|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
08. augusta 2015
Západoslovenská distribučná zriadila od 1. augusta inštitút ombudsmana
Spoločnosť Západoslovenská distribučná (ZSD) zriadila od 1. augusta 2015 inštitút ombudsmana. Môžu sa na neho obrátiť zákazníci, ktorí svoje podnety riešili ...
Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR/Milan Kapusta
Bratislava 8. augusta (TASR) - Spoločnosť Západoslovenská distribučná (ZSD) zriadila od 1. augusta 2015 inštitút ombudsmana. Môžu sa na neho obrátiť zákazníci, ktorí svoje podnety riešili ako reklamáciu a nie sú spokojní s výsledkom reklamačného procesu. Podanie zákazníka sa bude následne prešetrovať nezávisle od výsledku predchádzajúceho reklamačného konania. Informovala hovorkyňa spoločnosti Západoslovenská energetika, a. s., (ZSE) Michaela Dobošová.V rámci nového šetrenia sa podľa jej informácií bude skúmať predovšetkým to, či ZSD postupovala v súlade s platnými právnymi predpismi, predpismi záväznými pre účastníkov trhu s elektrinou, zmluvnými záväzkami a vykonateľnými rozhodnutiami súdov a orgánov verejnej moci. V prípade, že ombudsman vyhodnotí podnet ako oprávnený, navrhne aj riešenie na urovnanie sporu.
"Naša spoločnosť chce zákazníkom poskytovať za každých okolností férové a kvalitné služby. Napriek tomu môžu nastať situácie, keď majú zákazníci dojem, že ich podnet nebol dostatočne prešetrený, poprípade nepovažujú za dostatočný spôsob, akým sa ku riešeniu podania spoločnosť postavila. Zriadením inštitútu ombudsmana dávame zákazníkom možnosť nezávislého preverenia vzniknutého problému," uviedol predseda predstavenstva Západoslovenskej distribučnej Andrej Juris.
Ombudsmana ZSD je možné kontaktovať elektronicky na adrese ombudsman@zsdis.sk, respektíve písomnou formou na korešpondenčnej adrese spoločnosti Západoslovenská distribučná, a. s., P.O.BOX 292, 810 00 Bratislava 1. Písomné podanie je možné doručiť aj osobne do podateľne spoločnosti na adrese: Západoslovenská distribučná, a. s., Čulenova 6, 816 47 Bratislava.
Západoslovenská distribučná, a. s., vstúpila na trh 1. júla 2007 ako 100-% dcérska akciová spoločnosť Západoslovenskej energetiky, a.s. Spoločnosť zodpovedá za prevádzku distribučnej sústavy.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR