Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Kultúra

09. mája 2006

Začala sa druhá časť kampane "antifico"



Druhú časť kampane Kto do teba Ficom, ty doňho rozumom, predstavila dnes Občiansko-demokratická mládež (ODM). Vo všetkých krajských mestách ju budú sprevádzať billboardy. Na webovej stránke ...



Zdieľať

BRATISLAVA 9. mája (WN/SITA) - Druhú časť kampane Kto do teba Ficom, ty doňho rozumom, predstavila dnes Občiansko-demokratická mládež (ODM). Vo všetkých krajských mestách ju budú sprevádzať billboardy. Na webovej stránke www.antifico.sk je možné objednať si protificovské nálepky, tričká a komiksy. Za najdôležitejšiu sekciu stránky považujú autori Ficove výroky. "Sme presvedčení, že ľudia, ktorí si prečítajú jeho vlastné slová, sami prídu na to, že Fico nie je alternatívou," uviedol predseda ODM Vladimír Škola. Populisti a komunisti by podľa nich nemali určovať chod krajiny. Predsedovi strany Smer-SD vystavili aj vysvedčenie. Spolu s diplomom Najväčší klamár školského roku 2005-2006 mu ho pošlú do ústredia strany. ODM chce osloviť najmä mladých ľudí, u ktorých nie je jasná politická profilácia.

Súčasťou prvej časti kampane bol aj komiks a krátky film Robert Fico - Veľký King. Dnes predstavili druhú sériu - Robert Fico - malý princ. Cituje výroky predsedu Smeru a jeho kolegov. "Fico sa ako mladý komunista po roku 1989 angažoval v Strane demokratickej ľavice, kde to dotiahol až na podpredsedu. Ešte v máji 1999 striktne odmietal svoj odchod z SDĽ. Do konca toho istého roku však stihol nielen odísť, ale aj založiť vlastnú stranu Smer. Ešte v roku 2003 odmietal označovať svoju stranu za socialistickú. O pár mesiacov na to mu poradili, že lepšie je byť socialistom ako tretím cestárom. Socializmu ľudia predsa len rozumejú - majú ho v živej pamäti. A tak vznikla strana Smer - sociálna demokracia," dodal Škola.

ODM od 13. marca rozdala materiály kampane antifico vo viac ako 400 mestách a obciach. Do súťaže o vytvorenie trička sa prihlásilo viac ako 50 tvorcov. Víťazné tričko vo warholovskom štýle, zobrazujúce v štyroch štvorcoch Castra, Lenina, Mao Ce Tunga a Fica, budú distribuovať cez svoju internetovú stránku. Teraz vypísali súťaž o najlepšie umiestnenie samolepky kampane. Samolepky majú štyri heslá - Pozor, slizký povrch, Po zasiahnutí Ficom vypláchnite oči čistou vodou, Nebezpečenstvo vymývania mozgov, Ďakujeme, že mu neveríte. ODM pripravila už tretiu predvolebnú kampaň. Prvá bola v roku 1998 pod názvom Ďakujeme, že nevolíte Mečiara. O štyri roky neskôr sa zamerala na Fica. Nazvala ju Ďakujeme, že nevolíte druhého Mečiara. Predseda ODM zdôraznil, že nie sú napojení na žiadnu politickú stranu. Chcú zostať politicky nezávislí, citlivo však vnímajú politickú situáciu. ODM funguje 15 rokov a združuje mladých pravičiarov.

FOTO:SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Tržby Volkswagenu stúpli, firmu však čaká reštrukturalizácia
<< predchádzajúci článok
Národná diaľničná na desať dní zatvorila tunel Branisko

Začala sa druhá časť kampane "antifico" - diskusné fórum čitateľov

Chlapci by mohli vysvetliť...9.5. 21:09:12