|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
03. decembra 2008
Za sexi mužov sa považujú najmä Gréci, Rusi a Juhoafričania
Za sexi mužov sa považujú najmä Gréci, Rusi a Juhoafričania. Vyplynulo to z prieskumu spoločnosti Synovate, ktorá skúmala názory na mužskú krásu v 12-tich krajinách sveta u takmer 10-tisíc respondentov.
Zdieľať
Na opačnej strane sú muži z Malajzie. Spolu s Číňanmi a Francúzmi žijú v krajinách, v ktorých si muži o sebe nemyslia, že sú príťažliví. "Výsledok určite neznamená, že Francúzi nie sú sexi. Všeobecne, muži vo Francúzsku sú sebavedomí, najmä ak ide o zvádzanie a atraktivitu. No zvádzanie má omnoho jemnejší význam ako ’byť sexi’, ktoré je zjavnejšie navonok,“ povedal generálny riaditeľ vo Francúzsku Thierry Pailleux.
Respondenti zo všetkých 12 krajín mali tiež určiť národ s najlepšie vyzerajúcimi mužmi. Jednotkou sú jednoznačne Taliani. Myslí si to 12 percent opýtaných mužov a desať percent žien. Po osem percent získali Američania, Rusi a Brazílčania. Väčšina respondentov nominovala vlastnú krajinu, najčastejšie Rusi (65 percent), Američania (55 percent). V Kanade však svojich mužov obdivuje iba štvrtina domácich respondentov. Brazílske ženy sú oveľa patriotickejšie než muži - 57 percent Brazílčaniek uviedlo, že najkrajších mužov majú doma - oproti 39 percentám Brazílčanov. Pre Grékov sú favoritmi Taliani, až 28 percent z nich si myslí, že práve národ z Apeninského polostrova je najsexi na svete. Pre čínskych respondentov sú najlepšie vyzerajúci muži z Veľkej Británie. Tí hlasovali tiež najmä za Talianov. Svojich mužov uviedlo ako najlepšie vyzerajúcich len 23 percent opýtaných.
Mužskí respondenti mali v prieskume ohodnotiť, nakoľko je pre nich dôležitý výzor. Viac ako tretina hodnotila vzhľad ako veľmi dôležitý. Najčastejšie to boli Juhoafričania (61 percent), Brazílčania (55 percent) a Rusi (53 percent). Krajiny, kde najmenej mužov považuje vzhľad za ’veľmi dôležití boli Austrália (12 percent) a USA (15 percent). „Austrálski muži sa sústreďujú na vzhľad menej než muži v mnohých iných krajinách. Nie je to tým, že by sa oň nezaujímali, no iné faktory sú pre austrálskych chlapcov dôležitejšie. Možno úspešná kariéra, prežitie času s priateľmi alebo materiálne zabezpečenie. Kultúrnym základom v Austrálii je priateľstvo, ktoré je nadradené času strávenému úpravou vzhľadu,“ vysvetlila generálna riaditeľka Synovate v Austrálii Julie Beeck.
Pre ženy je najdôležitejšia na mužoch hygiena. Až 34 percent respondentiek si myslí, že je absolútnou nevyhnutnosťou, keď má byť muž považovaný za atraktívneho. Muži majú tendenciu považovať za najdôležitejšie svaly a oblečenie. Tromi najčastejšie používanými produktmi sú medzi mužmi z celého sveta deodoranty (72 percent), bieliace zubné pasty (61 percent) a kolínska voda po holení (58 percent). V používaní bieliacich zubných pást vedú Rusi. „Biele zuby sa stali naozaj žiadané. Štandardy ruského zubárstva sa zlepšujú, no je veľmi drahé a nie všetci si ho môžu dovoliť. Takže hollywoodsky úsmev zostáva snom. Keď môže jednoduchý produkt, ako je zubná pasta pomôcť, prečo ju nevyskúšať,“ uviedla šéfka pre marketingovú komunikáciu v Rusku Mária Vakatova.
Respondenti tiež mali rozhodnúť, či preferujú hladko oholenú tvár. Osem z desiatich mužov súhlasilo, že je najlepším spôsobom ako dobre vyzerať. Bradu najradšej nosia muži z Grécka, Austrálie, Brazílie a Kanady. Rovnako ženy uprednostňujú oholených mužov. Najčastejšie si to myslia Juhoafričanky, Španielky a Číňanky. Ženy, ktoré sú najviac za zarastenú tvár pochádzajú z Kanady, Austrálie a Spojených štátov. “Nie je to náhoda, nakoľko tieto tri krajiny majú históriu dobrodruhov a milujú pobyt vonku, v prírode.“ povedal senior viceprezident Consumer Insights group v Synovate Bob Michaels.
(SITA)