![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
04. októbra 2018
Z predpokladaných 100 mil. eur investoval SWAN do mobilnej siete 80 %
Ilustračná snímka.
Zdieľať

Podľa ich slov v súčasnosti registrujú 600.000 aktívnych užívateľov ich služieb, pričom až 62 % z nich využíva dáta. Oproti minulému roku je to nárast o tretinu.
Najvyťaženejší vysielač operátora sa nachádza v Devínskej Novej Vsi. Tejto stanici pri závode Volkswagen sekunduje vysielač v blízkosti vysokoškolských internátov na Jedlíkovej ulici v Košiciach. Najviac dátujúcich "štvorkárov" žije v Bratislave. Nasledujú Košice, Prešov, Nitra, Žilina, Trnava, Trenčín a desiatku uzatvárajú Poprad a Martin.
Prieskum, ktorý si spoločnosť dala urobiť na tisícke respondentov, ukázal, že najviac sa dátuje večer. "Štvorkári" pristupujú na internet najčastejšie medzi 20.00 h a 22.00 h, pri telefonovaní dosahuje sieťová prevádzka vrchol cez pracovný týždeň medzi 13.00 h 15.00 h a cez víkend medzi 18.00 h a 20.00 h.
Podľa prieskumu dátujú "štvorkári" tri razy viac ako zákazníci ostatných operátorov a zákazník 4ky mesačne minie 2,8 GB dát. Medzi správaním sa zákazníkov z východu a západu krajiny existujú rozdiely. Bratislavčania volajú v priemere menej často, ale dlhšie (dĺžka priemerného hovoru v Bratislavskom kraji je 87 sekúnd), východniari zase volajú v priemere častejšie, ale kratšie (dĺžka priemerného hovoru v Košickom kraji je 74 sekúnd).
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR