27. marca 2009

BRATISLAVA 27. marca (WN/PR) - Od piatku 27. marca 2009 sa začali predávať lístky na slávnostné finále štrnásteho ročníka prestížnej súťaže Miss Slovensko 2009. Okrem divákov TV Markíza budú môcť milovníci krásy zažiť naživo galaprogram priamo v Sibamac aréne v NTC, Bratislava. Slávnostné finále spolu s dekorovaním štrnástej slovenskej kráľovnej krásy sa uskutoční v priamom prenose televízie Markíza 17. apríla 2009. „Záujemcovia si lístky môžu zakúpiť na sto predajných miestach v sieti Eventim po celom Slovensku alebo cez internetovú stránku www.eventim.sk za cenu 7€,“ povedal Martin Šesták z Produkčného domu Forza.“ Diváci sa môžu tešiť na dvanásť najkrajších dievčat Slovenska a viac ako päťdesiat účinkujúcich, medzi ktorými sa predstaví aj niekoľko zahraničných hostí,“dodal Šesták. Súťaž Miss Slovensko 2009 organizuje Produkčný dom FORZA, agentúra OKLAMČÁK Production a TV MARKÍZA.
Organizátori: Produkčný dom FORZA, agentúra OKLAMČÁK Production, televízia MARKÍZA Generálni reklamní partneri: Euronics – elektro z Vášho mesta, AquaCity Poprad – vodný raj pod Tatrami, Hydrotour – máme radi leto, Hypernova – Nízke euroceny nás bavia Hlavní reklamní partneri: ECO – INVEST, Kúpele Brusno, oficiálna voda Brusnianka, Volkswagen, Falkensteiner Hotel Bratislava, Alizé, Fis Group Slovakia, Arent Development Reklamní partneri: Pierot Exclusive, Miluna - Spirit Slovakia, Puma Slovakia, Bourjois, Fiorangelo, Slovenská pošta, Energo control, InetPro Oficiálni dodávatelia: Domica Resort, Hotel Bonbón, Samsung, Unique, Jana Pištejová, Fero Mikloško Mediálni partneri: Rádio Okey, Nový Čas, Zoznam.sk, Markíza, Žurnál, Nový Čas pre ženy, Život, Nový Čas Nedeľa, Eva, Rebecca, Šport, Kam do mesta, SITA, ISPA