![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
17. mája 2016
Zamestnávatelia po upozornení zaplatili 3,2 milióna eur
V apríli a máji 2016 Sociálna poisťovňa prvýkrát odoslala upozornenia na aktuálny nedoplatok na poistnom zamestnávateľom. Odoslala 55 telefonických SMS správ a ...
Zdieľať

Sociálna poisťovňa takto po samostatne zárobkovo činných osobách rozšírila informovanosť o nedoplatkoch aj pre zamestnávateľov, ktorí majú v tejto inštitúcii aktuálne kontakty – mobilné číslo alebo e-mail. Rozosielanie správ je ústretová služba, ktorá pripomína aktuálny nedoplatok.
"Je v záujme všetkých odvádzateľov poistného, aby si v pobočkách Sociálnej poisťovne alebo prostredníctvom adresy mojekontakty@socpoist.sk aktualizovali kontaktné údaje a reagovali na správu o nedoplatku. Úhradou poistného včas a v riadnej výške, prípadne čo najrýchlejším vyrovnaním dlhu predídu narastaniu penále za každý deň meškania platby a ďalším zákonným krokom pri vymáhaní dlhu, napríklad exekúcii. Obratom zaplatené poistné po takomto upozornení je výhodné aj pre Sociálnu poisťovňu, pretože nemusí využívať časovo a technicky náročnejšie spôsoby vymáhania poistného," uviedol hovorca Sociálnej poisťovne Peter Višváder.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR