|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
18. decembra 2012
Za dva adventné víkendy zákazníci darovali vyše 42 000 €
V priebehu dvoch adventných víkendov darovali zákazníci vo vybraných obchodoch Tesco sumu viac ako 42 000 € na pomoc znevýhodneným skupinám obyvateľstva. 11. ročník charitatívnej Vianočnej zbierky ...
Zdieľať
BRATISLAVA 18. decembra (WBN/PR) - V priebehu dvoch adventných víkendov darovali zákazníci vo vybraných obchodoch Tesco sumu viac ako 42 000 € na pomoc znevýhodneným skupinám obyvateľstva. 11. ročník charitatívnej Vianočnej zbierky organizuje Nadácia Tesco v spolupráci so Slovenskou humanitnou radou, Slovenskou katolíckou charitou a Nadáciou Výskum Rakoviny. Vianočná zbierka prebieha každý predĺžený adventný víkend, od stredy do nedele, vo vybraných predajniach Tesco.
Verejná finančná zbierka začala 28. novembra 2012 a potrvá až do 23. decembra 2012. Počas štyroch predĺžených adventných víkendov môžu zákazníci maloobchodného reťazca Tesco Stores SR, a. s., ako aj široká verejnosť, prispievať ľubovoľnou sumou do zapečatených pokladničiek. Vyzbierané peniaze budú použité na podporu rôznych znevýhodnených skupín všetkých vekových kategórií.
„Chceli by sme sa v mene tých, ktorým tieto peniaze pomôžu, poďakovať všetkým, ktorí prispeli, za prejavenú solidaritu. Pevne veríme, že nasledujúce týždne budú ešte úspešnejšie ako prvé dva,“ uviedol Michal Dyttert, správca Nadácie Tesco.
Zbierka je založená na lokálnom princípe a jej cieľom je pomôcť neziskovým organizáciám vyzbierať finančné prostriedky na pomoc miestnym komunitám. Do zbierky sú zapojené stovky dobrovoľníkov z 39-tich neziskových organizácií. V predajniach Tesco sú zákazníci informovaní o zbierke prostredníctvom interných rádio spotov. Už tento víkend zaháji dobrovoľná finančná zbierka svoje tretie kolo.
• Nadácia Tesco v spolupráci s partnermi organizuje už 11. ročník charitatívnej Vianočnej zbierky.
• Vianočná zbierka začala 28. novembra a potrvá až do 23. decembra 2012.
• Zbierka prebieha na nepredajných plochách pred pokladničnou zónou v 71 hypermarketoch, supermarketoch a obchodných domoch Tesco.
• Cieľom zbierky je finančne pomôcť 39-tim neziskovým organizáciám, ktoré sa venujú rôznym znevýhodneným skupinám obyvateľstva.
• Najviac prispeli zákazníci hypermarketu Tesco Žilina, celkovo sumou 6 228,95 €
• V úvodný víkend sa vyzbieralo spolu 21 641,57 €, z toho najviac v Žiline, Bratislave Extra Lamač a Poprade.
• Za dva týždne konania zbierky zákazníci spolu prispeli sumou 42 033,01 €
Spoločnosť Tesco Stores SR, a. s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 134 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 26 expresov, 62 hypermarketov, z toho 8 Extra, 41 supermarketov a 18 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. So svojimi vyše 9 700 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých.
Verejná finančná zbierka začala 28. novembra 2012 a potrvá až do 23. decembra 2012. Počas štyroch predĺžených adventných víkendov môžu zákazníci maloobchodného reťazca Tesco Stores SR, a. s., ako aj široká verejnosť, prispievať ľubovoľnou sumou do zapečatených pokladničiek. Vyzbierané peniaze budú použité na podporu rôznych znevýhodnených skupín všetkých vekových kategórií.
„Chceli by sme sa v mene tých, ktorým tieto peniaze pomôžu, poďakovať všetkým, ktorí prispeli, za prejavenú solidaritu. Pevne veríme, že nasledujúce týždne budú ešte úspešnejšie ako prvé dva,“ uviedol Michal Dyttert, správca Nadácie Tesco.
Zbierka je založená na lokálnom princípe a jej cieľom je pomôcť neziskovým organizáciám vyzbierať finančné prostriedky na pomoc miestnym komunitám. Do zbierky sú zapojené stovky dobrovoľníkov z 39-tich neziskových organizácií. V predajniach Tesco sú zákazníci informovaní o zbierke prostredníctvom interných rádio spotov. Už tento víkend zaháji dobrovoľná finančná zbierka svoje tretie kolo.
• Nadácia Tesco v spolupráci s partnermi organizuje už 11. ročník charitatívnej Vianočnej zbierky.
• Vianočná zbierka začala 28. novembra a potrvá až do 23. decembra 2012.
• Zbierka prebieha na nepredajných plochách pred pokladničnou zónou v 71 hypermarketoch, supermarketoch a obchodných domoch Tesco.
• Cieľom zbierky je finančne pomôcť 39-tim neziskovým organizáciám, ktoré sa venujú rôznym znevýhodneným skupinám obyvateľstva.
• Najviac prispeli zákazníci hypermarketu Tesco Žilina, celkovo sumou 6 228,95 €
• V úvodný víkend sa vyzbieralo spolu 21 641,57 €, z toho najviac v Žiline, Bratislave Extra Lamač a Poprade.
• Za dva týždne konania zbierky zákazníci spolu prispeli sumou 42 033,01 €
Spoločnosť Tesco Stores SR, a. s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 134 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 26 expresov, 62 hypermarketov, z toho 8 Extra, 41 supermarketov a 18 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. So svojimi vyše 9 700 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých.