![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|

Podľa analýzy Zelených nemá 11 z 80 veľkých miest nad 100.000 obyvateľov nijaké spojenie s inými mestami prostredníctvom rýchlikov ICE, Intercity alebo Eurocity. Medzi nimi sú Chemnitz, Leverkusen a Offenbach, rovnako aj Bottrop, Bergisch-Gladbach či Trier.
Spolkový minister dopravy Andreas Scheuer sa však napriek všetkým problémom, s ktorými DB zápasí, postavil za šéfa dopravného koncernu Richarda Lutza. Povedal, že predseda jej správnej rady odvádza dobrú robotu. Na diskusiu o Lutzovi vraj nie je dôvod. Jeho tím musí v nasledujúcich mesiacoch uviesť dráhu do poriadku. Štátny koncern v dôsledku meškaní mnohých diaľkových rýchlikov a nedostatkov v službách sa nachádza pod tlakom. Minister však ocenil, že nemeckej železnici pribúdajú cestujúci. To podľa neho dokazuje, že železnica má príťažlivú ponuku služieb.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR