|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
21. júna 2010
Železnica zmení tvár Trenčína
Tagy: Trenčín
Modernizácia železničnej trate sa blíži k Púchovu. Železnice Slovenskej republiky momentálne pracujú na úsekoch medzi Novým Mestom nad Váhom a Zlatovcami pred Trenčínom a medzi ...
Zdieľať
Foto: SITA TRENČÍN 21. júna (WEBNOVINY) – Modernizácia železničnej trate sa blíži k Púchovu. Železnice Slovenskej republiky momentálne pracujú na úsekoch medzi Novým Mestom nad Váhom a Zlatovcami pred Trenčínom a medzi Trenčianskou Teplou a Belušou. Na etape cez mesto Trenčín sa pracovať ešte nezačalo. V krajskom meste nová trať výrazne pozmení jeho tvár. Samospráva ubezpečuje, že počas prestavby bude organizácia dopravy zabezpečená.
Už niekoľko rokov je známe a často medializované, že modernizácia si vynúti preloženie trate a výstavbu nového mosta v Trenčíne. To si vyžiada zbúranie obľúbenej letnej plavárne a presťahovanie tridsiatky rodín. Okrem toho majú železnice namiesto súčasných prejazdov vybudovať päť podjazdov, jeden nadjazd a osem podchodov. V tom čase by sa malo v strede mesta stavať aj obchodno-zábavné centrum Aupark a súčasťou modernizácie je aj vznik nových komunikácií. Samospráva taktiež zvažuje zástavbu nábrežia medzi historickým stredom mesta a riekou Váh.
Podľa dávnejšieho vyjadrenia železníc by prestavba trate v meste mala trvať 33 mesiacov. Termín začiatku výstavby nie je doposiaľ známy. Nie všetky objekty už majú stavebné povolenie. Nie je ani ukončený tender na zhotoviteľa stavby. “Keď bude všetko pripravené, vrátane všetkých príslušných rozhodnutí, investor spolu s mestom predstaví celý projekt. Okrem toho je pripravená aj videoprojekcia, ktorá bude verejnosti k dispozícii na webovej stránke mesta. Občania sa však nemusia ničoho obávať. Pri modernizácii železničnej trate na území mesta bude zabezpečená logistika dopravných tokov,” uviedla k budúcim obmedzeniam počas výstavby hovorkyňa mesta Erika Ságová.
SITA
Už niekoľko rokov je známe a často medializované, že modernizácia si vynúti preloženie trate a výstavbu nového mosta v Trenčíne. To si vyžiada zbúranie obľúbenej letnej plavárne a presťahovanie tridsiatky rodín. Okrem toho majú železnice namiesto súčasných prejazdov vybudovať päť podjazdov, jeden nadjazd a osem podchodov. V tom čase by sa malo v strede mesta stavať aj obchodno-zábavné centrum Aupark a súčasťou modernizácie je aj vznik nových komunikácií. Samospráva taktiež zvažuje zástavbu nábrežia medzi historickým stredom mesta a riekou Váh.
Podľa dávnejšieho vyjadrenia železníc by prestavba trate v meste mala trvať 33 mesiacov. Termín začiatku výstavby nie je doposiaľ známy. Nie všetky objekty už majú stavebné povolenie. Nie je ani ukončený tender na zhotoviteľa stavby. “Keď bude všetko pripravené, vrátane všetkých príslušných rozhodnutí, investor spolu s mestom predstaví celý projekt. Okrem toho je pripravená aj videoprojekcia, ktorá bude verejnosti k dispozícii na webovej stránke mesta. Občania sa však nemusia ničoho obávať. Pri modernizácii železničnej trate na území mesta bude zabezpečená logistika dopravných tokov,” uviedla k budúcim obmedzeniam počas výstavby hovorkyňa mesta Erika Ságová.
SITA
Tagy: Trenčín