti Keith McLoughlin. "Neočakávame, že zisk v druhom polroku dosiahne úroveň z druhého polroku 2010," dodal.
Výsledky na európskych trhoch boli podľa riaditeľa spoločnosti sklamaním, keďže klesol jej podiel v nižších cenových segmentoch a firma tiež čelila stupňujúcej sa konkurencii a cenovým tlakom. Spoločnosť napriek tomu v súlade so skoršími plánmi pristúpi na európskom trhu k zvýšeniu cien a o ďalšom raste cien uvažuje aj v USA, dodal McLoughlin.
"Slabý dopyt na kľúčových trhoch, nižšie ceny a vyššie náklady na nákup surovín mali podľa očakávania negatívny dopad na výsledky v druhom kvartáli," uviedol vo vyhlásení generálny riaditeľ spoločnosti Keith McLoughlin. "Neočakávame, že zisk v druhom polroku dosiahne úroveň z druhého polroku 2010," dodal.
Výsledky na európskych trhoch boli podľa riaditeľa spoločnosti sklamaním, keďže klesol jej podiel v nižších cenových segmentoch a firma tiež čelila stupňujúcej sa konkurencii a cenovým tlakom. Spoločnosť napriek tomu v súlade so skoršími plánmi pristúpi na európskom trhu k zvýšeniu cien a o ďalšom raste cien uvažuje aj v USA, dodal McLoughlin.