|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 25.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Katarína
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
09. júla 2014
Začala sa súťaž Hermes komunikátor roka 2014
Dnešným dňom sa odštartoval nový ročník súťaže o najlepšie komunikujúcu inštitúciu - projekt Hermes komunikátor roka 2014.
Zdieľať
Bratislava 9. júla (TASR) – Dnešným dňom sa odštartoval nový ročník súťaže o najlepšie komunikujúcu inštitúciu - projekt Hermes komunikátor roka 2014.
Má motivovať inštitúcie v Slovenskej republike k skvalitňovaniu komunikácie s verejnosťou, štátnymi autoritami, obchodnými partnermi, vlastnými zamestnancami a hlavne so svojimi klientmi. Projekt ako jediný na Slovensku hodnotí komunikáciu inštitúcií so zákazníkom.
V prvej etape agentúra Median sk, s. r. o., uskutoční kvantitatívny prieskum všetkých inštitúcií so sídlom v Slovenskej republike, ktoré možno na základe predmetu podnikania zaradiť do hodnotených kategórií.
"Novinkou tohto ročníka je kategória Privátne bankovníctvo," informovala Zuzana Tichá z agentúry Made in Media, s. r. o., ktorá súťaž organizuje. Ďalšími hodnotenými kategóriami sú Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Obchodné reťazce a Telekomunikácie.
"Tento rok bude nominovaných v každej hodnotenej kategórii maximálne päť inštitúcií, vyhodnocujeme ich na základe kombinácie znalosti značky a znalosti marketingovej komunikácie, prípadne využívania produktu, respektíve služby," priblížil riaditeľ spoločnosti Median sk Jindřich Bardon.
Tento kvalitatívny prieskum zrealizuje agentúra Ako, s.r.o., v spolupráci s Katedrou marketingovej komunikácie Filozofickej fakulty Univerzity Komenského (FF UK) v Bratislave. Vo vybraných inštitúciách zrealizuje mystery prieskum. Ten odzrkadlí skutočnú úroveň komunikácie s najdôležitejšou cieľovou skupinou – klientmi.
Mystery callermi po minulé roky boli vysokoškolskí študenti z oblasti marketingovej komunikácie. Podľa Kamily Hříchovej, managing partnera agentúry Ako, boli všetci najskôr odborne zaškolení. "Mystery prieskum prebieha pod naším odborným dozorom. Jeho výsledky spracovávajú odborní pracovníci agentúry do podoby kvalitatívnej analýzy, ktorú dostane odborná porota pre ďalšie rozhodovanie."
Podľa vedúceho Katedry marketingovej komunikácie FF UK Pavla Horňáka to študenti brali ako cennú praktickú skúsenosť. "Jedna vec je prečítať si niečo v skriptách a druhá realizovať to. Študenti sú zaškolení priamo od odborníkov na mystery shopping a môžu pokojne budúcemu zamestnávateľovi povedať, že majú v tejto oblasti prax. A to si veľmi pochvaľujú."
V súťaži bude mať možnosť rozhodovať aj samotná verejnosť, prostredníctvom internetového hlasovania na www.cenyhermes.sk. "Hlasovanie potrvá od 1. do 31. augusta 2014," spresnila Tichá. "Počas augusta spustíme aj informačnú kampaň na internete a sociálnych sieťach, aby sme prilákali k hlasovaniu čo najviac ľudí."
Výsledky súťaže o najlepšie komunikujúcu inštitúciu v SR budú vyhlásené 12. septembra 2014 v Bratislave. Slávnostné odovzdávanie cien bude spojené s krstom knihy profesora Pavla Horňáka a autogramiádou. Krstnými rodičmi knihy budú herečka Zuzana Krónerová a jej manžel, šéfredaktor českého časopisu Marketing & Media Milan Hladký.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
Foto: madeinmedia.sk
Má motivovať inštitúcie v Slovenskej republike k skvalitňovaniu komunikácie s verejnosťou, štátnymi autoritami, obchodnými partnermi, vlastnými zamestnancami a hlavne so svojimi klientmi. Projekt ako jediný na Slovensku hodnotí komunikáciu inštitúcií so zákazníkom.
V prvej etape agentúra Median sk, s. r. o., uskutoční kvantitatívny prieskum všetkých inštitúcií so sídlom v Slovenskej republike, ktoré možno na základe predmetu podnikania zaradiť do hodnotených kategórií.
"Novinkou tohto ročníka je kategória Privátne bankovníctvo," informovala Zuzana Tichá z agentúry Made in Media, s. r. o., ktorá súťaž organizuje. Ďalšími hodnotenými kategóriami sú Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Obchodné reťazce a Telekomunikácie.
"Tento rok bude nominovaných v každej hodnotenej kategórii maximálne päť inštitúcií, vyhodnocujeme ich na základe kombinácie znalosti značky a znalosti marketingovej komunikácie, prípadne využívania produktu, respektíve služby," priblížil riaditeľ spoločnosti Median sk Jindřich Bardon.
Tento kvalitatívny prieskum zrealizuje agentúra Ako, s.r.o., v spolupráci s Katedrou marketingovej komunikácie Filozofickej fakulty Univerzity Komenského (FF UK) v Bratislave. Vo vybraných inštitúciách zrealizuje mystery prieskum. Ten odzrkadlí skutočnú úroveň komunikácie s najdôležitejšou cieľovou skupinou – klientmi.
Mystery callermi po minulé roky boli vysokoškolskí študenti z oblasti marketingovej komunikácie. Podľa Kamily Hříchovej, managing partnera agentúry Ako, boli všetci najskôr odborne zaškolení. "Mystery prieskum prebieha pod naším odborným dozorom. Jeho výsledky spracovávajú odborní pracovníci agentúry do podoby kvalitatívnej analýzy, ktorú dostane odborná porota pre ďalšie rozhodovanie."
Podľa vedúceho Katedry marketingovej komunikácie FF UK Pavla Horňáka to študenti brali ako cennú praktickú skúsenosť. "Jedna vec je prečítať si niečo v skriptách a druhá realizovať to. Študenti sú zaškolení priamo od odborníkov na mystery shopping a môžu pokojne budúcemu zamestnávateľovi povedať, že majú v tejto oblasti prax. A to si veľmi pochvaľujú."
V súťaži bude mať možnosť rozhodovať aj samotná verejnosť, prostredníctvom internetového hlasovania na www.cenyhermes.sk. "Hlasovanie potrvá od 1. do 31. augusta 2014," spresnila Tichá. "Počas augusta spustíme aj informačnú kampaň na internete a sociálnych sieťach, aby sme prilákali k hlasovaniu čo najviac ľudí."
Výsledky súťaže o najlepšie komunikujúcu inštitúciu v SR budú vyhlásené 12. septembra 2014 v Bratislave. Slávnostné odovzdávanie cien bude spojené s krstom knihy profesora Pavla Horňáka a autogramiádou. Krstnými rodičmi knihy budú herečka Zuzana Krónerová a jej manžel, šéfredaktor českého časopisu Marketing & Media Milan Hladký.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR