|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
16. apríla 2010
Záujem o automobily Škoda neustále rastie aj v SR
Tagy: Škoda
Predaje spoločnosti Škoda Auto za prvý štvrťrok 2010 vzrástli o 25 % na 178.901 vozidiel. Rast výrazne podporil rastúci dopyt na automobilovom trhu v Číne, kde bolo zákazníkom ...
Zdieľať
Foto: ŠKODA AUTO SlovenskoBRATISLAVA 16. apríla (WBN/PR) - Predaje spoločnosti Škoda Auto za prvý štvrťrok 2010 vzrástli o 25 % na 178.901 vozidiel. Rast výrazne podporil rastúci dopyt na automobilovom trhu v Číne, kde bolo zákazníkom dodaných celkovo 42.707 vozidiel značky Škoda, t.j. nárast o 122 % oproti rovnakému obdobiu roka 2009.
V samotnom mesiaci marec dodala automobilka zákazníkom na celom svete 72.900 vozidiel značky Škoda a dosiahla tak rekordný mesačný predaj v histórii firmy.
Záujem o automobily Škoda neustále rastie aj v SR. Od začiatku roka 2010 sa zvýšil predaj vozidiel značky Škoda o 2,5 % v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka. Prispela k tomu aj rastúca tendencia vývoja objednávok nových modelov Superb Combi a Yeti. Slovenskí zákazníci si od začiatku roka objednali už 110 vozidiel Škoda Superb Combi a 190 vozidiel Škoda Yeti.
Silný rast predajov zaznamenala Škoda Auto v prvom štvrťroku aj na trhoch strednej (+13 %; 27.995 vozidiel), najmä v Českej republike a v Poľsku) a západnej Európy (+13 %; 85.187 vozidiel).
Objemovo najsilnejším trhom západnej Európy zostalo Nemecko, a to aj napriek tomu, že tamojší trh zaznamenal oproti minulému roku významný pokles. Tento trend sledovali aj dodávky Škoda Auto.
Aj západná Európa bez Nemecka sa s nárastom o 43 % na 56.763 predaných vozidiel oproti predchádzajúcemu roku vyvíjala veľmi pozitívne. Dôležitým motorom bola Veľká Británia s 11.704 predanými automobilmi, čo znamená medziročný nárast predaja značky Škoda o 72 %. Dynamicky potom rástli aj napríklad dodávky v Španielsku, Portugalsku alebo
Najobľúbenejším modelom značky Škoda bola v prvom štvrťroku 2010 Octavia (77.192 vozidiel; t.j. +32 %). Druhým najúspešnejším modelom bola Škoda Fabia (52.700 vozidiel; t.j. -3 %). Najrýchlejšie rástli predaje modelu Škoda Superb (20.514 vozidiel; t.j. +119 %). Veľký záujem prejavili zákazníci o SUV Škoda Yeti (12.195 vozidiel). Automobilka ďalej predala 7.886 vozidiel modelového radu Roomster a 8.414 vozidiel Octavia Tour.
Rastúci záujem o modely Yeti a Superb Combi na automobilových trhoch znamená zvyšovanie výroby týchto modelov v závode Škoda Auto Kvasiny. S nábehom výroby týchto modelov bolo spojené navýšenie personálu na súčasných 3500 zamestnancov.
„Predajné výsledky spoločnosti Škoda Auto vykazujú pozitívny trend a sú tiež ovplyvnené dynamickým vývojom v Číne. Impulzy pre rast sme tiež získali v niektorých európskych krajinách. Vo vyhliadkach pre tento rok preto zostávame optimistickí, ale opatrní. Nádeje vkladáme do nových modelov, ktorými sú Yeti a Superb Combi s predajnými úspechmi, ktoré predčili naše očakávania. Celkovo budeme pokračovať na ceste rastu,“ uviedol Reinhard Fleger, člen predstavenstva Škoda Auto zodpovedný za oblasť predaja a marketingu.
