|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
09. mája 2013
Z pneumatík majú nočné mory aj v Red Bulle
Nepredvídateľným faktorom v plánoch všetkých tímov formuly 1 sú v tejto sezóne pneumatiky. Z toho, čo ponúka jediný dodávateľ - talianska firma Pirelli - majú nočné mory aj v Red ...
Zdieľať
BARCELONA 9. mája (WEBNOVINY) - Nepredvídateľným faktorom v plánoch všetkých tímov formuly 1 sú v tejto sezóne pneumatiky.
Z toho, čo ponúka jediný dodávateľ - talianska firma Pirelli - majú nočné mory aj v Red Bulle.
Po štyroch doterajších pretekoch sú na čele poradia v Pohári konštruktérov a Sebastian Vettel dvoje z nich vyhral, ale riziko spojené s kvalitou "obutia" im nedáva spávať. Najmä keď Pirelli pred nedeľňajším prvým európskym podujatím - VC Španielska - hodil do osudia novú tvrdú zmes.
"Pneumatiky nás trápia zo všetkého najviac. Je to veľká alchýmia posunúť sa dopredu a porozumieť im. Máme dobré auto, veľmi dobré, ale v tejto fáze šampionátu sú rozhodujúcim faktorom pneumatiky. Sme svedkami úplne odlišného spôsobu jazdenia, keď nejde o absolútnu rýchlosť, ale o udržanie pneumatík pri živote," otvorene konštatoval šéf tímu Christian Horner.
"Efjednotka" v ostatných rokoch zažila veľa zmien a Horner verí, že aj s touto situáciou sa dá popasovať. "Bude to však chcieť čas a toho v F1 nikdy nie je nazvyš," zakončil.
Nová zmes má označenie P Zero Orange a má poskytnúť tímom možnosť využiť rozmanitú paletu stratégií v kombinácii s ostatnými zmesami, ktoré si zachovajú svoje vlastnosti. Pirelli čelí v tejto sezóne veľkej kritike, jeho pneumatiky podliehajú extrémne rýchlej únave materiálu. Na Veľkej cene Číne sa jazdci sťažovali, že mäkká zmes sa opotrebovala už po jednom kole. O týždeň v Bahrajne už nebola k dispozícii, na výber zostali iba tvrdá a stredne mäkká zmes.
Z toho, čo ponúka jediný dodávateľ - talianska firma Pirelli - majú nočné mory aj v Red Bulle.
Po štyroch doterajších pretekoch sú na čele poradia v Pohári konštruktérov a Sebastian Vettel dvoje z nich vyhral, ale riziko spojené s kvalitou "obutia" im nedáva spávať. Najmä keď Pirelli pred nedeľňajším prvým európskym podujatím - VC Španielska - hodil do osudia novú tvrdú zmes.
"Pneumatiky nás trápia zo všetkého najviac. Je to veľká alchýmia posunúť sa dopredu a porozumieť im. Máme dobré auto, veľmi dobré, ale v tejto fáze šampionátu sú rozhodujúcim faktorom pneumatiky. Sme svedkami úplne odlišného spôsobu jazdenia, keď nejde o absolútnu rýchlosť, ale o udržanie pneumatík pri živote," otvorene konštatoval šéf tímu Christian Horner.
"Efjednotka" v ostatných rokoch zažila veľa zmien a Horner verí, že aj s touto situáciou sa dá popasovať. "Bude to však chcieť čas a toho v F1 nikdy nie je nazvyš," zakončil.
Nová zmes má označenie P Zero Orange a má poskytnúť tímom možnosť využiť rozmanitú paletu stratégií v kombinácii s ostatnými zmesami, ktoré si zachovajú svoje vlastnosti. Pirelli čelí v tejto sezóne veľkej kritike, jeho pneumatiky podliehajú extrémne rýchlej únave materiálu. Na Veľkej cene Číne sa jazdci sťažovali, že mäkká zmes sa opotrebovala už po jednom kole. O týždeň v Bahrajne už nebola k dispozícii, na výber zostali iba tvrdá a stredne mäkká zmes.