|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
17. januára 2012
Zákazníkov zaujíma cena vody a jej kvalita
Pri pravidelnom prieskume spokojnosti realizovanom raz ročne medzi zákazníkmi Stredoslovenskej vodárenskej prevádzkovej spoločnosti, a.s. bolo telefonicky oslovených celkovo 1000 odberateľov, z toho ...
Zdieľať
BANSKÁ BYSTRICA 17. januára (WBN/PR) - Pri pravidelnom prieskume spokojnosti realizovanom raz ročne medzi zákazníkmi Stredoslovenskej vodárenskej prevádzkovej spoločnosti, a.s. bolo telefonicky oslovených celkovo 1000 odberateľov, z toho 600 z kategórie rodinné domy, 200 z kategórie bytové správcovské spoločnosti a spoločenstvá vlastníkov bytov a 200 respondentov bolo z kategórie firmy a právnické osoby. Hlavným zámerom prieskumu je spoznať aktuálnu spokojnosť zákazníkov so službami dodávky vody a odkanalizovania vrátane zákazníckeho servisu a komunikácie a porovnať tieto výsledky s predchádzajúcimi rokmi.
Spokojnosť s úrovňou poskytovaných služieb zaznamenala mierny vzostup. Celkovú spokojnosť so službami vyjadrilo až 89,7 % respondentov. Zvýšila sa tiež v porovnaní s minulými rokmi celková spokojnosť s kvalitou pitnej vody (86,5%).
Rekordne vysokú spokojnosť vyslovujú zákazníci s profesionalitou zamestnancov (94,5%) a s prístupom zamestnancov pri získavaní informácií technického charakteru.
V otázke preferencie typu informácií, ktoré zákazník očakáva, je na prvom mieste cena vody a jej kvalita. Až 45,2 % zákazníkov zaujímajú najviac informácie o kvalite vody a 40,8% pokladá za dôležité informácie o cenách vodného a stočného.
Ako zdroj informácií vyhovujú individuálnym zákazníkov najviac brožúry a letáky, zatiaľ čo firmy uprednostňujú jednoznačne internet.
Na základe záverov prieskumu realizovaného externou spoločnosťou sa v zákazníckej komunikácii zameriame práve na zlepšenie a dopĺňanie internetových stránok a tiež na skvalitnenie informovanosti zákazníkov o kvalite vody a cenách vodného a stočného.
Mgr. Slavomíra Vogelová
VEOLIA VODA – Stredoslovenská vodárenská prevádzková spoločnosť, .a.s.
Rekordne vysokú spokojnosť vyslovujú zákazníci s profesionalitou zamestnancov (94,5%) a s prístupom zamestnancov pri získavaní informácií technického charakteru.
V otázke preferencie typu informácií, ktoré zákazník očakáva, je na prvom mieste cena vody a jej kvalita. Až 45,2 % zákazníkov zaujímajú najviac informácie o kvalite vody a 40,8% pokladá za dôležité informácie o cenách vodného a stočného.
Ako zdroj informácií vyhovujú individuálnym zákazníkov najviac brožúry a letáky, zatiaľ čo firmy uprednostňujú jednoznačne internet.
Na základe záverov prieskumu realizovaného externou spoločnosťou sa v zákazníckej komunikácii zameriame práve na zlepšenie a dopĺňanie internetových stránok a tiež na skvalitnenie informovanosti zákazníkov o kvalite vody a cenách vodného a stočného.
Mgr. Slavomíra Vogelová
VEOLIA VODA – Stredoslovenská vodárenská prevádzková spoločnosť, .a.s.