|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
15. októbra 2018
Začali sa Národné dni na podporu ekonomiky Slovenska
Až 65 % spotrebiteľov nakupuje potraviny na Slovensku, pokiaľ ich má na výber a považuje ich za najkvalitnejšie. Ukázal to prieskum agentúry GfK pre občianske združenie ...
Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR/AP
Bratislava 15. októbra (TASR) - Až 65 % spotrebiteľov nakupuje potraviny na Slovensku, pokiaľ ich má na výber a považuje ich za najkvalitnejšie. Ukázal to prieskum agentúry GfK pre občianske združenie Kvalita z našich regiónov, výsledky ktorého prezentovali v pondelok v Bratislave.Ako uviedli predstavitelia občianskeho združenia počas Národných dní na podporu ekonomiky Slovenska, ktoré sa začali v pondelok a potrvajú do 21. októbra, každoročne sa do projektu zapája okolo milióna Slovákov. Za uvedené obdobie sa podarilo zvýšiť záujem spotrebiteľov o sledovanie krajiny pôvodu pri nákupoch o 60 %.
Prieskum tiež ukázal, že rovnaké percento ľudí sa doma, v práci i medzi priateľmi rozpráva o dosahu nákupného patriotizmu a kvalitu života. Za posledné dva roky sa o 4 % znížil počet tých spotrebiteľov, ktorým je jedno, z akej krajiny potraviny pochádzajú.
"Na základe výsledkov a zmien správania sa spotrebiteľov za posledných desať rokov si myslím, že dozrel čas na rozšírenie komunikácie so spotrebiteľmi o ďalšie súvisiace oblasti, ako je neplytvanie potravinami a podobne," zhodnotil Ladislav Csengeri z GfK Slovensko.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR