![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
18. januára 2014
Ženy nakupujú v e-shopoch častejšie ako muži
Slovenské ženy nakupujú v internetových obchodoch častejšie ako muži. Minimálne jedenkrát za mesiac navštívi niektorý zo slovenských e-shopov približne 46 % žien a 37 % mužov nakupujúcich na ...
Zdieľať
Bratislava 18. januára (TASR) – Slovenské ženy nakupujú v internetových obchodoch častejšie ako muži. Minimálne jedenkrát za mesiac navštívi niektorý zo slovenských e-shopov približne 46 % žien a 37 % mužov nakupujúcich na internete.
Ilustračné foto Foto: TASR/AP
Vyplýva to z prieskumu výskumnej agentúry NMS Market Research a portálu Heureka.sk.
"Z hľadiska veku sa do internetových obchodov najčastejšie vracajú ľudia od 21 do 30 rokov. Aspoň raz mesačne tak urobí 47 % ľudí tejto vekovej kategórie nakupujúcich na internete," informoval riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.
"Medzi krajmi patria prvé priečky Bratislavskému a Banskobystrickému, v ktorých pravidelné mesačné nákupy v internetových obchodoch absolvuje asi 48 %, respektíve 47 % ľudí nakupujúcich online," doplnil riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.
Slováci nakupujúci na internete pritom do svojich virtuálnych košíkov najčastejšie vkladajú oblečenie, knihy, počítače, mobilné telefóny, parfumy a bielu techniku. Hlavným dôvodom nákupu sú podľa nich nižšie ceny oproti kamenným obchodom, úspora času či pohodlie nákupu.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

Vyplýva to z prieskumu výskumnej agentúry NMS Market Research a portálu Heureka.sk.
"Z hľadiska veku sa do internetových obchodov najčastejšie vracajú ľudia od 21 do 30 rokov. Aspoň raz mesačne tak urobí 47 % ľudí tejto vekovej kategórie nakupujúcich na internete," informoval riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.
"Medzi krajmi patria prvé priečky Bratislavskému a Banskobystrickému, v ktorých pravidelné mesačné nákupy v internetových obchodoch absolvuje asi 48 %, respektíve 47 % ľudí nakupujúcich online," doplnil riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.
Slováci nakupujúci na internete pritom do svojich virtuálnych košíkov najčastejšie vkladajú oblečenie, knihy, počítače, mobilné telefóny, parfumy a bielu techniku. Hlavným dôvodom nákupu sú podľa nich nižšie ceny oproti kamenným obchodom, úspora času či pohodlie nákupu.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR