|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Zákazníci sa zaujímajú viac o zloženie tradičných špecialít
Počas Veľkej noci zákazníci prichádzajú na chuť tradičným pochúťkam s vyššou kvalitou. Výraznejšie sa zaoberajú napríklad zložením výrobku. Obchodníci na tento trend reagujú prostredníctvom ...
Zdieľať
BRATISLAVA 25. marca (WBN/PR) - Počas Veľkej noci zákazníci prichádzajú na chuť tradičným pochúťkam s vyššou kvalitou. Výraznejšie sa zaoberajú napríklad zložením výrobku. Obchodníci na tento trend reagujú prostredníctvom čoraz kvalitnejšej veľkonočnej ponuky.
Zloženie výrobku
"Záujem o zloženie výrobku je badateľný pri klasických veľkonočných pochúťkach zo sortimentu mäsových výrobkov," vysvetľuje Peter Piešťanský, manažér spoločnosti Tesco Stores SR zodpovedný za sortiment mäsa a mäsových výrobkov. Ako príklad uvádza aktuálnu ponuku v sortimente údenín. Podiel mäsa pri údenom rolovanom pleci, moravskom mäse alebo údenej bravčovej krkovičke pod značkou Tesco Pravá chuť predstavuje 95 až 96 percent. Pri značke Tesco okolo 85 percent. Pričom práve privátne značky zaisťujú priaznivé cenové rozhranie.
"Samozrejme nejde len o údené mäsá. Záujem o zloženie výrobku je citeľný i pri šunkách," pokračuje Peter Piešťanský. Podľa jeho slov pri vhodnej cenovej hladine zákazníci radi siahnu, najmä počas sviatkov, po šunkách s vyšším podielom mäsa. Ako príklad Piešťanský uvádza Pražskú šunku špeciál, ktorá obsahuje cez 85 percent mäsa. "Pričom šunka musí obsahovať najmenej 16 percent čistých svalových bielkovín," uzatvára Peter Piešťanský. Na druhej strane Tesco šunka údená obsahuje až 90 percentný podiel mäsa.
Lokálne chute
Ak chce obchod skutočne uspokojiť zákazníka, na sviatky nesmie pustiť zo zreteľa regionálne odlišnosti. Lakmusový papierik v tomto smere predstavuje ponuka pečivo. "Ilustračným príkladom je ponuka pasiek. Paska je pečivo cez Veľkú noc žiadané najmä na východnom Slovensku," nadväzuje Martin Furdík, manažér spoločnosti Tesco Stores SR zodpovedný za kategóriu pečiva.
No podľa jeho slov i v segmente pečiva sú stálice s celoslovenskou obľubou. Ako príklady uvádza veľkonočných baranov, perníkov v tvare vajec alebo zajacov či mazance. "Existuje i široká skupina zákazníkov, ktorí počas sviatkov oceňujú ponuku čerstvých nebalených zákuskov," uzatvára Martin Furdík.
Kvalita a zľavy
Rast záujmu o zloženie výrobkov neznamená, že slovenský zákazník neberie do úvahy pomer kvality a ceny. Obchody vychádzajú v ústrety zákazníkom predovšetkým plošnými zľavami na sortiment žiadaný práve počas Veľkej noci. Skutočnosť ilustruje zľava 20 percent na všetky produkty pod značkou Tesco Pravá chuť.
Pod značkou Tesco Pravá chuť zákazníci nájdu tradičné slovenské špeciality ako sú mäsové výrobky, ručne balené maslo, vajcia z voľného výbehu, kvasenú kapustu či zemiakový chlieb.
Zloženie výrobku
"Záujem o zloženie výrobku je badateľný pri klasických veľkonočných pochúťkach zo sortimentu mäsových výrobkov," vysvetľuje Peter Piešťanský, manažér spoločnosti Tesco Stores SR zodpovedný za sortiment mäsa a mäsových výrobkov. Ako príklad uvádza aktuálnu ponuku v sortimente údenín. Podiel mäsa pri údenom rolovanom pleci, moravskom mäse alebo údenej bravčovej krkovičke pod značkou Tesco Pravá chuť predstavuje 95 až 96 percent. Pri značke Tesco okolo 85 percent. Pričom práve privátne značky zaisťujú priaznivé cenové rozhranie.
"Samozrejme nejde len o údené mäsá. Záujem o zloženie výrobku je citeľný i pri šunkách," pokračuje Peter Piešťanský. Podľa jeho slov pri vhodnej cenovej hladine zákazníci radi siahnu, najmä počas sviatkov, po šunkách s vyšším podielom mäsa. Ako príklad Piešťanský uvádza Pražskú šunku špeciál, ktorá obsahuje cez 85 percent mäsa. "Pričom šunka musí obsahovať najmenej 16 percent čistých svalových bielkovín," uzatvára Peter Piešťanský. Na druhej strane Tesco šunka údená obsahuje až 90 percentný podiel mäsa.
Lokálne chute
Ak chce obchod skutočne uspokojiť zákazníka, na sviatky nesmie pustiť zo zreteľa regionálne odlišnosti. Lakmusový papierik v tomto smere predstavuje ponuka pečivo. "Ilustračným príkladom je ponuka pasiek. Paska je pečivo cez Veľkú noc žiadané najmä na východnom Slovensku," nadväzuje Martin Furdík, manažér spoločnosti Tesco Stores SR zodpovedný za kategóriu pečiva.
No podľa jeho slov i v segmente pečiva sú stálice s celoslovenskou obľubou. Ako príklady uvádza veľkonočných baranov, perníkov v tvare vajec alebo zajacov či mazance. "Existuje i široká skupina zákazníkov, ktorí počas sviatkov oceňujú ponuku čerstvých nebalených zákuskov," uzatvára Martin Furdík.
Kvalita a zľavy
Rast záujmu o zloženie výrobkov neznamená, že slovenský zákazník neberie do úvahy pomer kvality a ceny. Obchody vychádzajú v ústrety zákazníkom predovšetkým plošnými zľavami na sortiment žiadaný práve počas Veľkej noci. Skutočnosť ilustruje zľava 20 percent na všetky produkty pod značkou Tesco Pravá chuť.
Pod značkou Tesco Pravá chuť zákazníci nájdu tradičné slovenské špeciality ako sú mäsové výrobky, ručne balené maslo, vajcia z voľného výbehu, kvasenú kapustu či zemiakový chlieb.