|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Zažili sme Summit Performance Advertising
Bratislava má za sebou Summit Performance Advertising, ktorý do nášho hlavného mesta priniesla H1Slovakia, člen skupiny QUISMA. Výborná účasť a spokojnosť zúčastnených potvrdila, že Performance - ...
Zdieľať
BRATISLAVA 10. októbra (WBN/PR) - Bratislava má za sebou Summit Performance Advertising, ktorý do nášho hlavného mesta priniesla H1Slovakia, člen skupiny QUISMA. Výborná účasť a spokojnosť zúčastnených potvrdila, že Performance – Marketing je žiadanou témou. Aj preto usporiadatelia sľubujú skorý návrat.
Summit Performance Advertising bol na Slovensku v rámci aktivít uznávaného odborníka v oblasti online marketingu H1, vo svete vystupujúcom pod značkou QUISMA, prvou skúsenosťou. Okrem špecifického slovníka odhalil i najnovšie trendy performance online marketingu. Celé stretnutie sa udialo v piatich paneloch, počas ktorých spíkri nešetrili cennými skúsenosťami. Miloš Kriššák, si získal poslucháčov predstavením a ozrejmením nových trendov výkonovej inzercie, integrácie marketingových kanálov a multikanálovým vyhodnocovaním. Jarka Jutková otvorila zaujímavú tému analýzou najčerstvejšieho porovnania českého a slovenského online trhu, trendov a využitia technológií. Mimoriadne aktuálnou témou prispel taktiež Dušan Synak, ktorý na Summite Performance Advertising prednášal o účinnosti a výsledkoch kampaní obohatených o stratégiu remarketingu. Prítomní ocenili i vystúpenie ďalšieho spíkra. Peter Gališin otvorene rozprával o výkonovej stratégii projektu Gorila.sk, spolu so zaujímavými skúsenosťami. Popísal nie len rozvoj, ale aj výsledky a ďalšie vízie kampane. Soňa Petruželová predstavila Quisma Media Platform - technológiu, ktorá dokáže spravovať všetky aktivity online marketingu od optimalizácie pre vyhľadávače až po affiliate marketing a bannerovú reklamu.
Už pri samotnom zahájení tohto špeciálneho stretnutia bolo takmer jasné, že skupina bude v rámci slovenského publika zvažovať i ďalšie pokračovanie. Predpokladá sa tak, že by sa tak malo stať už začiatkom budúceho roka. Ako dodala Petruželová na záver: „V multikanálovom prístupe vidíme budúcnosť. Robiť dnes iba SEO nebo PPC je krátkozraké!“ Performance Advertsing pod sebou skrýva nie len PPC, ale i Affiliate marketing, alebo zborové zrovnávače. Ponúka klientom stratégiu, ktorá všetko prepojí a podá tak požadovaný výkon. Vďaka moderným nástrojom dnes môžeme byť podstatne efektívnejší a všetko meniť v reakciu na dopyt."
Summit Performance Advertising bol na Slovensku v rámci aktivít uznávaného odborníka v oblasti online marketingu H1, vo svete vystupujúcom pod značkou QUISMA, prvou skúsenosťou. Okrem špecifického slovníka odhalil i najnovšie trendy performance online marketingu. Celé stretnutie sa udialo v piatich paneloch, počas ktorých spíkri nešetrili cennými skúsenosťami. Miloš Kriššák, si získal poslucháčov predstavením a ozrejmením nových trendov výkonovej inzercie, integrácie marketingových kanálov a multikanálovým vyhodnocovaním. Jarka Jutková otvorila zaujímavú tému analýzou najčerstvejšieho porovnania českého a slovenského online trhu, trendov a využitia technológií. Mimoriadne aktuálnou témou prispel taktiež Dušan Synak, ktorý na Summite Performance Advertising prednášal o účinnosti a výsledkoch kampaní obohatených o stratégiu remarketingu. Prítomní ocenili i vystúpenie ďalšieho spíkra. Peter Gališin otvorene rozprával o výkonovej stratégii projektu Gorila.sk, spolu so zaujímavými skúsenosťami. Popísal nie len rozvoj, ale aj výsledky a ďalšie vízie kampane. Soňa Petruželová predstavila Quisma Media Platform - technológiu, ktorá dokáže spravovať všetky aktivity online marketingu od optimalizácie pre vyhľadávače až po affiliate marketing a bannerovú reklamu.
Už pri samotnom zahájení tohto špeciálneho stretnutia bolo takmer jasné, že skupina bude v rámci slovenského publika zvažovať i ďalšie pokračovanie. Predpokladá sa tak, že by sa tak malo stať už začiatkom budúceho roka. Ako dodala Petruželová na záver: „V multikanálovom prístupe vidíme budúcnosť. Robiť dnes iba SEO nebo PPC je krátkozraké!“ Performance Advertsing pod sebou skrýva nie len PPC, ale i Affiliate marketing, alebo zborové zrovnávače. Ponúka klientom stratégiu, ktorá všetko prepojí a podá tak požadovaný výkon. Vďaka moderným nástrojom dnes môžeme byť podstatne efektívnejší a všetko meniť v reakciu na dopyt."