|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
16. decembra 2009
Woodsova popularita medzi Američanmi rapídne klesá
Aféra s havarovaným autom a milenkami drasticky ubrala na popularite amerického golfistu Tigera Woodsa. Najnovšie prieskumy, ktoré si dali vypracovať denníky USA Today a Washington Post, ukázali, že ...
Zdieľať
LOS ANGELES 16. decembra (WEBNOVINY) - Aféra s havarovaným autom a milenkami drasticky ubrala na popularite amerického golfistu Tigera Woodsa. Najnovšie prieskumy, ktoré si dali vypracovať denníky USA Today a Washington Post, ukázali, že za svojho obľúbenca označilo Woodsa iba 33 percent oslovených Američanov. V porovnaní s rokom 2005, keď bola táto otázka naposledy nastolená, stratil 14-násobný víťaz turnajov kategórie "major" až 52 percent. Podľa zástupcu agentúry na prieskum verejnej mienky Gallup Poll Jeffreyho Jonesa ide o bezprecedentný prepad, aký sa málokedy vidí aj v podaní najväčších "skokanov" v rebríčku obľúbenosti - politikov. V roku 2000, keď Woods vyhral štyri veľké turnaje v rade - tzv. "Tiger Slam", sa k nemu hlásilo 88 percent respondentov. V tomto smere je jeho pokles vyrovnaním rekordu bývalého prezidenta USA Georgea W. Busha. Neobľúbenosť Woodsa naopak stúpla z 8 na 57 percent, pričom u žien je to až 61 percent, muži sú k nemu o niečo zhovievavejší - 53 %. Prieskum objednaný USA Today zistil, že 19 % oslovených si zhoršilo mienku na výrobky propagované Woodsom.
The Post konštatoval, že 43 % opýtaných sa na Woodsa pozerá s nevôľou, jeden zo štyroch ho vidí vyslovene negatívne. Medzi ženami má sympatie u 39 proti 54 percentám, u mužov je tento pomer 46:41. Fanúšikovia golfu sú mu naklonení na 62 percent.
Napriek týmto negatívnym číslam a viac ako zdržanlivému postoju viacerých reklamných partnerov Woodsa podporila spoločnosť Upper Deck, ktorá chce pokračovať v spolupráci a dodrží exkluzívnu zmluvu. Firma vyrábajúca športové suveníry sa v tomto smere pridala k Nike a producentovi videohier Electronic Arts. Od partnerstva naopak odstúpila konzultačná firma Accenture, ďalší postup prehodnocujú AT&T, Tag Heuer, Gillette a Procter and Gamble.
SITA, AFP
The Post konštatoval, že 43 % opýtaných sa na Woodsa pozerá s nevôľou, jeden zo štyroch ho vidí vyslovene negatívne. Medzi ženami má sympatie u 39 proti 54 percentám, u mužov je tento pomer 46:41. Fanúšikovia golfu sú mu naklonení na 62 percent.
Napriek týmto negatívnym číslam a viac ako zdržanlivému postoju viacerých reklamných partnerov Woodsa podporila spoločnosť Upper Deck, ktorá chce pokračovať v spolupráci a dodrží exkluzívnu zmluvu. Firma vyrábajúca športové suveníry sa v tomto smere pridala k Nike a producentovi videohier Electronic Arts. Od partnerstva naopak odstúpila konzultačná firma Accenture, ďalší postup prehodnocujú AT&T, Tag Heuer, Gillette a Procter and Gamble.
SITA, AFP