![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|

Spoločnosť známa značkami ako Cartier či Piaget uviedla, že za 1. polrok 2018/2019 (od apríla do konca septembra) dosiahla čistý zisk 2,25 miliardy eur. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého obchodného roka to znamená rast o 131 %. K prudkému zisku však prispeli jednorazové príjmy v dôsledku precenenia akcií internetového predajcu YNAP, ktorého celkové prevzatie dokončil Richemont v máji tohto roka.
V prípade nezapočítania tohto jednorazového príjmu firma dosiahla čistý zisk za 1. polrok na úrovni 875 miliónov eur. To medziročne znamená pokles zhruba o 10 %, keď v rovnakom období minulého obchodného roka dosiahol čistý zisk 974 miliónov eur.
Tržby za 6-mesačné obdobie vzrástli o 21 % na 6,81 miliardy eur a bez započítania kurzových vplyvov o 24 %. Opäť ale vďaka YNAP a ďalšiemu aktívu Watchfinder, bez ktorých tržby vzrástli o 8 %. To znamená spomalenie tempa rastu v porovnaní s prvými piatimi mesiacmi obchodného roka, keď sa medziročne zvýšili o 10 %.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR