|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
04. mája 2015
Záhadná igelitová kampaň Opery SND odhalená
Slovenské národné divadlo sa prvýkrát v histórii pustilo do špeciálnej teasingovej kampane k dlhoočakávanej premiére opery Ermanna Wolfa-Ferrariho Šperky Madony. Tisícky chodcov ...
Zdieľať
BRATISLAVA 4. mája (WBN/PR) - Slovenské národné divadlo sa prvýkrát v histórii pustilo do špeciálnej teasingovej kampane k dlhoočakávanej premiére opery Ermanna Wolfa-Ferrariho Šperky Madony. Tisícky chodcov prechádzajúcich okolo novej budovy SND si stihli všimnúť fakt, že pred novou budovou SND pokryla časť reklamných plôch, resp. citylightov tajomná igelitová prikrývka s názvom VZÁCNE VECI – NETRHAŤ.
Okoloidúci síce mohli pod priesvitným obalom rozoznať náznak ženskej siluety, o čo však konkrétne išlo, prezradilo SND až dnes. Sólisti Opery SND Andrea Vizvári a Daniel Čapkovič slávnostne strhli igelitovú prikrývku, a tým odhalili oficiálny vizuál k pripravovanej premiére, vytvorený fotografkou Evelyn Benčičovou a grafickým dizajnérom Josém Llopisom.
"Sme síce štátna organizácia, no to nám nebráni v tom, aby sme pre svojich divákov z času na čas nepripravili netradičnú formu kampane. Vizuál k Šperkom Madony si to priam žiada. V priebehu siedmich dní sme si vyskúšali, ako v praxi funguje pravidlo, že zakázané ovocie chutí najlepšie. Všetky citylighty až na jeden boli napriek jasnej výzve predčasne "odhalené" zvedavými chodcami. Teasing vzbudil zvedavosť, čím splnil svoj účel. Veríme, že pointa nesklamala," vyjadril sa ku kampani riaditeľ Centra marketingu SND, Daniel Rabina.
Trojdejstvová opera skomponovaná talianskym skladateľom Ermannom Wolfom-Ferrarim narába s kontroverznými témami, ktoré v minulosti pobúrili nielen katolícku cirkev. Príbeh mladej Malielly, ktorá svojou krásou učarovala nevlastnému bratovi Gennarovi, rozvíri pokojné vody tradičných mariánskych slávností. Jej pôvab však zaujme aj vodcu talianskej zločineckej skupiny Rafaela, ktorý pre to, aby ju získal, ukradne šperky rovno zo sochy Panny Márie. Tento trestuhodný čin však spustí sled udalostí, ktoré sa hlavným postavám vymknú spod kontroly. Hlavnú myšlienku kampane zdôvodnil i hudobný riaditeľ SND Friedrich Haider, ktorý toto dielo hudobne naštudoval.
"Mimoriadna teasingová kampaň k opere Šperky Madony má aj svoj metaforický podtext. Tie najcennejšie veci sa väčšinou skrývajú pod povrchom a nánosom konvencií vytvorených spoločnosťou. Nie je to inak ani v tomto prípade."
Prijmite naše pozvanie na predposlednú opernú premiéru 95. sezóny SND a príďte si vychutnať veľkolepé dielo talianskeho verizmu s hviezdami Opery SND – Adrianou Kohútkovou, Danielom Čapkovičom, Jitkou Sapara-Fischerovou či hosťujúcim Kyunghom Kimom.
Vstupenky si môžete kúpiť on-line na stránke www.snd.sk alebo v našich pokladniciach. Pokiaľ uprednostňujete rezerváciu, je vám k dispozícii telefónne číslo +421 2 204 72 289 alebo e-mail rezervacie@snd.sk.
Okoloidúci síce mohli pod priesvitným obalom rozoznať náznak ženskej siluety, o čo však konkrétne išlo, prezradilo SND až dnes. Sólisti Opery SND Andrea Vizvári a Daniel Čapkovič slávnostne strhli igelitovú prikrývku, a tým odhalili oficiálny vizuál k pripravovanej premiére, vytvorený fotografkou Evelyn Benčičovou a grafickým dizajnérom Josém Llopisom.
"Sme síce štátna organizácia, no to nám nebráni v tom, aby sme pre svojich divákov z času na čas nepripravili netradičnú formu kampane. Vizuál k Šperkom Madony si to priam žiada. V priebehu siedmich dní sme si vyskúšali, ako v praxi funguje pravidlo, že zakázané ovocie chutí najlepšie. Všetky citylighty až na jeden boli napriek jasnej výzve predčasne "odhalené" zvedavými chodcami. Teasing vzbudil zvedavosť, čím splnil svoj účel. Veríme, že pointa nesklamala," vyjadril sa ku kampani riaditeľ Centra marketingu SND, Daniel Rabina.
Trojdejstvová opera skomponovaná talianskym skladateľom Ermannom Wolfom-Ferrarim narába s kontroverznými témami, ktoré v minulosti pobúrili nielen katolícku cirkev. Príbeh mladej Malielly, ktorá svojou krásou učarovala nevlastnému bratovi Gennarovi, rozvíri pokojné vody tradičných mariánskych slávností. Jej pôvab však zaujme aj vodcu talianskej zločineckej skupiny Rafaela, ktorý pre to, aby ju získal, ukradne šperky rovno zo sochy Panny Márie. Tento trestuhodný čin však spustí sled udalostí, ktoré sa hlavným postavám vymknú spod kontroly. Hlavnú myšlienku kampane zdôvodnil i hudobný riaditeľ SND Friedrich Haider, ktorý toto dielo hudobne naštudoval.
"Mimoriadna teasingová kampaň k opere Šperky Madony má aj svoj metaforický podtext. Tie najcennejšie veci sa väčšinou skrývajú pod povrchom a nánosom konvencií vytvorených spoločnosťou. Nie je to inak ani v tomto prípade."
Prijmite naše pozvanie na predposlednú opernú premiéru 95. sezóny SND a príďte si vychutnať veľkolepé dielo talianskeho verizmu s hviezdami Opery SND – Adrianou Kohútkovou, Danielom Čapkovičom, Jitkou Sapara-Fischerovou či hosťujúcim Kyunghom Kimom.
Vstupenky si môžete kúpiť on-line na stránke www.snd.sk alebo v našich pokladniciach. Pokiaľ uprednostňujete rezerváciu, je vám k dispozícii telefónne číslo +421 2 204 72 289 alebo e-mail rezervacie@snd.sk.