|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
07. decembra 2011
Zasadnutie Politickej rady a konferencia v Tomášove
Najvyššie fórum regionálnych politikov Centrope sa uskutočnilo 5. decembra 2011 v kaštieli obce Tomášov pri Bratislave. Cieľom polročných pravidelných stretnutí Politickej rady Centrope ako fóra, ...
Zdieľať
Summit viedol podpredseda Bratislavského samosprávneho kraja Ivo Nesrovnal, ktorý poukázal na to, že dostupnosť fondov pre BSK je problematická, pretože BSK stavia na 9. priečku v rebríčku najvyspelejších regiónov v rámci Európy. Hlavným bodom verejnej konferencia pod mottom „destination@centrope“ bola podpora novej turistickej destinácie Centrope. Londýnčan Greg Clark z (The Business of Cities) prezentoval úspešné cezhraničné regióny vo svete a tézy o tom, či pomôže tvorba značky. V druhej časti verejnej konferencie boli prezentované úspešné iniciatívy cezhraničného cestovného ruchu – spoločný marketing špičkových turistických atrakcií Dolného Rakúska a južnej Moravy, cezhraničný marketing rímskeho dedičstva na príklade Gerulaty a rakúskeho Carnuntumu. Príkladným projektom spolupráce v cestovnom ruchu je marketing katamaranovej linky Viedeň – Bratislava, známej ako Twin City Liner. V závere konferencie predstavil Milan Vajda za SOWA brandstudio Bratislava pilotný projekt „Centrope Tourismus Marketing Tool“, ktorý bude spustený koncom leta 2012 a kde nájdeme mapy, pamätihodnosti, prehľad kultúrnych podujatí a cyklistické trasy v rámci regiónu Centrope.