Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Počítače

16. júna 2009

YouTube testuje možnosti vysielania reklamy



Webová stránka s videami YouTube začala v pondelok testovať jednu z možností vysielania reklám. Používatelia a používateľky si môžu vybrať medzi sledovaním dlhého reklamného bloku pred videami, ...



Zdieľať
BRATISLAVA 16. júna (WEBNOVINY) - Webová stránka s videami YouTube začala v pondelok testovať jednu z možností vysielania reklám. Používatelia a používateľky si môžu vybrať medzi sledovaním dlhého reklamného bloku pred videami, ktoré sú potom neprerušované, a sledovaním videí, pravidelne prerušovaných krátkymi reklamnými vstupmi. Experiment je súčasť snahy spoločnosti Google, vlastníka YouTube, zarobiť na obľúbenej webovej stránke s videami. Podľa projektového manažéra Phila Farhiho ide o "malý test," ktorý dá ľuďom viac kontroly nad sledovaním reklamy na YouTube. "Neustále skúšame širokú škálu možností, aby sme našli ten správny reklamný formát pre správny obsah na YouTube. Myslíme si, že nám pomôže, keď dáme používateľom a používateľkám slovo," napísal na oficiálnom blogu Google. Farhi dodal, že test sa týka malého percenta videí.

SITA_AFP

   Tlač    Pošli

   

Súvisiace články:


 Muž pomohol manželke pri pôrode vďaka videám na YouTube (2. 5. 2009)
 YouTube ponúka ďalšie filmy v plnej dĺžke (17. 4. 2009)
 Video: Medzinárodný YouTube orchester debutoval v Carnegie Hall (16. 4. 2009)
 YouTube zablokoval hudobné videoklipy v Nemecku (1. 4. 2009)
 Disney chce zverejniť časti svojich programov na portáli YouTube (31. 3. 2009)
 YouTube potvrdil blokovanie stránky v Číne (25. 3. 2009)
 Spojené arabské emiráty blokujú niektoré videá na YouTube (12. 3. 2009)
 Vznikol prvý YouTube orchester (3. 3. 2009)



nasledujúci článok >>
Seriál s Patrickom Swayzem končí po prvej sérii
<< predchádzajúci článok
Raketoplán Endeavour vyletí v stredu