|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
15. septembra 2013
Zákazníci zľavových portálov najviac nakupujú tovar v cene do 15 eur
Prostredníctvom zľavových portálov sa najviac predávajú produkty s cenou do 15 eur. V roku 2013 bol doteraz najväčší záujem o viazanie diplomoviek, USB kľúče ...
Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR/AP
Bratislava 15. septembra (TASR) – Prostredníctvom zľavových portálov sa najviac predávajú produkty s cenou do 15 eur. V roku 2013 bol doteraz najväčší záujem o viazanie diplomoviek, USB kľúče a pánske boxerky. Vyplýva to zo štatistík najväčšieho slovenského portálu Zľavomat."Neustále sledujeme aktuálne požiadavky zákazníkov. Podľa nich potom staviame ponuky. Prichádzame s novými, ale opakujeme aj úspešné a žiadané evergreeny," priblížil riaditeľ portálu Tomáš Sroka. Medzi najobľúbenejšie v kategórii tovarov patria podľa neho fotografické darčeky ako fotoobrazy, fotoknihy, ale najmä tlač fotografií.
V popredí záujmu o zlacnený nákup je aj elektronika, drogéria, pánska spodná bielizeň či pomôcky do domu. "Zaujímavosťou je, že tovar nakupujú zväčša ženy, ktoré vyprodukujú až 60 % nákupov," vyčíslil Sroka.
Podľa riaditeľa internetového porovnávača cien Pricemania.sk Michala Krála je nakupovanie cez internet celkovo stále populárnejšie. "Na Slovensku dosiahol jeho obrat v roku 2012 približne 300 miliónov eur, kým u susedov v Česku až 1,7 miliardy. Priemerná hodnota jednej objednávky je však vyššia u nás – 87 eur, v ČR je to 76 eur," doplnil.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR