|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Primátor Žiliny Peter Fiabáne. Foto: TASR/Erika Ďurčová
Žilina 6. februára (TASR) – Žilinčania môžu od stredy upozorňovať na nedostatky vo verejnom priestore prostredníctvom služby Odkaz pre starostu. TASR o tom informovala hovorkyňa mesta Barbora Zigová.Doplnila, že Odkazprestarostu.sk je internetový portál, ktorý umožňuje obyvateľom jednoducho a rýchlo posielať priamo samospráve podnety týkajúce sa problémov v ich okolí. "Na otázky sa kompetentní pokúsia nájsť v čo najkratšom čase odpovede a ponúknu riešenia. Odkaz na túto službu nájdu Žilinčania na webovej stránke mesta www.zilina.sk. Zároveň upozorňujeme, že služba 'napíšte nám' v sekcii občan bude zrušená," uviedla Zigová.
Podľa primátora Žiliny Petra Fiabáneho dostane aplikácia od apríla nové moduly, ktoré výrazne pomôžu dosledovať podnety a komunikáciu s občanmi. "Bude kampaň, aby sme ľudí naučili túto aplikáciu používať. Očakávame zvýšenie záujmu riešiť veci, pretože ľudia môžu nahlasovať podnety veľmi efektívnou a jednoduchou cestou. U nás je istota, že ten proces bude kontrolovaný. Bude na to určený človek, zodpovedný za to, aby sa podnet dostal ďalej. Bude sledovať, ako je vyhodnocovaný, riešený a ako sa dostáva spätná väzba k občanovi," povedal Fiabáne.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR