|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Zákazníci si koncept KRAJ obľúbili. Jedna z najrýchlejšie rastúcej sieťe potravín otvára novú predajňu v bratislavskej Dúbravke
Prvá predajňa pod značkou KRAJ bola otvorená iba v marci minulého roka. Dnes už zákazníci môžu navštíviť desať prevádzok po celej Bratislave a jednu v Trnave. Najnovší KRAJ od začiatku ...
Zdieľať
BRATISLAVA 3. júna (WebNoviny.sk) - Prvá predajňa pod značkou KRAJ bola otvorená iba v marci minulého roka. Dnes už zákazníci môžu navštíviť desať prevádzok po celej Bratislave a jednu v Trnave. Najnovší KRAJ od začiatku júna nájdu na Homolovej ulici v bratislavskej Dúbravke. Rast siete bude ešte v tomto roku pokračovať aj za hranicami hlavného mesta.
Sieť potravín KRAJ má ambíciu stať sa postupne celoslovenskou značkou. Desať bratislavských predajní v súčasnosti dopĺňa jedna v trnavskom nákupnom centre OC Sofi. Expanzia za hranice Bratislavy však bude pokračovať už počas tohto roka. "Na jeseň sa KRAJ rozšíri aj do Prievidze a Mostu pri Bratislave. V hlavnom meste máme v pláne otvoriť ďalšie predajne na Hraničnej ulici v Ružinove, či na Peknej ceste. V lete sa tiež pustíme do premeny našej vlajkovej lode v Auparku," hovorí generálny riaditeľ spoločnosti TERNO real estate Stanislav Čajka a dodáva, že ambíciou KRAJa je byť celoplošne fungujúcim reťazcom.
KRAJ ako prvý koncept na Slovensku priniesol spojenie troch hlavných potrieb zákazníkov pod jednu strechu - komplexný a pohodlný rodinný nákup za primerané ceny, kvalitnú ponuku od slovenských výrobcov a v neposlednom rade aj produkty pre spotrebiteľov s potravinovými intoleranciami a zdravotnými a stravovacími obmedzeniami. Dbá na kvalitu potravín a ich lokálnosť. "Takmer 60 percent tovaru v našich predajniach je od slovenských výrobcov a farmárov. Zákazníkom záleží na pôvode potravín a ich kvalite. Pri nákupe produktov z fariem či polí zo Slovenska sa môžu spoľahnúť na spojenie kvality a dôveryhodnosti pôvodu." dodáva S. Čajka.
Najnovšiu prevádzku siete potravín KRAJ nájdu zákazníci od soboty, 1. júna, na Homolovej ulici 2, v Dúbravke. Aj nová bratislavská prevádzka ponúka široký sortiment od slovenských výrobcov a farmárov, ktorým záleží na kvalite a nárokoch súčasného spotrebiteľa.
Zákazníci si koncept KRAJ obľúbili o čom svedčí aj prieskum spoločnosti KANTAR Slovakia z marca tohto roku, ktorý ukázal, že 89 % zákazníkov hodnotí predajne ako vynikajúce, veľmi dobré alebo dobré. Potraviny KRAJ získali tiež prestížne ocenenie v súťaži Hermes Komunikátor roka za najlepší interiér predajného priestoru.
Spoločnosť TERNO real estate aktuálne prevádzkuje cca. 100 predajní Terno a Moja Samoška. V marci 2018 predstavila prvú predajňu pod názvom KRAJ, v súčasnosti ich už prevádzkuje jedenásť.
Inzercia
Zdroj: Webnoviny.sk - Zákazníci si koncept KRAJ obľúbili. Jedna z najrýchlejšie rastúcej sieťe potravín otvára novú predajňu v bratislavskej Dúbravke © SITA Všetky práva vyhradené.
Sieť potravín KRAJ má ambíciu stať sa postupne celoslovenskou značkou. Desať bratislavských predajní v súčasnosti dopĺňa jedna v trnavskom nákupnom centre OC Sofi. Expanzia za hranice Bratislavy však bude pokračovať už počas tohto roka. "Na jeseň sa KRAJ rozšíri aj do Prievidze a Mostu pri Bratislave. V hlavnom meste máme v pláne otvoriť ďalšie predajne na Hraničnej ulici v Ružinove, či na Peknej ceste. V lete sa tiež pustíme do premeny našej vlajkovej lode v Auparku," hovorí generálny riaditeľ spoločnosti TERNO real estate Stanislav Čajka a dodáva, že ambíciou KRAJa je byť celoplošne fungujúcim reťazcom.
KRAJ ako prvý koncept na Slovensku priniesol spojenie troch hlavných potrieb zákazníkov pod jednu strechu - komplexný a pohodlný rodinný nákup za primerané ceny, kvalitnú ponuku od slovenských výrobcov a v neposlednom rade aj produkty pre spotrebiteľov s potravinovými intoleranciami a zdravotnými a stravovacími obmedzeniami. Dbá na kvalitu potravín a ich lokálnosť. "Takmer 60 percent tovaru v našich predajniach je od slovenských výrobcov a farmárov. Zákazníkom záleží na pôvode potravín a ich kvalite. Pri nákupe produktov z fariem či polí zo Slovenska sa môžu spoľahnúť na spojenie kvality a dôveryhodnosti pôvodu." dodáva S. Čajka.
Najnovšiu prevádzku siete potravín KRAJ nájdu zákazníci od soboty, 1. júna, na Homolovej ulici 2, v Dúbravke. Aj nová bratislavská prevádzka ponúka široký sortiment od slovenských výrobcov a farmárov, ktorým záleží na kvalite a nárokoch súčasného spotrebiteľa.
Zákazníci si koncept KRAJ obľúbili o čom svedčí aj prieskum spoločnosti KANTAR Slovakia z marca tohto roku, ktorý ukázal, že 89 % zákazníkov hodnotí predajne ako vynikajúce, veľmi dobré alebo dobré. Potraviny KRAJ získali tiež prestížne ocenenie v súťaži Hermes Komunikátor roka za najlepší interiér predajného priestoru.
O spoločnosti TERNO real estate
Spoločnosť TERNO real estate aktuálne prevádzkuje cca. 100 predajní Terno a Moja Samoška. V marci 2018 predstavila prvú predajňu pod názvom KRAJ, v súčasnosti ich už prevádzkuje jedenásť.
Inzercia
Zdroj: Webnoviny.sk - Zákazníci si koncept KRAJ obľúbili. Jedna z najrýchlejšie rastúcej sieťe potravín otvára novú predajňu v bratislavskej Dúbravke © SITA Všetky práva vyhradené.