Predajné výsledky prvého štvrťroku tohto roku v SR komentoval konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko Robert Baumgartner: „Nárast predaja potvrdil, že ponuka značky Škoda je pre slovenských zákazníkov atraktívna. Okrem tradične vysokého záujmu o modely Octavia a Fabia majú úspech aj novinky - modely Yeti a Superb Combi. S veľmi pozitívnou reakciou verejnosti sa stretli aj modernizované modely Fabia a Roomster, vrátane dynamických a úsporných motorov TSI. Pozitívne sa na výsledkoch podpísali aj nákupy zo strany firiem a drobných živnostníkov, ktorí začínajú realizovať odložené investície na obnovu svojho autoparku.“
V samotnom mesiaci marec dodala automobilka zákazníkom na celom svete 72.900 vozidiel značky Škoda a dosiahla tak rekordný mesačný predaj v histórii firmy.
Záujem o automobily Škoda neustále rastie aj v SR. Od začiatku roka 2010 sa zvýšil predaj vozidiel značky Škoda o 2,5 % v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka. Prispela k tomu aj rastúca tendencia vývoja objednávok nových modelov Superb Combi a Yeti. Slovenskí zákazníci si od začiatku roka objednali už 110 vozidiel Škoda Superb Combi a 190 vozidiel Škoda Yeti.
Silný rast predajov zaznamenala Škoda Auto v prvom štvrťroku aj na trhoch strednej (+13 %; 27.995 vozidiel), najmä v Českej republike a v Poľsku) a západnej Európy (+13 %; 85.187 vozidiel).
Objemovo najsilnejším trhom západnej Európy zostalo Nemecko, a to aj napriek tomu, že tamojší trh zaznamenal oproti minulému roku významný pokles. Tento trend sledovali aj dodávky Škoda Auto.
Aj západná Európa bez Nemecka sa s nárastom o 43 % na 56.763 predaných vozidiel oproti predchádzajúcemu roku vyvíjala veľmi pozitívne. Dôležitým motorom bola Veľká Británia s 11.704 predanými automobilmi, čo znamená medziročný nárast predaja značky Škoda o 72 %. Dynamicky potom rástli aj napríklad dodávky v Španielsku, Portugalsku alebo
Najobľúbenejším modelom značky Škoda bola v prvom štvrťroku 2010 Octavia (77.192 vozidiel; t.j. +32 %). Druhým najúspešnejším modelom bola Škoda Fabia (52.700 vozidiel; t.j. -3 %). Najrýchlejšie rástli predaje modelu Škoda Superb (20.514 vozidiel; t.j. +119 %). Veľký záujem prejavili zákazníci o SUV Škoda Yeti (12.195 vozidiel). Automobilka ďalej predala 7.886 vozidiel modelového radu Roomster a 8.414 vozidiel Octavia Tour.
Rastúci záujem o modely Yeti a Superb Combi na automobilových trhoch znamená zvyšovanie výroby týchto modelov v závode Škoda Auto Kvasiny. S nábehom výroby týchto modelov bolo spojené navýšenie personálu na súčasných 3500 zamestnancov.
„Predajné výsledky spoločnosti Škoda Auto vykazujú pozitívny trend a sú tiež ovplyvnené dynamickým vývojom v Číne. Impulzy pre rast sme tiež získali v niektorých európskych krajinách. Vo vyhliadkach pre tento rok preto zostávame optimistickí, ale opatrní. Nádeje vkladáme do nových modelov, ktorými sú Yeti a Superb Combi s predajnými úspechmi, ktoré predčili naše očakávania. Celkovo budeme pokračovať na ceste rastu,“ uviedol Reinhard Fleger, člen predstavenstva Škoda Auto zodpovedný za oblasť predaja a marketingu.
Predajné výsledky prvého štvrťroku tohto roku v SR komentoval konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko Robert Baumgartner: „Nárast predaja potvrdil, že ponuka značky Škoda je pre slovenských zákazníkov atraktívna. Okrem tradične vysokého záujmu o modely Octavia a Fabia majú úspech aj novinky - modely Yeti a Superb Combi. S veľmi pozitívnou reakciou verejnosti sa stretli aj modernizované modely Fabia a Roomster, vrátane dynamických a úsporných motorov TSI. Pozitívne sa na výsledkoch podpísali aj nákupy zo strany firiem a drobných živnostníkov, ktorí začínajú realizovať odložené investície na obnovu svojho autoparku.“
Tagy: Škoda