|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
17. októbra 2011
Železnice SR naďalej majú záujem o širokorozchodnú trať
Memorandum o spolupráci, ktorá má uľahčiť rozvoj a modernizáciu slovenskej dopravnej infraštruktúry, podpísali Ruské železnice a Železnice Slovenskej republiky (ŽSR). Informoval o tom podnik Ruské ...
Zdieľať
PETROHRAD 17. októbra (WEBNOVINY) - Memorandum o spolupráci, ktorá má uľahčiť rozvoj a modernizáciu slovenskej dopravnej infraštruktúry, podpísali Ruské železnice a Železnice Slovenskej republiky (ŽSR). Informoval o tom podnik Ruské železnice.
Memorandum v piatok podpísali šéf Ruských železníc Vladimír Jakunin a generálny riaditeľ ŽSR Vladimír Ľupták. Dokument podľa vyjadrenia Ruských železníc otvára vzájomnú spoluprácu na báze konkrétnych dohôd a integračných projektov, ktoré sú súčasťou plánu na integráciu železničných sietí Ruskej federácie a Slovenska do európskeho a euroázijského dopravného systému.
Obe strany zároveň potvrdili dohodu o pokračovaní spoločného úsilia o výstavbu širokorozchodnej trate (1 520 mm) do Bratislavy a Viedne a o vybudovanie medzinárodného logistického strediska. Obe firmy sa navyše dohodli, že si navzájom zabezpečia poskytovanie efektívnych dopravných služieb, ktoré sa budú zakladať na vzájomných výhodách a dlhodobých záujmoch Ruskej federácie a Slovenskej republiky.
Železnice Slovenskej republiky vznikli 1. januára 1993 rozhodnutím vlády SR o zriadení štátneho podniku. Od 1. januára 2002 sa ŽSR podľa Projektu transformácie a reštrukturalizácie rozdelili na dva samostatné subjekty - ŽSR a Železničnú spoločnosť, a.s. ŽSR majú základné imanie 800,17 mil. eur, spravujú a prevádzkujú železničnú infraštruktúru.
Memorandum v piatok podpísali šéf Ruských železníc Vladimír Jakunin a generálny riaditeľ ŽSR Vladimír Ľupták. Dokument podľa vyjadrenia Ruských železníc otvára vzájomnú spoluprácu na báze konkrétnych dohôd a integračných projektov, ktoré sú súčasťou plánu na integráciu železničných sietí Ruskej federácie a Slovenska do európskeho a euroázijského dopravného systému.
Obe strany zároveň potvrdili dohodu o pokračovaní spoločného úsilia o výstavbu širokorozchodnej trate (1 520 mm) do Bratislavy a Viedne a o vybudovanie medzinárodného logistického strediska. Obe firmy sa navyše dohodli, že si navzájom zabezpečia poskytovanie efektívnych dopravných služieb, ktoré sa budú zakladať na vzájomných výhodách a dlhodobých záujmoch Ruskej federácie a Slovenskej republiky.
Železnice Slovenskej republiky vznikli 1. januára 1993 rozhodnutím vlády SR o zriadení štátneho podniku. Od 1. januára 2002 sa ŽSR podľa Projektu transformácie a reštrukturalizácie rozdelili na dva samostatné subjekty - ŽSR a Železničnú spoločnosť, a.s. ŽSR majú základné imanie 800,17 mil. eur, spravujú a prevádzkujú železničnú infraštruktúru.