Žilinský extraligový klub v sezóne 2008-2009 s novým názvom
Vedenie hokejového klubu MsHK Žilina a spoločnosť CONAN, s.r.o., výhradný importér zariadení značky Garmin pre Slovensko, uzavreli v pondelok zmluvu o generálnom partnerstve. Spoločnosť CONAN sa na ...
ŽILINA 19. mája (WEBNOVINY) - Vedenie hokejového klubu MsHK Žilina a spoločnosť CONAN, s.r.o., výhradný importér zariadení značky Garmin pre Slovensko, uzavreli v pondelok zmluvu o generálnom partnerstve. Spoločnosť CONAN sa na základe tejto zmluvy stala významným partnerom žilinského hokejového klubu. Nové partnerstvo sa v budúcej extraligovej sezóne prejaví predovšetkým v zmene mediálneho názvu hokejového klubu a zimného štadióna, ktoré sa rozšíria o meno populárnej značky GPS zariadení. Na základe tejto dohody sa meno hokejového klubu zmení na MsHK Garmin Žilina a na priečelie zimného štadióna s kapacitou 6200 divákov pribudne názov Garmin Aréna. Okrem toho sa logo svetovej jednotky v navigácii objaví aj pri ostatných aktivitách naviazaných na činnosť hokejového klubu, ktorý bol v sezóne 2005/2006 majstrom Slovenska a účastníkom Európskeho pohára majstrov 2007. "Vždy sme hovorili o tom, že mestský hokejový klub potrebuje strategického partnera. Po ekonomickej stabilizácii klubu, modernizácii štadióna a splnení cieľov z minulej sezóny je podpísanie zmluvy s novým generálnym partnerom ďalší výrazný krok k zvýšeniu kvality klubu, ktorý určite významne ovplyvní budúcnosť žilinského hokeja," povedal primátor Žiliny Ivan Harman na margo nového generálneho partnera žilinských hokejistov. Pre návštevníkov budú tiež určite zaujímavé žrebovania počas prestávok o GPS navigačné zariadenia do automobilu. "Veríme, že aj takéto atraktívne ceny pritiahnu do hľadiska ďalších nových návštevníkov, a tak budú môcť výhody, ktoré plynú z nášho partnerstva, využívať aj diváci," dodal generálny manažér MsHK Žilina Vladimír Beňo. Zaujímavé je aj to, že s GPS zariadeniami prídu do kontaktu aj samotní hráči, či už extraligové družstvo, alebo aj niektoré mládežnícke kategórie. "Ponuka produktov Garmin je široká, a tak sa nám otvára možnosť používať naše tréningové zariadenia pre vrcholových športovcov aj v žilinskom hokejovom klube," dodáva obchodný riaditeľ spoločnosti Daniel Boďa. Ambície generálneho partnera sú na začiatok realistické. Žilinskí hokejisti pre efektívne zviditeľnenie značky svojho generálneho partnera dostali za cieľ postúpiť v sezóne 2008/2009 do play off Slovnaft extraligy. Žilinský klub tak bude v nasledujúcom období propagovať značku spotrebnej elektroniky určenú pre navigáciu nielen v automobile. "Som veľmi rád, že sa nám podarilo získať takéhoto významného partnera a zároveň verím, že to bude štartovacia čiara pre získanie si dôvery výraznej časti podnikateľského portfólia, lebo len s jeho prispením a samozrejme na základe obojstranne výhodnej spolupráce môže žilinský hokej v budúcnosti dosahovať aj vyššie méty," dodal Vladimír Beňo, generálny manažér MsHK Žilina. SITA