|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
20. decembra 2012
Začal sa predaj vstupeniek na odovzdávanie cien Slávik 2012
Vstupenky na odovzdávanie hudobných cien Slávik 2012, ktoré sa uskutoční 3. februára 2013 v bratislavskej Incheba Expo Aréne, sú už v predaji. Ešte pred vianočnými sviatkami sa začali predávať ...
Zdieľať
BRATISLAVA 20. decembra (WBN/PR) - Vstupenky na odovzdávanie hudobných cien Slávik 2012, ktoré sa uskutoční 3. februára 2013 v bratislavskej Incheba Expo Aréne, sú už v predaji. Ešte pred vianočnými sviatkami sa začali predávať prostredníctvom siete Ticketportal. V programe vyhlásenia ankety o najpopulárnejších spevákov, speváčky a hudobné skupiny Slávik 2012 vystúpi množstvo atraktívnych hostí. Režisér programu Jeffo Minařík je v rokovaní so švajčiarskym producentom a DJ Antoine, Majkom Spiritom, Róbertom Burianom, skupinou IMT Smile, Monkey Bussines, Peter Bič Project, speváčkou Celeste Buckingham a ďalšími.
Lístky môžete zakúpiť aj prostredníctvom online stránky Ticketporal.sk
http://www.ticketportal.sk/event.aspx?ID=17639
Organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, TV JOJ
Generálny reklamný partner: Gino Paradise Bešeňová
Hlavní reklamní partneri: Chevrolet, cestovná kancelária Hydrotour, AquaCity Poprad, Global Real
Reklamní partneri: Tempest, Double Tree by Hilton Bratislava, Vavrica architekti, InetPro, Bratislavské kultúrne a informačné stredisko
Mediálni partneri: Nový Čas, Pokec, Rádio Expres, Kam do mesta, Boomerang Media, SITA, Pay-Per-Vision Media, Willmark, euroAWK
Lístky môžete zakúpiť aj prostredníctvom online stránky Ticketporal.sk
http://www.ticketportal.sk/event.aspx?ID=17639
Organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, TV JOJ
Generálny reklamný partner: Gino Paradise Bešeňová
Hlavní reklamní partneri: Chevrolet, cestovná kancelária Hydrotour, AquaCity Poprad, Global Real
Reklamní partneri: Tempest, Double Tree by Hilton Bratislava, Vavrica architekti, InetPro, Bratislavské kultúrne a informačné stredisko
Mediálni partneri: Nový Čas, Pokec, Rádio Expres, Kam do mesta, Boomerang Media, SITA, Pay-Per-Vision Media, Willmark, euroAWK