|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
18. januára 2014
Ženy nakupujú v e-shopoch častejšie ako muži
Slovenské ženy nakupujú v internetových obchodoch častejšie ako muži. Minimálne jedenkrát za mesiac navštívi niektorý zo slovenských e-shopov približne 46 % žien a 37 % mužov nakupujúcich na ...
Zdieľať
Bratislava 18. januára (TASR) – Slovenské ženy nakupujú v internetových obchodoch častejšie ako muži. Minimálne jedenkrát za mesiac navštívi niektorý zo slovenských e-shopov približne 46 % žien a 37 % mužov nakupujúcich na internete.
Vyplýva to z prieskumu výskumnej agentúry NMS Market Research a portálu Heureka.sk.
"Z hľadiska veku sa do internetových obchodov najčastejšie vracajú ľudia od 21 do 30 rokov. Aspoň raz mesačne tak urobí 47 % ľudí tejto vekovej kategórie nakupujúcich na internete," informoval riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.
"Medzi krajmi patria prvé priečky Bratislavskému a Banskobystrickému, v ktorých pravidelné mesačné nákupy v internetových obchodoch absolvuje asi 48 %, respektíve 47 % ľudí nakupujúcich online," doplnil riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.
Slováci nakupujúci na internete pritom do svojich virtuálnych košíkov najčastejšie vkladajú oblečenie, knihy, počítače, mobilné telefóny, parfumy a bielu techniku. Hlavným dôvodom nákupu sú podľa nich nižšie ceny oproti kamenným obchodom, úspora času či pohodlie nákupu.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
Ilustračné foto Foto: TASR/AP
Vyplýva to z prieskumu výskumnej agentúry NMS Market Research a portálu Heureka.sk.
"Z hľadiska veku sa do internetových obchodov najčastejšie vracajú ľudia od 21 do 30 rokov. Aspoň raz mesačne tak urobí 47 % ľudí tejto vekovej kategórie nakupujúcich na internete," informoval riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.
"Medzi krajmi patria prvé priečky Bratislavskému a Banskobystrickému, v ktorých pravidelné mesačné nákupy v internetových obchodoch absolvuje asi 48 %, respektíve 47 % ľudí nakupujúcich online," doplnil riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.
Slováci nakupujúci na internete pritom do svojich virtuálnych košíkov najčastejšie vkladajú oblečenie, knihy, počítače, mobilné telefóny, parfumy a bielu techniku. Hlavným dôvodom nákupu sú podľa nich nižšie ceny oproti kamenným obchodom, úspora času či pohodlie nákupu.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR