Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

20. mája 2016

Záujemcovia o finančné či poistné služby využívajú aj call centrá



Slovensko aktuálne zažíva hypotekárny boom a záujemcovia o hypotéku využívajú všetky spôsoby ako sa dostať k relevantným informáciám, vrátane call centier. ...



Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TERAZ.sk/Andrej Galica
Bratislava 20. mája (TASR) - Slovensko aktuálne zažíva hypotekárny boom a záujemcovia o hypotéku využívajú všetky spôsoby ako sa dostať k relevantným informáciám, vrátane call centier. Aj vďaka legislatívnej zmene a pozitívnemu vývoju úrokových sadzieb je záujem o hypotekárne úvery na doteraz najvyššej úrovni v histórii.


"Hypotekárne úvery môžeme už dnes označiť za jedného z horúcich kandidátov na víťaza finančného trhu roku 2016. Predaj prostredníctvom call centra je dvojstupňový. Telefonicky v krátkosti predstavíme klientovi základné parametre a nastavenia hypotekárneho úveru. Po klientskom súhlase dohodneme obchodné stretnutie priamo s pracovníkom banky na pobočke. Výhodou je úspora času klienta a keďže mu v banke dohodneme presný čas stretnutia, nemusí čakať v rade a ide priamo k pracovníkovi," povedal pre TASR Ľuboš Pajerský, generálny riaditeľ e-Call Slovakia.

Podľa jeho slov slovenskí klienti okrem hypotekárnych úverov majú záujem o spotrebné úvery najmä do výšky 5000 eur. V oblasti poisťovníctva je to predovšetkým povinné zmluvné a havarijné poistenie automobilov a úrazové pripoistenie s mesačnou platbou do 10 eur. V neposlednom rade treba zahrnúť aj záujem klientov o poistenie domácností, pretože nestojí mesačne veľa peňazí, avšak ponúka komplexné poruchy rôznych spotrebičov, čo klient ocení najmä v rôznych nepredvídaných havarijných situáciách.

Na druhej strane, podľa Pajerského zaregistrovali zvýšenú mieru odmietnutia pri životných poistkách. Súvisí to najmä s obsiahlou komplexnosťou poistného produktu a veľkej siete osobných maklérov, ktorí sa individuálne starajú o financie klienta. V tejto súvislosti klienti zväčša preferujú osobné stretnutia pred telefonickým kontaktovaním. Práve preto sa využívajú call centrá, ktoré vedia za krátky čas osloviť klientov s pripravenou ponukou. Potom už len operátor dohodne termín stretnutia priamo s maklérom, ktorý sa individuálne dokáže venovať každému klientovi.

Mnoho Slovákov má záujem o poistenie domácností, auta, majetku a na vlastné zdravie myslia menej. Dôvodom nezáujmu je práve majetkové vnímanie v zmysle zdravie mám, prečo by sa práve mne malo niečo stať. "Ľudia si nepripúšťajú skutočnosť, že sa ich zdravie môže zmeniť k horšiemu. Životné a úrazové poistenie je práve najvhodnejšie pre ľudí, ktorí zarábajú štandardne – priemerne. Ak si poistné rozrátame na drobné, stojí len pár centov denne. Pri nepredvídaných udalostiach je poistné plnenie mnohonásobne vyššie a pomáha pri riešení zdanlivo bezvýchodiskových situácii," uzatvoril Pajerský.




Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Zónu plateného parkovania v centre Košíc rozšíria
<< predchádzajúci článok
V prípade brutálnych vrážd obvinila osem osôb