Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

27. mája 2008

Zamestnanec – kľúčový nositeľ úspechu a image spoločnosti



1st CLASS AGENCY pokračuje v sérii odborných konferencií, zameraných na komunikáciu a PR a v stretnutiach špičkových odborníkov a profesionálov, ktorí sa budú o svoje skúsenosti a názory deliť v rámci ...



Zdieľať
BRATISLAVA 27. mája (PR/WN) - 1st CLASS AGENCY pokračuje v sérii odborných konferencií, zameraných na komunikáciu a PR a v stretnutiach špičkových odborníkov a profesionálov, ktorí sa budú o svoje skúsenosti a názory deliť v rámci celodennej odbornej konferencie, tento krát zameranej na oblasť internej komunikácie. Odborná konferencia uvádzaná pod názvom Interná komunikácia: Zamestnanec – kľúčový nositeľ úspechu a image spoločnosti, sa uskutoční vo štvrtok, 29. mája 2008 v Bratislave, v hoteli Bonbón. Konferencia sa v rámci svojho bohatého programu pokúsi otvoriť a zodpovedať otázky, ako napríklad: Je alebo nie je interná komunikácia tichým zabijakom úspechu firiem? Kde majú svoje miesto klasické nástroje internej komunikácie a kde sú naopak zrozumiteľné už len nástroje next generation? Ako komunikovať vo firme v časoch jej rozvoja a ako v čase krízy? Stret kultúr na pracovisku – národnosti, pohlavie, vek, vzdelanie, náboženstvo...ako si s nimi poradiť? Pristupujú k internej komunikácii rozdielne výrobné firmy a firmy zo sektoru služieb? Existuje interná komunikácia v štátnej správe? HR alebo PR – kto riadi proces internej komunikácie? Image „dobrý zamestnávateľ„– skutočnosť alebo sen? Tieto a ďalšie témy otvoria vo svojich diskusiách a príspevkoch renomovaní špecialisti na internú komunikáciu. Účastníci konferencie budú mať možnosť spoznať spôsoby riešenia internej komunikácie v takých významných spoločnostiach, akými sú U.S.Steel Košice (najväčší zamestnávateľ na Slovensku), DELL, ALLIANZ – Slovenská poisťovňa, Slovenská pošta, T- Mobile Slovensko, Slovak Telekom, Východoslovenská energetika, VÚB, KIA Motors Slovakia, PSA Peugeot Citroën Slovakia a mnohých iných. „Skúsenosti z našich predchádzajúcich konferencií nás presvedčili o správnosti filozofie, s akou pristupujeme k výberu tém a spíkrov. Našim cieľom je prostredníctvom ľudí z praxe umožniť účastníkom konferencie spoznať realitu, s akou sa vo svojej práci stretávajú profesionáli a odborníci, snažíme sa prinášať konkrétne skúsenosti a case studies, ktoré nehovoria len o úspechoch, ale aj o pochybeniach a riešeniach, ktoré sa nie vždy osvedčili. Dnes je prístup k informáciám a rôznym teóriám na akúkoľvek tému takmer neobmedzený. Preto sme sa rozhodli ísť cestou skutočných a praktických skúseností, ktoré najlepšie dokážu prezentovať ich samotní aktéri,“ uviedla Andrea Trávničková, managing partner 1st CLASS AGENCY. “Sme presvedčení, že po úspechu našich predošlých konferencií ( Šaty robia človeka, imidž firmu a PR needs vs. media needs), sa nám aj už v poradí treťou odbornou konferenciou podarí naplniť očakávania účastníkov. Hoci je téma internej komunikácie naozaj veľmi široká, zámerne sme sa v koncepte konferencie snažili zostať verní aspektu PR a komunikácie. Sme presvedčení, že interná komunikácia je fenomén, ktorý sa vo firmách na Slovensku postupne udomácňuje a odborníci, ktorí sa touto problematikou vo svojej praxi zaoberajú, privítajú možnosť získať nové pohľady a skúsenosti priamo zo slovenských reálií,“ dodala Katarína Stupková, managing partner 1st CLASS AGENCY. Konferenciu Interná komunikácia: Zamestnanec – kľúčový nositeľ úspechu a image spoločnosti organizuje spoločnosť 1st CLASS AGENCY, s.r.o. v rámci série projektov 1st CLASS CONFERENCES. Partnermi konferencie sú tlačová agentúra SITA, týždenník TREND, internetové portály Medialne.sk a Profesia.sk a Asociácia hovorcov Slovenska. Na konferencii sa zúčastní takmer 100 účastníkov, prevažne marketingoví alebo PR a HR manažéri, z rôznych oblastí podnikania na Slovensku, ako aj zo štátnej správy a tretieho sektoru. Nasledujúci deň je pre limitovaný počet záujemcov pripravený odborný workshop, zameraný na Internú komunikáciu. Viac informácií na www.1stclass.sk Ďalšími pripravovanými konferenciami v rámci série projektu 1st CLASS CONFERNCES sú odborné konferencie a workshopy orietované na témy: Krízová komunikácia, Produktové PR, CSR a filantropia, Event manažment. 1st CLASS AGENCY je poradenská agentúra poskytujúca služby v oblasti PR, komunikácie a event manažmentu. Agentúra vznikla v roku 2007 ako prirodzené pokračovanie a profesionálna výzva odborníkov, ktorí dlhodobo pôsobia v rôznych oblastiach PR a komunikácie na strane klientov. Poznajúc ich potreby, požiadavky, vnútorné procesy a problémy. Cieľom spoločnosti je partnerstvo, starostlivosť a profesionalita, ktoré prinesú klientom podporu v ich podnikaní a v dosahovaní ich firemných cieľov. Na základe dlhoročných skúseností a praxe ponúka agentúra klientom v oblasti PR, komunikácie a event manažmentu profesionálne služby a prvotriednu odbornú starostlivosť. Viac informácií na www.1stclass.sk Bližšie informácie Vám radi poskytneme na tel. číslach: 0903 281 269 - Katarína Stupková 0909 560 995 - Andrea Trávničková Mail: konferencia@1stclass.sk

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Káva a čaj nezvyšujú riziko vzniku rakoviny prsníka
<< predchádzajúci článok
Ulúpenú retiazku ponúkli policajtovi, ktorý prípad vyšetroval